...máte nejaký tip ako správne dávať dole plášte a zase späť ? Hlavne ten začiatok a potom zase ten koniec pri nasúvaní plášťa ( aj ked je kevral pätka).
Kua, ..len hrubá sila ? ....vždy som si takmer zakrvavil ruky...

Na 26-tkách pri MTB je to ok, ale ten úzky pláš mi robí problém a mám hrôzu z toho , lebo ma to teraz čaká....
22.04.2009 - 22:03:09
00
montpáky máš?
22.04.2009 - 22:28:38
00
samo, až tak ...nie som...
väčšinou dve...málo ?
22.04.2009 - 22:41:14
00
a naco ho ides davat dole ides ho menit?ak mas len defekt ti staci zvliect len jednu stranu plasta pricom na zaciatku treba tej hrubej sily trocha :) a mierne prifuknutu dusu tam krasne nasukas...dole ho davam pomocou montpaky ale naspat sa to da aj ked je cely plast dole krasne aj holymi rukami bez zakrvavenych poraneni :D
23.04.2009 - 09:27:27
00
Možno pre niektorých dobrá rada: dole začínam dávať plášť na opačnej strane ako je ventil a keď ho dávam hore, tak začínam pri ventile.
23.04.2009 - 09:42:54
00
Ak máš montpáky tak už len hrubá sila. Ale zas kooordinovane, aby si neurobil ďalšiu dieru alebo nezlomil tú montpáku.
23.04.2009 - 14:30:48
00
...rady použijem na budúce....

dnes mi nahodil nové plášte odborník, v Greenbiku. Za čo im dakujem , expresne mi vyšli v ústrety aby som nové kolá s plášťami mohol použiť už túto nedelu v rakúsku na maratóniku.
23.04.2009 - 15:55:11
00
Zostava len dufat aby to nebolo zrovna na nom ;-)
23.04.2009 - 17:06:22
00
Treba skusit tieto http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?manufacturers_id=21&products_id=1276. Svojho casu boli naj..
27.04.2009 - 10:11:41
00
vyhýbať sa drátu a montpáky..nie je pláť ako plášť a závisí aj od ráfika
02.05.2009 - 09:04:48
00
Mydlovou špongiou namydliť pätku plášťa a váčšinou to tam nahodíš aj rukou.
02.05.2009 - 22:20:49
00
a naco ho ides davat dole ides ho menit?ak mas len defekt ti staci zvliect len jednu stranu plasta :D

Ja dávam dolu celý plášť,aby som skontroloval,či vnútri netrčí niejaký klinec,či skoba :idea: .
Tiež som to robil tak,že som zhodil len jednú stranu.Brával som vždy jednu rezervnú dušu.Raz som mal defekt,vytiahol som dušu a nahodil novú....prešiel som cca 300 metri a znovu prázdna guma.Dom som šlapal peši .... cca 3 hodiny.A to som mal šťastie,že sa mi to nestalo niejakých 50-70 km od domu :( .
Odvtedy vozím dve duše a plášť kontrolujem aj z vnútra.
Život naučí :wink:
30.05.2009 - 08:27:44
00
To mas pravdu ze treba skontrolovat vnutro plasta lebo na tychto cestnych newies ani ako ten defekt dostanes ,,, Ja preto radsej nosim rezervnu dusu a aj pre istotu lepiacu sadu ,mini pumpu monterpaky tiez a istota je gulomet lebo keby som mal tlacit bike bike niekede na ceste to je lepsi pripad alebo v lese bez civilizacie to uz by bol problem a bez signalu na mobil ani si nepredstavovat radsej :(
16.06.2009 - 15:58:19
00
[/quote]
Ja dávam dolu celý plášť,aby som skontroloval,či vnútri netrčí niejaký klinec,či skoba :idea: .
Tiež som to robil tak,že som zhodil len jednú stranu.Brával som vždy jednu rezervnú dušu.Raz som mal defekt,vytiahol som dušu a nahodil novú....prešiel som cca 300 metri a znovu prázdna guma.Dom som šlapal peši .... cca 3 hodiny.A to som mal šťastie,že sa mi to nestalo niejakých 50-70 km od domu :( .
Odvtedy vozím dve duše a plášť kontrolujem aj z vnútra.
Život naučí :wink:[/quote]




jasne len mne este netrcal klinec alebo skoba splasta to by som si fakt asi vsimol...a da sa prezriet aj tak ako som napisal ...tak si narobis zbytocne len robotu... :)
16.06.2009 - 17:18:23
00
Inak povedané,každý máme na to iný názor.
A tak to má byť.Koľko ľudí,toľko názorov.
Rozdiel je len v tom,že poniektorí dokážeme meniť názor podľa vlastných skúseností,či dokonca skúseností iných ... a niekto svoje názory nemení.
Ale to už je psychológia :wink:
16.06.2009 - 21:34:13
00
keyboard_arrow_up