Pri nizkom tlaku v dusi sa moze brzdenim posuvat plast na rafiku a ustrelit ventil po dlhsom zjazde nieje sranda.
01.07.2009 - 22:17:09
00
jfab: To je zhruba polovica minimálneho doporučeného tlaku. Ale keď ti to tak vyhovuje, tak nieje čo riešiť.
Ja by som sa asi bál :oops:
01.07.2009 - 22:30:19
00
Pri nizkom tlaku v dusi sa moze brzdenim posuvat plast na rafiku a ustrelit ventil po dlhsom zjazde nieje sranda.

Cely den jazdenia iba dole kopcom v Jasnej nic neustrelilo. Chce to viac skusat, nie teoretizovat, co by mohlo... Ak ustreli, kupin novu dusu a jazdim dalaj.
02.07.2009 - 07:02:40
00
a naco je cloveku citlive odpruzenie ked tie drobnosti aj tak pozeru taketo plaste? 1atm uplne rozhodi citlivost vsetkeho.. :idea:
02.07.2009 - 07:17:36
00
Neviem ako suvisi citlive odpruzenie so smykovym trenim medzi pneumatikou a povrchom.
02.07.2009 - 07:29:35
00
s tym nijako.. ale ak mas v gume 1atm tak citlivost odpruzenia to znacne meni.. zvlast ked mas balon 2.35.. to ja len na margo prilis nizkych tlakov.
02.07.2009 - 07:32:17
00
Stale nechapem, aky to ma suvis. Odpruzenie sluzi na vyzehlenie nerovnosti povrchu. Co ma s tym tlak v pneu?
02.07.2009 - 07:35:56
00
pozri napr stranu spet tie videa v prvych dvoch prispevkoch..
alebo si skus dat 1atm do plasta a 3atm a sleduj reakcie vidlice..
02.07.2009 - 07:47:13
00
Tiež som chvíľu skúšal jazdiť na nízkom tlaku na prednom kolese, ale nejako som tomu tiež neprišiel na chuť. V zákrutách to malo pomalú odozvu spôsobenú deformáciou plášta. Tiež som cítil ako ráfik občas naráža na tvrdý podklad a párkrát som týmto spôsobom sekol dušu (ráfik ju prištikol o plášť).
Mierne sa zvýšila stabilita pri brzdení (väčšia styčná plocha), ale stabilné to podľa mňa teda nebolo. Keď som sa do toho v zákrute trošku viac oprel, tak koleso na plášti plávalo.
A to čo píše Craobs má tiež niečo do seba. Ak by som chcel využiť plný zdvih vidlice, tak by som proste musel ísť po ráfku, lebo tlak potrebný na stlačenie plášťa je pri tak nízkom tlaku menší ako tlak potrebný na dostatočné stlačenie vidlice.
02.07.2009 - 09:58:05
00
Chalani, ale ja vas nepresviedcam, ze mate jazdit nizke tlaky, alebo ze namakko je to lepsie. Iba konstatujem, aky tlak mam v prednej pneu ja.
02.07.2009 - 17:57:13
00
Dobry vecer. Ake MTB plaste mi doporucite na jazdu prevazne na asfalte ale pritom nechcem sa zosypat na prvon nespevnenom povrchu alebo ked budem niake tetky obchadzat po trave. Prioritou je aj vydrz, aby bola aspon 2-3 tisic km. Do jedneho chcem investovat tak 35-40€. Doteraz som mal Continental Explorer 2.1 a ten teda vzadu vydrzal malo. Potom som mal z neho cestny plast. Mal som teraz 5km smart sam a ten sa mi teda na mokrom asfalte smykal ako na snehu. Co by ste mi odporucili na moje jazdenie?
Este nieco: rozmer je od 2.0 do 2.2 viac nechcem. SS sa mi suchal o predny blatnik a ten bol najvissie ako mohol byt.
12.12.2009 - 22:21:06
00
tak potom skus :^)
http://www.kupkolo.cz/produkty/Pneu_66/MTB_221/hutchinson_724/Plast-MTB-Hutchinson-Python-Air-Light-Black-Kevlar_4179.html

http://www.kupkolo.cz/produkty/Pneu_66/MTB_221/geax_731/Plast-Geax-Saguaro-26x2,0-kevlar_4889.html

http://www.kupkolo.cz/produkty/Pneu_66/MTB_221/michelin_723/Plast-MTB-Michelin-XC-DRY-2_2638.html
13.12.2009 - 08:50:45
00
MTB plaste ti na asfalte 3tis km obtiazne daju.. daj si tam racing ralfy ktore ti sice tych 3tis nevydrzia ale za 40€ ich mas 2 :)
13.12.2009 - 08:58:03
00
WTB Nano
13.12.2009 - 10:25:51
00
ja mam do sucha a na asfalt tie h. pýtony 2,0 som s nimi spokojný, fukam to na 4bar -trošku nepohodlne ale zvykol som si,,,
raz som v zjazde vletel do takej kolaje že som ten predný vyzul, stale hovorim o 4baroch, a ta duša to normalne prežila, aj ked vypadala ako balon alebo ako duša s traktora, ale neprdla, to som sa divil :o
duša continental
do blata - maxxis medusa 1,8
13.12.2009 - 12:17:29
00
keyboard_arrow_up