DUNCON COCKER.............................................DEVILWORK NECROMANCER
Materiál: Al 7005 T6.........................................Materiál: 4130 Heat Treated CrMo
Váha: 2750 g..................................................Váha: 3300 g
Doporučený zdvih vidlice : 160 mm........................Doporučený zdvih vidlice : 150 - 200 mm
Cena: 8990 Kč................................................Cena: ???
Ak pls niekto viete co stoji DW tak aj to napiste. Dakujem
posledný komentár: 23. 3. 2021 o 0:49
inak je to v podstate jedno aký z tých dvoch rámov zoberieš, lebo aj tak na tom veľa nenajazdíš, lebo 200mm zdvihu je na HT neúnosný zdvih...Je to blbosť dávať tam takú vidlicu a ešte k tomu dvojkorunka na HT vyzerá veľmi zle...
skor by som zobral toho devilworka, ten bude vpohode pri tej vidle
tu su neake fotky toho DW
tak toto je imho dosť blbosť, čo si napísal..Myslíš, že geo nie je pri zjazde dôležitá?? Dovoľ aby som sa zasmial...
dogino: nejde o to, že by to ten rám nezvládol, ale nebude sa dať na tom jazdiť, riadítka budeš mať strašne vysoko, bude to predkopnuté, jak plážový chopper...
dogino: nejde o to, že by to ten rám nezvládol, ale nebude sa dať na tom jazdiť, riadítka budeš mať strašne vysoko, bude to predkopnuté, jak plážový chopper...
to ze sa ti to nepaci je jedna vec, ale to ze na to kydas stale je druha, HT sa da jazdit v pohode na vidlici ako 200 ak ma na to usposobenu geo. Necromancer ma riaditka v pohodovej vyske, hlavna trubka ja predlzena a zadna stavba je pomerne kratka, vidla nie je predkopnuta ani pri väcsich zdvihoch a teda geo je v pohode. Okrem toho su urobene z dost pevneho matreialu a maju dobre vyrobne procesy, ktore zarucuju pevnost a kvalitu. Ak yb to bolo inac bolo by po nete kopec polamanych takych ramov a namiesto toho sa na nich veselo jazdi. nema zmysel hovorit o tom ci sa da jazdit ak sa jazdi, takze nehcjme to tak.
Tak ja hlasujem za necromancer, akosi mi je sympatickejsia ta znacka a predsa len je cena trochu nizsia (ano som nauceny hladiet aj na to) ale ked mas prachov dost tak ozaj sa rozhoduj podla dizajnu a podla toho aky prisup mas k obom ramom, samozrejme ak ti chorobne nezalezi na vahe, vtedy ber lahsi, ale ak by to tak bolo tak by si sa asi nepytal.
O tomto tu vôbec reč nebola, sám som písal, že to ten rám zvládne...
no to som prihodil ako bonus o tej pevnosti, sam jazdim 160 na HT. Ja len vravim ze netreba byt skepticky, niekomu je lepsie ked ma vpredu velky zdvih a je to strasne subjektivne, a k tomu pevnemu zadku. HT sa tazsie jazdi prave kvoli nemu, niekde som cital ze na full robi jazdec 40 % casu na trati a na HT 60% tak mozno je na tom nieco. HT sa proste tazsie ovlada v lese aj ked je tam uplne idealna vidla takze nema velmi zmysel povedat ze 200 je vela na bike ktory to vydrzi a jazdcovi to vyhovuje.
sorry za foto