S tým nemá sram nič spoločné....
17.04.2009 - 21:49:01
00
:shock:

Prílohy:

2009_intense_951_1.jpg
2009_intense_951_1.jpg 511.86 KiB thumb_up0thumb_down

17.04.2009 - 22:28:39
00
To som si všimol ale je to také zvláštne aspoň pre mňa :?: Ako keby Sram uznával riešenie Shimana .

:lol: tak ako inak by si uchytil Avid kotúč na CL náboj :roll:
Intense a RS tlmič! :shock:
17.04.2009 - 22:31:06
00
Ked uz sme pri tom uchyte kotuca - ja som presvedceny o jednoznacnych vyhodach centerlocku, ale o tom som uz pisal inde. Rovnako tak postmount sa presadzoval velmi pomaly a teraz uz snad seriozny vyrobca vidlic IS ani nerobi, len zial na ramoch je IS este stale pouzivane vo velkej miere a mizne velmi pomaly. Snad sa to casom zmeni.
17.04.2009 - 22:50:40
00
p1.pinkbike.com
prototyp
17.04.2009 - 23:06:30
00
Ked uz sme pri tom uchyte kotuca - ja som presvedceny o jednoznacnych vyhodach centerlocku, ale o tom som uz pisal inde. Rovnako tak postmount sa presadzoval velmi pomaly a teraz uz snad seriozny vyrobca vidlic IS ani nerobi, len zial na ramoch je IS este stale pouzivane vo velkej miere a mizne velmi pomaly. Snad sa to casom zmeni.

PM je zlozitejsi na presnost vyroby, preto sa to pomaly rozsiruje
a este ma nevyhodu ze mas zavit priamo v rame, co je dost naprd ked ho nakym sposobom ztrhas
18.04.2009 - 00:03:58
00
Ano, poskodenie zavitu je nevyhoda. Ale pri zodpovednom pristupe (premazanie zavitu a dodrzanie predpisaneho utahovacieho momentu) je riziko poskodenia v podstate nulove.
18.04.2009 - 00:19:15
00
akoze radenie v pohode ale na brzdy by som elektro nedaval :)

edit: no :)
Ja by som tam tú elektriku a elektroniku nedával vobec :( Len sa pozrite na Renault medzi automobilkami-všetko samá elektronika a všetko na piku :idea: A takto doje8ú aj biky :!: :(
18.04.2009 - 07:52:40
00
Ano, poskodenie zavitu je nevyhoda. Ale pri zodpovednom pristupe (premazanie zavitu a dodrzanie predpisaneho utahovacieho momentu) je riziko poskodenia v podstate nulove.

:shock: tak to by si si pomohol... na závity uchytenia brzdy patrí loctite a ten ti na mastnom podklade nestuhne...
18.04.2009 - 08:13:23
00
Ja by som tam tú elektriku a elektroniku nedával vobec :( Len sa pozrite na Renault medzi automobilkami-všetko samá elektronika a všetko na piku :idea: A takto doje8ú aj biky :!: :(

haha, lebo ostatne automobilky funguju na drevo..
18.04.2009 - 11:26:29
00
Fox news:

http://cyclingnews.com/tech.php?id=/tech/2009/features/fox_racing_shox201009

Nova rock shox rvl, koniec Juicy a - SRAM GOES CENTERLOCK!!! :shock:

http://cyclingnews.com/mtb/2009/apr09/seaotter09/?id=/tech/2009/shows/sea_otter09/sea_otter092
18.04.2009 - 11:36:11
00
Ako pozerám, Fox komplet prekopaný od vidlíc až po tlmiče ... pekné, uvidíme čo ukáže prax.
18.04.2009 - 11:46:04
00
Keď som sa tak začítal do tohto článku, tak v roku 2010 bude RS oproti Foxu nič moc. Toto sa mi na RS nepáči. Nevyvíjajú nové technológie, teda z vonku vidlice upravujú, len tie vnútornosti ostávajú stále rovnaké. Nový RVL bude pekný, ale chodom bude pravdepodobne na tom rovnako, ako ten doteraz. Áno .. ľudia vidia zvyčajne len vidlicu z vonkajška. Fox sľubuje hlavne väčšiu mieru využívania zdvihu, väčšia citlivosť vidiel i tlmičov, nižšie odpory a k vzduchovým tlmičom bolo spomenuté, že sa začínajú približovať klasickej pružine. Či sú to len kecy alebo pravda uvidíme do roka ...
18.04.2009 - 13:08:24
00
Tak aby som sa poopravil, že RS nevyvýja nič nové, objavil som tlmič Monarch Dual air, uvidíme či bude prínosom, a či sa DA u tmičov uchytí.

cyclingnews.com
18.04.2009 - 13:13:47
00
...Nový RVL bude pekný, ale chodom bude pravdepodobne na tom rovnako, ako ten doteraz....

a dual flow rebound a blackbox motion control je nič? :wink:
18.04.2009 - 16:30:03
00
keyboard_arrow_up