ja te žeru maxi :lol:
07.09.2009 - 08:37:47
00
Problém bol veľmi jednoduchý, a to že ozubené plastové koliesko locku nebolo úplne otočené smerom do lock-outu, pričom naň bol pripojený protikus od remote-locku z rajdov v polohe lock. Čiže pri lockovaní sa nikdy úplne neuzamkla. Bolo treba zhodiť platovú krytku, manuálne zalokovať, dať aj páčku na rajdoch do lock polohy a zasunúť ozubenia do seba. A už to fahčilo. Uj, ale som to zložito napísal. :D

wtf??
09.09.2009 - 16:34:48
00
Pise, ze to je zle voci sebe pootocene. Takze ked das max tak v skutocnosti je to na 50%.
09.09.2009 - 17:09:01
00
takze epicon som poriadne zabehol tu su skusenosti... ak sa vidla neotoci na aspon par hodin hore nohami strati jemne na citlivosti (zevraj kvoli tomu ze olej stecie dole, vraj normalny jav).. inak je vyborna. trosku ma zaraza to ze vidla pri silnejsom brzdeni vibruje.. to vsak zacinam riesit ci je to pouzitym kotucom (xt kotuc s dost velkymi chladiacimi dierami + xtr prasa) alebo cim... sprava sa aj vam epicon podobne?
19.09.2009 - 09:21:28
00
mne pri brzdení vibruje aj 36 van... je to brzdou.
19.09.2009 - 09:47:41
00
Mne vibruju obe Hnoyesy HFX9iny na Kone, podniknute boli vymeny oblozenia aj diskov, s nulovym efektom. To iste sa po nejakom case stalo s Avid Code (a origo kotucmi) na FR biku. Nepochopim ako, ale na tych kotucoch sa to asi nejakym zposobom pokrivi a potom to robi toto. Osobne to na Hayesoch prislo po par Alpskych zjazdoch, a na freeridaku to je hlavne na zadnej, ktoru na take to priebezne pribrzdovanie (teplotne narocnejsie, zda sa mi) pouzivam viac. Cize subjektivne by som to atributoval teplotnym deformaciam, aj ked iste to nieje.
19.09.2009 - 21:27:29
00
Ahojte,mam jeden dotaz,nechcem zakladat novy topic,tak to dam sem :) Prezeral som si videa na stranke Suntour-u a podla videii je v Epicone SF7 a SF8 (cize 2007,2008) v lavej nohe olej a v Epicone SF9 nie je?Aspon tak to vyzera podla videii Suntouru,lebo ked vytiahol na tom videu pruzinu z lavej nohy na SF9 Epicone tak olej nevytiekol,ani nepisalo,ze treba doliat,zatial co pri SF8 pisalo…Tak diki za radu :)
29.10.2009 - 21:03:44
00
2009 je original mazana vazelinou az milan to preraba na olejove mazanie.. pri starsich neviem ako to je
29.10.2009 - 21:21:12
00
len doplnim ze vsetky Epicony su mazane vazelinou, teda okrem tych Milanovych 8)
v podstate na prerobnenie na olejove mazanie staci vidlu poriadne ocistit od vazeliny a do kazdej nohy dat cca 15-20ml oleja a zavity spodnych skrutiek omotat vodarenskou paskou. Neviem sice ci nebude vidla vakel kedze milan tie vole este vymedzuje
30.10.2009 - 11:50:44
00
Vazelina maskuje vôle, takže s najvačšou pravdepodobnostou vakel bude.
30.10.2009 - 22:01:47
00
Neviem,ci si niekto pamata,ze som pisal,ze mi vidla "cvaka",ked je zamknuta...Prilozim aj video,ako to vyzera,dufam,ze roman mi bude schopny pomoct,ja som zatial na tej vidle iba stiahol vonkajsie nohy ale nic extra som nevidel :$ Nechcem to posielat spat na reklamaciu ak to nie je vaznejsi problem,zatial to funkcnost neovplyvnilo...Jedna vec,co som si vsimol je,ze ked jazdim,tak to uz necvaka,mozno sa zohreje olej v tlmiacej patrone a prestane to,ale potom,ked chvilu bike postoji po vyjazde,tak to zacne znova ;( Cvaka to iba vtedy,ak je vidla zamknuta,takze podozrievam tlmiacu patronu...Diki za pomoc ;)

http://www.youtube.com/watch?v=aWbMqXGy8ak
31.12.2009 - 10:13:06
00
nikto mi nevie nejakym sposobom poradit? :(
31.12.2009 - 12:40:45
00
kua to by som rád videl to trenie v tej vidle, že sa olej zohreje :) inak sorry za OT, Epiconu sa nerozumiem :$
31.12.2009 - 12:48:34
00
No tak ja netvrdim na 100% ze sa zohreje,ale ked sa prelieva,tak asi zriedne alebo nejak tak a jednoducho to cvakanie prestava...potom ked bike ostava doma tak cvakanie sa vracia ;(
31.12.2009 - 12:53:42
00
Trochu nezdravý zvuk .... ťažko riešitelné na dialku, ale môžeme skúsiť.
nakolko si už vyťahoval vonkajšie nohy, tak povolené skrutky môžeme vylúčiť
Ak cvakanie po nasadnutí na bike prestane čiže po ponorení vidly do Sag-u, bude to niečo na ľavej vzduchovej strane.
Overiť to vieš iba vyskrutkovaním spodnej skrutky tlmiča a jeho zasunutím dovnútra. vzduchovú časť nechaj a skús pohyby pri ktorých to cvakalo. Ak to bude cvakať, tak je potvrdené, že je to vo vzduchovej časti a nie v tlmiči.
Skontroluj negatívnu pružinku a jej uchytenie na prut (dutý valček) taktiež dosadaciu plochu pružinky (prasknutý plast). Niekedy cvakne aj doraz prutu na plastový krúžok za predpokladu, že je vnútri niečo vzpriečené. Na 90% predpokladám, že to bude niekde okolo pružinky, ale takto na dialku je to stále len domnienka.
Ak by to bol tlmič, tak to je horší prípad .... bolo by nutné ho rozobrať a skontrolovať všetky pružinky, klapky, tesnenia. Stačí malá vôla a zvukový prejav je na svete.

vela zdaru pri pokusoch .... :y:
31.12.2009 - 14:24:29
00
keyboard_arrow_up