Lokalizácia
Formulár sa odosiela
najlepsie vozidlo na nase cesty je aj tak toto 8)

Ale dnes uz ani takychto vozidiel nemame vela. A ktovie kolko funkcnych. :mrgreen:
Zobraziť komentár 24.03.2009 - 21:43:57
00
ty kokos to načo máš na alhambre gumy s ypsilonkom??? :shock: čo tam máš motor z ferrari? :)


Robia ich síce aj s indexom H-čkom ( do 210 km/h ) ale dostal som dobru ponuku od známeho akurát na tieto s tým vyšším, za tu cenu som nerozmýšlal ale musel som vziat 8 ks, tak mi teraz na sklade trčia 4 a nemám ich ako dalšie dva-tri roky využit. Čo sa týka toho motora je to klasicke koncernové PD-čko s 85 kw s malym intercoolerom a turbom ale oteckovi sa zacnelo po mladíckych tunerských časoch a tak po novom tam máme športový filter K&N, a špekulujeme nad nejakym poriadnym chipom, tak som zvedavý ako to bude ťahať.. :roll:
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 16:24:33
00
"športový filter K&N" ->na to som minule na nete pozeral,ake to je?
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 16:32:48
00
nebíčkovo modrý :oops:

v pozadi moj byvaly (so startovkami 8) )

Prílohy:

3.jpg
3.jpg 192.16 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 25.03.2009 - 18:41:48
00
bývalého si mala dať zošrotovať :mrgreen:
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 18:47:59
00
Tomu sa hovori "downgrade". :P
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 19:00:40
00
čo si jazdila? autoslalom?
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 19:13:11
00
Najkrajšiu generáciu 5-kového BMW vymeniť za tohto prnďa? Kam ten svet speje... :P Ešte že to je (ak sa nemýlim) predfaceliftový model, čo výmenu ospravedlňuje.
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 19:38:54
00
ludia , co vravite na toto? prosim neake nazory

http://magazin.auto.cz/testy/kia-ceed-sportywagon-1-6-cvvt-utok-pokracuje.html
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 19:45:22
00
"športový filter K&N" ->na to som minule na nete pozeral,ake to je?


Vieš čo, samostatne bez chipu alebo zaslepenia ERG ventilu to nemá veľký zmysel to tam inštalovať, predsa cena takéhoto filtra je jednorazovo dosť vysoká oproti origo dielu, možno sa ti bude zdať auto síce trochu živšie ( bezprostredne po výmene starého sériového ) no veľmi rýchlo si zvykneš a nebudeš to po čase vnímať, žiadny progresívny nárast výkonu len jeho výmenou nečakaj. Tento samotný filter je primárne určený na to aby len zvýšil objem pridaného vzduchu a ako doživotný nepýta nič viac ako občasné vyčistenie a premazanie, má však aj nevýhody, hlavne pretekanie mazacieho oleja z filtra daľej do sústavy a pokiaľ by si chcel použiť celý K&N kit ( hríb ) , je pravdepodobné že ti časom odíde čidlo váhy vzduchu, ktorý je nastavené tak aby fungovalo správne len s nemazaným resp. adekvátne mazaným origofiltrom. Veľmi dôležité je aby si vedel v akom stave máš motor, či ti neklepe, či správne maže, či má správne tlaky a či nieje zaondené turbo od karbónu a potom či ti niečo to zvyšovanie výkonu prinesie alebo iba zničí ( možno na oko ) motor v super stave. Vtedy by som sa obrátil na odborníkov, ktorí sa takýmto úpravám profesionálne venujú. Je všeobecne známe že diesely sú konštrukčne zvládnuté veľmi dobre a majú veľké výkonnostné rezervy. Ja však sa vyznám iba v koncernových volkswageňáckych dieseloch typu Pumpa-Dýza, novšie Common-Raily sú pre mňa trochu tvrdší oriešok, a to by mal byť presne Tvoj prípad lebo Ford ich montuje do svojich áut už asi od 2004? možno EA:zy bude vedieť viac ...

Nejaké zhrnutie - normálny vložkový filter od K&N sa ti na tú 1,6 TDCi dať určite oplatí ak na ňom plánuješ najazdiť viac ako 150 tisíc kilometrov, jazdíš na spotrebu a chcel by si to niekedy dať čipovať :mrgreen:
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 20:45:26
00
tak tak. Do vývoja dieslov čly obrovské prachy. Prišlo turbo. Prišla dýza atď a mnhoho vecí prišlo o ktorých ešte nevieme. AKO TO Už U AUTOMOBILIEK BýVA- Najviac sa dýza uchytiala (preslávila) v nemeckom koncerne, pričom je pravda že fordy ju už mali dlhšiu dobu, ale ako WV, Škoda- pasat, octavia/superb/fabia a o audi moc neviem, tak všetci sa uchytili hlavne ťahom v prudkom predbiehaní alebo ako tomu povedať. Pri cca ( u našej oct.) 1900- 2000 ot. je ťah značne najvyžší a to je práve prepĺňaním vzduch a vstrekovaním cez dýzu. Váha odchádza práve pri takomto využití ťažkej nohy, kedže sa TDIčko dá velmi rýchlo bez pravidelného servisu zničiť, tak váha naozaj odchádza. Ak dávaš všatde plnku a vysoko vytáčaš. Aj u nás je to problém, ale dá sa to nejako vycentrovať.
to je však fuk. Jednoznačne ak nechceš dať do toho viac peniažkov, čo neodporúčam, TDI je na niečo iné ako na takéto druhy motorizmu, ale dá sa .. Fabia RS je príkladom= tam je to nejako inak konštruované a aj vyžšie točí, tak neviem teraz. Ak chceš niečo s diesla dostať, tak odporúčam interkuler, sanie ako také, možno výfuk, turbo, chip jak sviňa atď. Pri takom ročníku, ak nie seriové nové tak nižšie tlmiče podvozku a mohlo by to šlapať a samozrejme po čase dymiť jak tank :mrgreen:


Naposledy upravil EA8zy dňa 25.03.2009 - 21:53:28, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 25.03.2009 - 21:49:00
00
no chapes, v dnesnej dobe krizy neni na naftu do toho pazraveho 6 valca :wink: . Image a styl je fajn (aj za cenu 10l priem. spotreby), ale ... - nemestis tam bike. a to vecne rozkladanie ma min.rok priviedlo na pokraj sialenstva :( .
kks, ze byvaleho zosrotovat. de? sak ja idem na nom este zbohatnut 8)
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 21:51:37
00
Kubi: mali sme sharan 85 kw/115PS a bol čipovaný na 140 koní. Išlo to o poznanie lepšie...teraz máme alhambru 2.8v6 150 kw/204PS a ide to jak besné a spotreba nie je až taká vysoká(mesto okolo 12l/100km, mimo mesta sa dá dostať aj na 8l/100km, ale to musíš jazdiť veľmi šetrne:D). Nevýhoda je, že benzín zaberá od vyšších otáčok...a nedá sa tuniť(iba výmenou nejakých dielov). Ale zvuk to má nádherný :twisted: a má to dosť tvrdý podvozok, takže slovenské cesty sú na tomto aute na nezaplatenie :roll:
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 21:53:54
00
a čo si to jazdila na ňom?
-2 misoR- proste japonec :wink: a dúfam že nie si hriešnik a máš tam nejaké doplnky?
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 21:54:24
00
dana pekne to mas :) tiez sme rozmyslali najprv nad fusionom.Ako tam vleze bike,v poho?
Kubi & EA:zy: mal som chipovany predosly,vlastne ten isty motor - 1,6hdi(ale s fap-om) pridalo to cca.20hp a pekne to ozilo,hlavne rozbehy.Normalneho chipovania sa nebojim(ak to nieje prehnane).Mohlo by to byt zaujmave v kombinacii s tym filtrom...
a EA:zy: Audi malo tiez pumpa-diesel 85kw(pozeral som po dovoze A4 combi...)
Zobraziť komentár 25.03.2009 - 22:00:32
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up