No trochu som sa rozvasnil ale za tym si stojim trekingac ma zmysel aj dnes. Ja ho nemam, nema ho ani moja sestra ale jej MTB ma k nemu blizko a ver ze by jej zdaleka nebol proti srsti, dalej vedz to ze jazdi kazdy den do prace, do mesta, vsade. Obcas cez vikend si da nejaky okruh, nehovorim ze s brasnami, ale
blatniky a
osvetlenie sa niekedy hodi a nevadi jej resp vyzaduje to. Ma vzpriameny posed, neriesi odpruzenie na to ma 2,1 slicky,
Trosku vytrhavas veci z kontextu o brasnovani som nikde nehovoril len ze je dobre mat tu moznost mat aj navarky na nosic. Porovnavat horolezectvo a expedicnu cyklistiku tiez dost dobre nejde.
A zas sa na vsetko pozeras s toho hladiska vykonnostnej cyklistiky ktore som spomenul hned v prvej vete a zabudas na commuting teda ze vnima
bike zaroven ako dopravny prostriedok ale aj nieco na com jej pohyb robi radost a dobre. Zaroven neriesi co ma pod zadkom pokial to do bodky splna co chce a funguje.
Ja by som sa tu mohol siahodlho rozpisovat preco si ludia kupuju fabie, kie a ine uniformne paskvily ktore neposkytuju vodicovi ziadnu spatnu vazbu ked si mozu kupovat sportaky kde citia kazdy kamienok kazdy naznak podklznutia pneumatiky, kde citit presne co sa deje s kolesami pri brzdeni a ktore niesu tak dementne preposilovane, kde je odozva na plyn priama a okamzita a nie opozdena aby nahodou vodic nieco nepobabral, kde spojka a brzdovy pedal kladu primerany odpor. To same by som mohol tiez rozvadzat u pseudo suv vs poriadne terenaky. Ale robit to nebudem pretoze ludia co tieto nakupne skatulky alebo pseudoSUV jazdia toto neriesia zaujima ich jedine ze to funguje, nevedia o tom a je to prakticke. Nezajima ich u toho ziadny zazitok ani pozitok z jazdy. bod A bod B. finito
Sory ale si ma vydrazdil som myslel ze pochopis hned co som myslel. Svojim intelektom na to mas.