Jezus čakám na Teba. Ty budeš robiť video a kontrolovať môj zásah a ja budem točiť šroubikmi. hehe
15.12.2008 - 14:49:10
00
Kym sa ma dockas, tak este skus to, co som napisal v poslednom poste a daj vediet ci je to tak abo nie. :)
15.12.2008 - 14:51:29
00
Turbi, ked sa Ti ta paka vzdiali od gripu pri nastavovani kontaktu (stroke adjust), tak ju skus doladit tym rucne nastavitelnym valcekom (reach adjust) na povodnu vzdialenost a potom napis, ci sa nezmenil kontaktny bod

Jezus samozrejme že ma napadla aj táto kombinácia. Výsledok bol rovnaký. Chod páky sa mi nepredĺžil akurát mám pocit že ten chod bol "taký mantravejší", menej čitatelný ale upozorňujem rovnako dlhý.
Žeby som mal vadné brzdy? hehe
15.12.2008 - 14:54:59
00
Je to jasne - REKLAMACIA. :twisted: Alebo este nech Polo napise, ci to jemu funguje tak ako ma (ze sa dlzka mrtveho chodu paky po doladeni stroke adjust meni) a ak mu to tak funguje, tak zase je pre Teba vysledok REKLAMACIA. :twisted:
15.12.2008 - 15:04:12
00
Hmm, hehe. Fungujú mi pekne, kratší chod páky mi nevadí. Tak ich dám asi preventívne do bazáru. hehe
15.12.2008 - 15:08:13
00
vyskusam ked budem mat brzdy po ruke a podam report

ale v podstate ho mozem podat aj hned kedze laby mam velke tak aj vzdialenost packy od gripu mam maximalnu a tu zmenu chodu urcite citit

Turbi; teraz ma napadlo ze asi bude rozdiel aj v tom ci plnis brzdovy system pri povolenej alebo zataihnutej skrutke


Naposledy upravil Polo dňa 15.12.2008 - 15:17:27, celkovo upravené 1 krát.

15.12.2008 - 15:11:40
00
Qua, toto musime vyriesit - chcem si pospevovat "Dnes som vyriesil dalsiu zahadu..." :)
15.12.2008 - 15:13:54
00
Jezus vyriešiš len keď si to prídeš u mňa omakať. Ja už asi neviem objektívne zhodnotiť tento stav ale stojím si za tým opisom čo som sem dal. hehe
Polo na jednej brzde som skracoval hadicu, druhej som sa nedotkol. Obidve fungujú rovnako. hehe
15.12.2008 - 15:36:27
00
ked pridem domov tak sa s tou packou trosku pohram 8)
15.12.2008 - 15:43:55
00
ja len na okraj že moji dvaja svedkovia potvrdili citelnú zmenu bodu účinnosti bŕzd :?
15.12.2008 - 16:50:54
00
Inak pokiaľ viem tak na týchto nových XT kotucovkach sa dá nastaviť aj vzdialenosť doštičiek a to tou striebornou skrutkou na pákach nad nápisom shimano ktorá zväčšuje alebo zmenšuje veľkosť vyrovnávacej nádržky .
15.12.2008 - 17:57:45
00
o tom je tu už napísané vyššie dobrých pár príspevkov a dokonca aj to že vzdialenosť platničiek sa nemení, mení sa len moment kedy začína brzda účinkovať
15.12.2008 - 18:00:27
00
:oops:
15.12.2008 - 18:09:23
00
ok, takze pohral som sa trosku z brzdami a tu su nasledovne zistenia
1. pri dotiahnuti a povolovani skrutky sa jemne meni aj poloha pak cca 0,5cm medzi krajnymi polohami
2. pri dotiahnuti a povolovani skrutky sa meni kontaktny bod platniciek s kotucom len za predpokladu ze poloha pacok sa doladi na rovnaku uroven od gripu (poloha dosticiek voci kotucu sa nemeni), rozdiel medzi krajnymi polohami je citelny
3. pri dotiahnuti a povolovani skrutky sa nemeni objem v brzdovom systeme ale posuva sa piestik ktory tlaci na kvapalinu (vid prilozeny obrazok)

ak budu este nejake otazky tak sa na ne pokusim najst odpoved 8)

Prílohy:

xt_paka.jpg
xt_paka.jpg 544.72 KiB thumb_up0thumb_down

15.12.2008 - 20:38:43
00
OK, z doch polopravdivých výplodov sme vytvorili issue na dve strany.

Zle som sa vyjadril v prípade nastavenia platničiek, samozrejme má byť nastavenie voľného chodu páky.
Ale nesúhlasím s Turbiho poznatkom že sa pri tom mení iba poloha páky.

V mojom prípade je to ale stále tak ako je to v návode.
Pri maximálnom oddialení páky od gripu je to 7,5 cm a záber je pri zatiahnutej skrutke na 3 cm.
Pri odskrutkovaní sa zmení poloha páky na 8 cm a záber je na 6 cm.

Na tom obrázku z manuálu by to potom bolo naopak pretože páka sa pri nastavovaní nepribližuje k rajdom ale oddiaľuje.

Takže žiadne pivo sa nekoná, iba ak si ho navzájom zaplatíme. :wink:
15.12.2008 - 21:35:05
00
keyboard_arrow_up