tak tak. Do vývoja dieslov čly obrovské prachy. Prišlo turbo. Prišla dýza atď a mnhoho vecí prišlo o ktorých ešte nevieme. AKO TO Už U AUTOMOBILIEK BýVA- Najviac sa dýza uchytiala (preslávila) v nemeckom koncerne, pričom je pravda že fordy ju už mali dlhšiu dobu, ale ako WV, Škoda- pasat, octavia/superb/fabia a o audi moc neviem, tak všetci sa uchytili hlavne ťahom v prudkom predbiehaní alebo ako tomu povedať. Pri cca ( u našej oct.) 1900- 2000 ot. je ťah značne najvyžší a to je práve prepĺňaním vzduch a vstrekovaním cez dýzu. Váha odchádza práve pri takomto využití ťažkej nohy, kedže sa TDIčko dá velmi rýchlo bez pravidelného servisu zničiť, tak váha naozaj odchádza. Ak dávaš všatde plnku a vysoko vytáčaš. Aj u nás je to problém, ale dá sa to nejako vycentrovať.
to je však fuk. Jednoznačne ak nechceš dať do toho viac peniažkov, čo neodporúčam, TDI je na niečo iné ako na takéto druhy motorizmu, ale dá sa .. Fabia RS je príkladom= tam je to nejako inak konštruované a aj vyžšie točí, tak neviem teraz. Ak chceš niečo s diesla dostať, tak odporúčam interkuler, sanie ako také, možno výfuk, turbo, chip jak sviňa atď. Pri takom ročníku, ak nie seriové nové tak nižšie
tlmiče podvozku a mohlo by to šlapať a samozrejme po čase dymiť jak tank
