Cawte vsetci potrebujem poradit myslite si ze mozem dat na brzdu mx2 s kotucom v8 modre platnicky lebo na ich obale bolo na pisa ne ze modre sa pouzivaju na nehrdzavejuci kotuc.... a nwm ci to mozem dat aj na moj pls poradte dik
14.01.2009 - 23:20:18
00
modra známka panku
jinak sem sice viděl jiné než nerezové kotouče, ale dost pochybuju o tom že zrovna ty je máš :-)
15.01.2009 - 08:32:12
00
toto by som aj ja rad vedel, vcera som si na XT brzdy kupil modre sintrovane platnicky BBB na ktorych som nasiel podobne upozornenie, v predu mam XTR kotuc a vzadu este kotuc zo statych brzd (br-485) na ktorom je napisane RESIN PAD ONLY
na XTR nieje pisane nic ale material brzdnej plochy vyzera na oboch kotucoch rovnaky

Prílohy:

Komentár súboru: Shimano SM-RT53M
IMG_0177.JPG
IMG_0177.JPG 226.86 KiB thumb_up0thumb_down

25.07.2009 - 22:27:25
00
K "Resin pad only" - spekané (sintered) metalické platničky sú o poznanie tvrdšie ako polymérové (resin = živica) a preto môžu, ale nemusia - to už závisí od konkrétneho zloženia - rýchlo zbrusovať kotúče z ľahkých zliatin, ktoré sú mäkšie ako nerezové. V praxi... vyskúšať to môžete, nič závažné sa nestane, okrem toho, že to tie kotúče môže zbrúsiť násobnou rýchlosťou. Šublera a trocha pozornosti to istí...
Mimochodom, ak použijete tvrdšie "brusivo" na mäkší kotúč, môžete zvýšiť brzdný účinok, no ale payback je potom spotreba kotúčov :)

kubad dobre vypointoval že väčšina z nás tak či tak jazdí nerez...
26.07.2009 - 00:09:31
00
to mi je vsetko jasne. ze sa kotuc rychlejsie zbrusi mi vadi najmenej, na to si pozor dam, skor ide o to aby sa nestalo nieco horsie
povodne som chcel oragniku ale bohuzial som take u nas v meste nenasiel nenasiel a cakat som nemohol, tak som bral to co bolo a nelutujem, len mi tento maly detail tochu vrta v hlave 8)
26.07.2009 - 00:27:27
00
Polo, organiky by som tam u vás nechceeeel... však tie ti vyhoria za jeden zjazdík z Krížnej :)
26.07.2009 - 01:21:33
00
Aj organiky niečo vydržia, ak vieš brzdiť a nemáš 100kg nemal by byť problém. Je však pravda že metalické vydržia viac,teda ja osobne som ich zástanca, rortory Formula nemali počas dvoch rokov s nimi žiaden problém. To je však už iný prípad.
26.07.2009 - 10:39:15
00
tulenik; mal som organiky a zjazd z Kriznej nebol ziadny problem, ale je pravda ze tieto metalicke su o mnoho lepsie
no nic, vyskusam tie metalicke aj dozadu hadam ssa nic nestane 8)
26.07.2009 - 12:58:42
00
Nie som si istý, no myslím, že Berco by mohol mať jeden rotor XTR 160mm doma. Teda bral dozadu väčší, lebo varil XTčka aj na sintrovaných platniach. Len neviem, či ho už nepredal. Myslím, že by to ladilo aj k tomu Tvojmu prednému a ten určite vydrží aj sintrovanú zmes platní.

Uvidíš však čo to spraví s týmto, myslím však, že to je ten najlacnejší centerlockový kotúč od SH, teda určite nižší ako Deore, no a tie neboli bohviečo. Asi pôjde rýchlejšie dole ako na polyméroch. :wink:
26.07.2009 - 13:39:13
00
Polo: samozrejme že trochen preháňam, no ale ako sám píšeš, metalické sú lepšie. Kto je zvyknutý na hryzavejšie správanie, tomu sa asi bude viac páčiť polymér, my, čo máme radi ovládateľnejšie dávkovanie, máme okrem výdrže ďalší argument v menšej hryzavosti spekaných platničiek.
26.07.2009 - 13:55:19
00
ked ten zadny zoderiem tak budem riesit co dalej, len dufam ze to nebude po jednom vyjazde 8)
26.07.2009 - 14:19:42
00
keyboard_arrow_up