Z grafov sa dajú vyčítať viaceré veci, no sú veľmi malé a je to ťažko čitateľné.
Najlineárnejšia z nich bude RS Lyrik, za ňou Wotan a potom Durolux. Ten je celkovo podľa grafu menej citlivý, napr. pri sile 1500N bude Wotan vo zdvihu cca 140mm no Durolux bude niekde na 120mm. Durolux bude vhodnejší na väčšie skoky a tvrdšie jazdenie, je to pôvodne predsa FR
vidla so 180mm zdvihom.
Ďaľší rozdiel je medzi vidlicami pri znížení zdvihu, u RS sa vlastne ani zdvih znížiť nedá. Wotan po znížení dosť zmäkne a neubde problém dať doraz na vidlici. Teda túto funkciu by som využívla len pri uphille. Durolux má v tomto malú výhodu, že progresivita pri znížení narastie a teda bude sa dať jazdiť plnohodnotne aj tých 120mm. Táto funkcia však u týchto vidlíc nie je rozhodujúca, určuje len rozdiely, nakoľko so zníženou vidlicou nebude asi nik jazdiť naplno.
Najnižší odtrh má jednoznačne z týchto vidlíc Wotan, to znamená, že bude najlepšie žehliť drobné nerovnosti. Podľa hodnôt odhadujem, že Wotan je pod hranicou odtrhu 5kg, RS a Durolux sú niečo vyše 5kg. Teda Lyrik a Durolux budú v odtrhu podobné.
Posledná je asi hmotnosť, tu jednoznačne vyhráva Lyrik, za ňou Wotan a ako posledná je Durolux, nakoľko je to pôvodne na 180mm zdvih stavaná
vidlica je to logické.
Chcel by som podotknúť, že toto je originálny Durolux a graf upraveného Duroluxu od Milana by vyzeral trošku inak a pravdepodobne by v teste aj vyhral. Ideálne by bolo mať grafy vo väčšom merítku a preniesť ich do Milanových podkladov a porovnať napr. s nejakým grafom jeho Duroluxu a tam by bolo pekne vidno rozidely. Myslím však, že každá vidlica z tých v teste má svoje + aj - .
Roman kritiku do potom maliu.