Vidla je dost namahana a klasicka oska nesplnuje pevnost skoro vobec, navyse nemusi byt upevnena spravne. Proste pevna osa je smer ktorym treba ist, klasika je tak akurat pre cestaky.
Vidla moze byt pri rovnakej vahe pevnejsia a bocna tuhost kolesa je vyssia.
Zatial sa pouzivala iba u EN/FR/DH , ale uz sa robi aj na AM bikoch a coskoro aj na XC (aspon 15-tka).
Pôsobí proti nečistým silám,ktoré Ti chcú vykrúcať koleso do strany,takže využitie je hlavne pre drsnejšie disciplíny a vyššie zdvihy,povedzme od 140.Na xc a zdvihy okolo 100,120 asi nejaký veľký prínos nebude.
Vidla je dost namahana a klasicka oska nesplnuje pevnost skoro vobec, navyse nemusi byt upevnena spravne. Proste pevna osa je smer ktorym treba ist, klasika je tak akurat pre cestaky.
Vidla moze byt pri rovnakej vahe pevnejsia a bocna tuhost kolesa je vyssia.
Zatial sa pouzivala iba u EN/FR/DH , ale uz sa robi aj na AM bikoch a coskoro aj na XC (aspon 15-tka).
moja rec a hlavne ide o to ze ked mas pevnu os tak si mozes s bikom daleko viacej dovolit.
podla mojho skromneho nazoru, sucasna QR9 (QuickRelease) oska 9mm vpredu pomaly vykape a nahradi ju QR15, staci pozriet ponuku FOXu na rok 2010. QR20 zostane primarne na DH/FR.
Ja som presiel z QR9 rovno na QR20 a rozdiel je neporovnatelny (v prospech QR20), ale IMHO XC,AM/EN podla mna vystacia aj s QR15...
Takze, ak si budem kupovat novy bajk/kolesa/vidlu, budem sa snazit o QR15.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Vidla moze byt pri rovnakej vahe pevnejsia a bocna tuhost kolesa je vyssia.
Zatial sa pouzivala iba u EN/FR/DH , ale uz sa robi aj na AM bikoch a coskoro aj na XC (aspon 15-tka).
Vidla moze byt pri rovnakej vahe pevnejsia a bocna tuhost kolesa je vyssia.
Zatial sa pouzivala iba u EN/FR/DH , ale uz sa robi aj na AM bikoch a coskoro aj na XC (aspon 15-tka).
moja rec a hlavne ide o to ze ked mas pevnu os tak si mozes s bikom daleko viacej dovolit.
Ja som presiel z QR9 rovno na QR20 a rozdiel je neporovnatelny (v prospech QR20), ale IMHO XC,AM/EN podla mna vystacia aj s QR15...
Takze, ak si budem kupovat novy bajk/kolesa/vidlu, budem sa snazit o QR15.
http://www.pinkbike.com/news/article2471.html
http://www.bikeparts360.com/products/rock-shox-rear-maxle-frame-axle-kits/
len asi musi byt zavit na jednej strane ramu. nie?
S tou zadnou stavbou sa ti ani nedivim.