Zdravim,uvazujem nad kupou kolies CrossMax SLR 2008. Vie mi dakto k nim povedat to,ze ake to je,ked by som chcel pouzivat na ne standardne plaste,nie ust. Ci su tam dake problemy s nahadzovanim na raf a podobne(nemam skusenosti z bezdusovkami ziadne),ci sa da teoreticky pouzit normalny plast a nepouzit pri tom dusu a tak. Nerozhodujem sa kvoli tomu,ze su bezdusove,lebo na bezdusovych plastoch je pomerne slaby vyber,cena tiez vyssia a aj vaha je pomerne velka. Ako je to u takychto kolies so servisom,ked napr. znicim raf(dostupnost nahradnych dielov). Dik za seriozne prispevky.
na UST ráf nie je problém nahodiť normálne gumy
"pomerne veľká váha" je trochu zavádzajúca, lebo si treba uvedomiť, že aj duša niečo váži
UST nahadzuješ tak, že vezmeš mydlo, štetku na holenie, rozrobíš takú ... hustú mydlovú vodu, dobre natrieš pätku, usadíš do ráfku a PORIADNE zaberieš prsty preč od ráfu ozve sa TRESK a pätka zapadne do ráfu
ak toto nezaberie treba to fúknuť kompresorom... ak by som našiel nejaký malý kompresorík schopný frčať nielen na 12 ale aj 220 V asi by som zakúpil
no a niektoré kombinácie pätka/ráf vyrieši asi len tmel, ako mi bolo povedané, ale mám zatiaľ minimum skúseností...
Na SLRkách mám odjazdené normálne Conti Race King-y 2,2, aj Schwalbe Nobby Nic-y 2,1, a Racing Ralph-y 2,1, duše Conti Supersonic-y aj Light-y, všetko bez problémov. Použitie týchto plášťov v kombinácii s No Tubes mliekom budem testovať v najbližšej dobe, tak dám vedieť.
Hlavne pozor na tie paprče ked to cvakne ako píše tuleň..
To čo písal tuleň je vyčerpávajúvce.Akurát ti nepovedal čo ťa čaká pri oprave defektu v lese keď budeš musieť vložiť dušu...buehehee
Príjemnú zábavu.
triki: tak mu to ešte doplním: vyšróbovať UST ventil, dole plášť, skontrolovať čo sa kde ako pototo, prípadné ostré predmety čo to spôsobili vybrať, vložiť normálnu dušu s galuskovým ventilkom a nahodiť plášť, nafúkať a hajde domov
na UST ráfcích není problém vozit klasické pláště, jediný minus - při nasazovaní trochu hůř sedá plášť do ráfku, ale nic hrozného.
Dostupnost dílů v pohodě
drát cca 4 eura, ráfek cca 125eur - ceny přepočítávám z kč možná nebudou úplně přesně sedět.
servis - není nic složitého, ale musí tomu servisák rozumět
Chôpi nechcem Vám protirečiť. Môj pocit je ale taký /netvrdím že to platí vždy/ že kombinačky alebo štipec nemusí byť povinná výbava na UST ventil.
Jeden UST ventil držím práve v ruke a vzhľadom ku gumennému tesneniu na ňom a vcelku veľkej poistnej /doťahovacej/ matici by som si tipol že to funguje a tesní aj bez býčieho doťahovania. hehe
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
"pomerne veľká váha" je trochu zavádzajúca, lebo si treba uvedomiť, že aj duša niečo váži
UST nahadzuješ tak, že vezmeš mydlo, štetku na holenie, rozrobíš takú ... hustú mydlovú vodu, dobre natrieš pätku, usadíš do ráfku a PORIADNE zaberieš
ak toto nezaberie treba to fúknuť kompresorom... ak by som našiel nejaký malý kompresorík schopný frčať nielen na 12 ale aj 220 V asi by som zakúpil
no a niektoré kombinácie pätka/ráf vyrieši asi len tmel, ako mi bolo povedané, ale mám zatiaľ minimum skúseností...
toto by som nerobil, z nejakeho dovodu tie bezdusove plaste vyrabaju...
skus sa pohrabat na fore, toto uz nemusi byt pravda
a servisu by som sa neobaval... (napriek tomu som si kola radsej vyskladal, lacnejsie a lahsie)
no s tymto problem mat mozes.. hlavne na slovensku.. zohnat len spice je problem, nie raf..
To čo písal tuleň je vyčerpávajúvce.Akurát ti nepovedal čo ťa čaká pri oprave defektu v lese keď budeš musieť vložiť dušu...buehehee
Príjemnú zábavu.
A ked si pouzival normalne plaste,bol problem ich nahodit na tie kolesa?
ty bikeguruservisman... pche co sa to tu clovek nedocita.
V.
A ked si pouzival normalne plaste,bol problem ich nahodit na tie kolesa?
ja inka ni nejazdim a nemam pocit že mi to NE-idealno prekážalo...
Dostupnost dílů v pohodě
drát cca 4 eura, ráfek cca 125eur - ceny přepočítávám z kč možná nebudou úplně přesně sedět.
servis - není nic složitého, ale musí tomu servisák rozumět
Jeden UST ventil držím práve v ruke a vzhľadom ku gumennému tesneniu na ňom a vcelku veľkej poistnej /doťahovacej/ matici by som si tipol že to funguje a tesní aj bez býčieho doťahovania. hehe