Cavte bikeri . Chcel by som vediet vas nazor. Mam horskeho certa ale viac jazdim po cestach. Zadne koleso 26 chcem nahradit 28 trekingovym,samozrejme z mensimi upravami ramu .Co vy na to?
12.09.2009 - 17:18:30
00
Čo myslíš pod spojením "úpravy rámu"? Chceš si z neho kúsok odpíliť, reku, nech sa zmestí? :) Osobne si nemyslím, že je to dobrý nápad. Nie som na to odborník, ale možno ťa tu niekto v tom podporí.
Ja na tvojom mieste by som predal toho horského ďábla a kúpil nejaký solídny cross/trekingovy bicykel.
12.09.2009 - 17:38:31
00
Predat?Aj to je jedna z možnosti .Ten bike je moja srdcovka.Uprava ramu , asi tak že prevarim hornu adolnu priečku na ramenach a takisto aj držiaky na uchopenie brzd.
12.09.2009 - 20:11:37
00
proč to chceš řešit?
stači dat uzši plaště a výsledek je zhruba stejný :rofl:
12.09.2009 - 20:26:38
00
že prevarim hornu adolnu priečku na ramenach a takisto aj držiaky na uchopenie brzd.


neviem ake mas moznosti,ale prevarit zadnu stavbu nieje len tak :lol:
12.09.2009 - 20:31:18
00
Dam užšie plašte zmenšim obvod kolies.Jazdim tak 50 -100km trasy to by som sa namakal este viac ako teraz .Ale aj tak dik za radu.
12.09.2009 - 20:38:02
00
ked das uzsi plast tak ta strata na obvode bude ~zanedbatelna,a namakas sa menej,lebo budu uzsie plaste :muscle:
12.09.2009 - 20:40:55
00
tak tak
12.09.2009 - 20:44:17
00
:handshake: .......no vidím že v tomto probléme si môžeme podať ruky :) . Ja som pred časom riešil navlas rovnaký problém - nahodiť trekingové kolesá do MTB rámu, pretože mám v tom MTB-ečku dobré komponenty a bolo by mi zbytočné kupovať extra trekingové kolo, pretože tým pádom by som už na to MTB nikdy nevysadol . Jasné že by sa to dalo uskutočniť, ale problém je práve v tých úchytoch na V-brzdy. Existuje na to niekoľko adaptérov, pomocou ktorých zdvihneš brzdové úchyty z 26" na 28" typ kolesa (niekde tu na fórume mi chalani dali aj linky na ne, ale neviem kde to presne je ;) ) .