preco sa priklanate k formulkam ked vsetci o nich hovorite len v zlom??
chcem daco zle pocut
tak ja ich mam, akurat ma stve ze tie 200vkove kotuce furt dakde ohnem,
ale inak brzdia pre mna dost dobre, a co som pocul od inych ludi, tak az vynikajuco :] ako to bude zo zivotnostou to este uvidim
ak chceš niečo ľahšie a viac dávkovateľnejšie, zober K18
ak chceš niečo kusavé tak zober J5
brzdiť budú obe, skôr ten priebeh a tvar páky budú mať mierne odlišný
predpokladám že o daných brzdách si si už čo to naštudoval takže niektoré výhody a nevýhody poznáš
Vaše formuly nepiskujú pri bežnej jazde (škrtanie o kotúč a pod ? ) to len moja zadná je taká protivná ? Inak brzdia super o tom bez rečí, no mne osobne vadí relatívne krátka výdrž platničiek - 1500 až 2500km). Neviem jak je to na Džúsikoch.
kiri: tak to je fakt malo, ked len 1500-2500km... to asi nejak moc casto brzdis
ja mam jucy7, na nich cca 3000km a platnicky tak v 70-80% stave.. takze este vydrzia dost....
Hmm,aj moje The One,teda zadná si ľúbi fest vyziapovať pri poriadnom zjazde,ale má to zasa jednu výhodu,že náhodné prekážky,teda pohyblivé sa včas zdekujú
Vaše formuly nepiskujú pri bežnej jazde (škrtanie o kotúč a pod ? ) to len moja zadná je taká protivná ? Inak brzdia super o tom bez rečí, no mne osobne vadí relatívne krátka výdrž platničiek - 1500 až 2500km). Neviem jak je to na Džúsikoch.
mne piska ( metal plotne) predna ked ju zahrejem na vela stupnov ... ale to je asi normalka, pri normalnom pribrzdovani je tichucko
to CAUAUZMUNEPISTE: ja mam formule ako isto vies a nemozem sa na ne stazovat, ale niekde som tu vyssie cital, ze sa lahko ohinaju vacsie kotuce. Nieco na tom moze byt, pretoze ja mam symbolicky prednu 180 vyosenu a niesom si vedomi nejakeho bocneho tlaku alebo tahu na ten kotuc .... ale da sa to trochu vycentrovat
Ja mam J3, 185/160 G2, paka mi maximalne vyhovuje. Prednou som este nikdy nezablokoval koleso, po prudkom stlaceni paky vsak ponorim vidlicu 120mm asi do polovice zdvihu. Zadnou dokazem ist do smyku, ale to je asi tym, ze je to zadna brzda. Po vyse roku sa mi vsak stalo, ze zadna zacala vibrovat pri dlhsom drzani paky az vibracie prechadzaju celym ramom az do ruk, vymenil som kotuc G2 za novsi G2 a vibracie prestali (aj tak vsak asi pojdem do vacsieho kotuca vzadu). Myslim, ze oboma brzdami dokazem na kratku vzdialenost ubrzdit bike spolahlivo (samozrejme vacsou rychlostou sa brzdna draha predlzi).
Nevyhoda J3 je, ze sa neda nastavit kratsi chod paky, t.j. chod paky po dotyk dosiek s kotucom (nemylit si s nastavenim vzdialenosti paky od riaditok), J5 ma na to skrutku a J7 cervene kolecko, podla skusenosti ludi z bike-forum.cz je na tom J5 este lepsie, pretoze vraj sa na nej da nastavit este kratsi chod nez na J7 (co je vhodne pre brzdenie jednym prstom). Neviem jak je na tom s touto ficurkou K18, ak to umoznuje bral by som asi K18, prip. J5 ak by vyhovoval viac tvar paky.
Na tomto fore vsak Dudo, ktory ma J7, uvadzal, ze ich brzdna sila sa rapidne zvysuje pouzitim kvalitnejsieho kotuca, on zvolil myslim Magura ventidisc.
BTW, pises ze na kolokrame su cenovo skoro rovnake. Pozeram na kolokram cesky aj slovensky, ale ten K18 nema. Na netbike.cz vsak su K18 od 6850 Kc a J5 od 4100 Kc. Za tu cenu by som bral asi J5 s inymi kotucmi.
Edit: Zabudol som uviest, ze platne mam Koolstop aluminium.
... niekde som tu vyssie cital, ze sa lahko ohinaju vacsie kotuce. Nieco na tom moze byt, pretoze ja mam symbolicky prednu 180 vyosenu a niesom si vedomi nejakeho bocneho tlaku alebo tahu na ten kotuc .... ale da sa to trochu vycentrovat
To už je otázka voľby kotúča, nie brzdy... ja mám zatiaľ formuly brzdy a aj kotúče bez problémov, len ako dlhodobý Včkar nemám zatiaľ veľa materiálu na porovnanie. Brzdí sa mi s nimi parádne, mnohé veci, čo som si nemohol s Včkami dovoliť (pre nedostatočnú kontrolovateľnosť zvlášť zadného kolesa, brzdná sila bola vždy dostatočná) si teraz dovoliť môžem, ale je to aj tým, že kontrolu nad bikom zvyšuje aj zadné odpruženie.
COMBY neviem ako si pozeral ale na kolokrame.sk su tie formuly dam link. http://www.kolokram.sk/product_info.php?cPath=22_35&products_id=2913 ale su s 160mm kotučmi ale veľke tiež nepotrebujem nie som žiadny downhiller len sem tam zajdem do lesikaa na dajaky ten zjazdik.Doteraz som nemal žiadne kotučove brzdy a ked si uz aj kupim tak len poriadne ale neviem ktore zatiaľ
To už je otázka voľby kotúča, nie brzdy... ja mám zatiaľ formuly brzdy a aj kotúče bez problémov, len ako dlhodobý Včkar nemám zatiaľ veľa materiálu na porovnanie. Brzdí sa mi s nimi parádne, mnohé veci, čo som si nemohol s Včkami dovoliť (pre nedostatočnú kontrolovateľnosť zvlášť zadného kolesa, brzdná sila bola vždy dostatočná) si teraz dovoliť môžem, ale je to aj tým, že kontrolu nad bikom zvyšuje aj zadné odpruženie.
ja mam toverenske kotuce formulacke 180mm. Ako hovoris, zadne odpruzenie ma pozitivny vplyv na adheziu zadneho kolesa ale aj napriek tomu musis davkovat rozumne. btw: dneska som bola na takom poloextremnom vyjazde a predna brzda ked sa zahriala hulakala ako blazon. To bolo brzdenie asi v 45km rychlosti na prudsom svahu a brzdu som mal stlacenu min 30sec. Ale pokles brzdnej ucinnosti nebol ziadny. len dodam, ze mam nainstalovane metalicke plotne
Ja som hladal medzi vyrobcami a tam formula neni. No J3 su tam predrazene, za tu cenu by som ich urcite nebral. Bud J5 z Ciech alebo tie formuly. Myslim, ze jednymi ci druhymi neurobis zlu volbu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
chcem daco zle pocut
tak ja ich mam, akurat ma stve ze tie 200vkove kotuce furt dakde ohnem,
ale inak brzdia pre mna dost dobre, a co som pocul od inych ludi, tak az vynikajuco :] ako to bude zo zivotnostou to este uvidim
ak chceš niečo kusavé tak zober J5
brzdiť budú obe, skôr ten priebeh a tvar páky budú mať mierne odlišný
predpokladám že o daných brzdách si si už čo to naštudoval takže niektoré výhody a nevýhody poznáš
...spokojný majitel K18
ja mam jucy7, na nich cca 3000km a platnicky tak v 70-80% stave.. takze este vydrzia dost....
mne piska ( metal plotne) predna ked ju zahrejem na vela stupnov ... ale to je asi normalka, pri normalnom pribrzdovani je tichucko
to CAUAUZMUNEPISTE: ja mam formule ako isto vies a nemozem sa na ne stazovat, ale niekde som tu vyssie cital, ze sa lahko ohinaju vacsie kotuce. Nieco na tom moze byt, pretoze ja mam symbolicky prednu 180 vyosenu a niesom si vedomi nejakeho bocneho tlaku alebo tahu na ten kotuc
Nevyhoda J3 je, ze sa neda nastavit kratsi chod paky, t.j. chod paky po dotyk dosiek s kotucom (nemylit si s nastavenim vzdialenosti paky od riaditok), J5 ma na to skrutku a J7 cervene kolecko, podla skusenosti ludi z bike-forum.cz je na tom J5 este lepsie, pretoze vraj sa na nej da nastavit este kratsi chod nez na J7 (co je vhodne pre brzdenie jednym prstom). Neviem jak je na tom s touto ficurkou K18, ak to umoznuje bral by som asi K18, prip. J5 ak by vyhovoval viac tvar paky.
Na tomto fore vsak Dudo, ktory ma J7, uvadzal, ze ich brzdna sila sa rapidne zvysuje pouzitim kvalitnejsieho kotuca, on zvolil myslim Magura ventidisc.
BTW, pises ze na kolokrame su cenovo skoro rovnake. Pozeram na kolokram cesky aj slovensky, ale ten K18 nema. Na netbike.cz vsak su K18 od 6850 Kc a J5 od 4100 Kc. Za tu cenu by som bral asi J5 s inymi kotucmi.
Edit: Zabudol som uviest, ze platne mam Koolstop aluminium.
To už je otázka voľby kotúča, nie brzdy... ja mám zatiaľ formuly brzdy a aj kotúče bez problémov, len ako dlhodobý Včkar nemám zatiaľ veľa materiálu na porovnanie. Brzdí sa mi s nimi parádne, mnohé veci, čo som si nemohol s Včkami dovoliť (pre nedostatočnú kontrolovateľnosť zvlášť zadného kolesa, brzdná sila bola vždy dostatočná) si teraz dovoliť môžem, ale je to aj tým, že kontrolu nad bikom zvyšuje aj zadné odpruženie.
http://www.kolokram.sk/product_info.php?cPath=22_35&products_id=2913 ale su s 160mm kotučmi ale veľke tiež nepotrebujem nie som žiadny downhiller len sem tam zajdem do lesikaa na dajaky ten zjazdik.Doteraz som nemal žiadne kotučove brzdy a ked si uz aj kupim tak len poriadne ale neviem ktore zatiaľ
ja mam toverenske kotuce formulacke 180mm. Ako hovoris, zadne odpruzenie ma pozitivny vplyv na adheziu zadneho kolesa ale aj napriek tomu musis davkovat rozumne. btw: dneska som bola na takom poloextremnom vyjazde