BTW/ ked uz sme pri teme tuneny epicon,kamos (no brachanec) ma zaujem o tuneneho epicona tak zistujem info...zatial co som tu prekutral thready o tunenom epiconovi,tak som zistil,ze milan meni mazanie z vazeliny na
olej a dalej dokopy nic...zaujima ma to,ze ake ine zmeny sa deju vo vnutri,ci sa klasicky epicon zhoduje vnutrom s tunenym
asi som este zistil,ze zdvih uz nieje upravovatelny cez dierky na prute vo vzduchovej komore (80/100/120/140) ale je upravovany dlzku negativnej pruziny ak sa nemylim
na 90% sa vnútro zhoduje, 5% je upravené a 5% uplne iné. Tých posledných 10% spraví najvačšiu robotu.
zdvih je stále menitelný cez dierky na kompresnom prute, ale negatívna pružinka sa neupravuje ..... vklada sa iná podla požadovaných parametrov (zdvih, váha).
to cauapistemi: presne tak. Pri vysokorýchlostnej kompresii (prudký náraz na vysokú prekážku >10cm) Talas nedosahuje rýchlosti reakcie upraveného Epicona. Ťažko povedať že ostatné je drobnosť. Vyvážením neg. pružinky voči tlaku vzduchu pri požadovanom Sag-u = extremna citlivosť.