Caute vsetci, prosim o radu...
viem, ze uz toho bolo vela o plastoch pisane, ale neodbijte ma pls, vela som toho aj precital...
potrebujem kupit plastne, jazdim XC, zavodne skoro vobec, takze chcem nieco univerzalne, a aby to podla moznosti nieco aj vydrzalo...
z toho co som postudoval mi najlepsie vychadza kombinacia Schwalbe NN vpredu a RR vzadu, tieto
plaste sa daju kupit za cca 700 Kc
moja otazka je ako to je s vydrzou, predpokladam, ze vsetci, co si to vychvaluju jazdia s nimi hlavne preteky, alebo nie? a potom na
trening maju nieco lacnejsie...
tieto plaste sa robia asi iba kevlar, mne v podstate o gramaz velmi neide, chcem sa opytat hlavne ci kevlar nie je na ukor vydrze, ja to nechcem jazdil len na preteky ale celu sezonu....
nie je lepsie kupit nieco lacnejsie ako napr. Michelin Country Mud drot? to stoji cca 300 Kc.
A co sa tyka gramov Mud su len o 100g viac ako NN. Pri Mud vsak nepisu TPI, na inej stranke som videl ze drot Mud maju len 30 TPI. Je to problem? Alebo ide len o gramy?? Niektori pisu, ze drot ma vacsiu vydrz, je to pravda?
Alebo potom este uvazujem Michelin XC A/T, to je tiez kevlar. Aku kombinaciu by ste mi odporucili pri Michelin? uvazujem A/T dopredu, XC DRY II dozadu, tiez som vsak cital,ze sa rychlo ojazdia....
Este raz chcem pripomenut mne o skladnost plastov neide, kedze ich chcem mat nahodene stale a 100-200g ja urcite nepocitim, resp. mi to nevadi. Nie je lepsie pre mna kupit nejaky drot?
Alebo moja otazka este inak... ak piste,ze napr. RR sa dost rychlo ojazdia, rychlo je relativne... ojazdia sa rychlo napr. voci inym drot plastom konkretne Mud? alebo sa ojazdia rychlo voci inym este drahsim plastom ?
tolko moje otazky
dakujem za pomoc