tie šróby sú buď vyšrobované(čiže by sa fakt rozletela
) a keď sú povolené stále(,jasné že ich treba dotiahnuť,a to musíš rozobrať vidlu a zvnútra si prichytiť tú osmičku imbus,inak to nezatiahneš,bude sa ti to furt točiť spolu so šróbom)
myslím že rozobratie RST zvládneš,stačí odšróbovať tie horné srandy(nastavovátka) na korunke,vytiahneš struny s asi kilom vazelína,ak máš extra dlhé nástavce na golu tak si prichytíš ten
imbus a zospodku to dotiahneš a máš
aha,mne napríklad RST drží na jednom šróbe,sí tam síce 2,ale tý žltosi to v továrni nejak nedomysleli,pretože ten druhý šrób síce zašróbujem ale nieje pevne spojený s hornými nohami-je spojený iba cez nastavovanie zdvihu,ktoré som znefunkčil
tým vzduchom to nebude,teda až má ten šrób dostatočne širokú hlavičku,že nepadá dovnútra(to hádam nie,nie si dement predsa)