Ver tomu ze niesi sam. Precitaj si moj post komponenty/plast-s-hrotmi-t18513.html?hilit=zimne%20plaste&start=15 s tymito plastami som v sobotu vyhral :y: jazdim na nich celu zimu ale nikdy som nepotreboval uzky rezak na sneh :D
09.02.2010 - 20:00:00
00
no jo ,ale zda sa mi ze pletieme jablka a hrusky do kopy , isiel si po panenskom snehu na nejakej luke ? ja pisem o tom ale nevadi skusim ten rezak do predu ako pismem beriem fotak skusim to zdokumentovat snad mi to zajtra vyjde a nenatiahnem pri tom slachy jak naposedy hehe .... :muscle:
09.02.2010 - 20:03:14
00
Ides na to zle. Co myslis preco som ti odporucil pozriet na com jazdil Kopka po Antarktide. Je absolutny nezmysel obuvat uzke plaste ktore sa ti budu zarezavat a klast ukrutny odpor. Nieje lepsie plavat na vrchu ? Ale musis asi na to prist sam. V sobotu sme sa vracali po cerstvo napadnutom snehu a co myslis komu to islo dole lepsie ?
09.02.2010 - 20:14:22
00
no len ja som si uz nejaku tu luku presiel a obavam sa ze nato nie je tak tuhy sneh cize ja prepadnem tak ci tak , aspon doposial som prepadol (nie v skole ) vzdy. To preto stale uvazujem nad tym takto , situacia je asi taka ze kolesom sa dostanem na zamrznuty povrch luky co je nejaka zoschnuta trava + zem . obcas krtince a nato napadlo dost malo snehu tu na liptove asi najmenej este aj v blave maju viac , ratam tak maximalne 15 cm len obcas poriadne podulo tak miestami su naviate jazyky ktore su tvrdsie ako ostatny povrch ale to sa da obist , no a do toho pridem ja a chcem krosnut tu luku ci mierny kopec z jednej strany na druhu ale zabaram sa no a tak sa snazim to pretlacit silou tj. najlahsi prevod a nekonecne padlovanie ..... takze zatial davam na predne 1.9 zo stredovym cikcakovym pasikom , zadne ostava , otestujem to podam report ako som dopadol samozrejme podmienky sa menia, novy sneh nenapadol stary jemne korovatie takze su to stale meniace sa podmienky .....
09.02.2010 - 20:33:35
00
Citaj http://www.jankopka.cz/main/iditarod_07_pdf/milosrdna_aljaska.pdf
Citat z clanku:
GALUSKY PROTI BALÓNŮM
Občas se při čtení Honzových autentických reportů zdálo, že snad až příliš
podléhá depresi z toho, že většina ostatních použila speciální čtyřpalcové
pláště značky Surly a tomu odpovídající rámy zajišťující průchodnost
takových macků, zatímco Honza po poctivém testování mnoha různých
rozměrů pneumatik zvolil dvaapůlpalcové devětadvacítky. A v hlubším
sněhu mu ostatní nezadržitelně ujížděli.
„Bylo to hrozně náročné na psychiku, když kolem mě někdo proletěl
s mnohem menším úsilím. Opravdu jsem tuhle svoji nevýhodu dost prožíval,
ale nebylo to žádné bolestínství. Prostě jsem trochu zaspal dobu. Ty
čtyřpalcové pláště se na Iditarodu staly běžným standardem. Po závodě
jsem měl možnost si je ve společných vyjížďkách s Peterem Basingerem,
vítězem a traťovým rekordmanem na kratší trase, který trvale žije v Anchorage,
vyzkoušet a odvalovaly skvěle i na tvrdém povrchu, dokonce i na
asfaltu!“
A este odporucanie toho najskusenejsieho ( viac ti pomoct neviem )
Tlak v pneumatice – Obecně platí, čím měkší povrch, tím menší tlak v pneumatikách. Na výrazně měkkých povrchách se jezdí na téměř prázdných kolech. Co se týče sněhových povrchu, valivý odpor je tím menší, čím širší je pneumatika a nižší tlak.

Prílohy:

Nový obrázek.jpg
Nový obrázek.jpg 20.64 KiB thumb_up0thumb_down

09.02.2010 - 21:12:31
00
dodo-doplnim tvoje foto ;)

Prílohy:

PB060081.JPG
PB060081.JPG 484.03 KiB thumb_up0thumb_down

PB060083.JPG
PB060083.JPG 457.79 KiB thumb_up0thumb_down

10.02.2010 - 00:02:29
00
Tak,tak .. aj na rallye Pariz-Dakar sa na pieskove duny muselo ist na makko. Maksia pneumatika znamena mensi tlak na priamu plochu .. preto sa pouzivaju na sneh sneznice a pod.
10.02.2010 - 08:24:38
00
no hej ale neviem ako tieto balony natlacim na klasicky ram a vidlu a stale pisem ze sa idem brodit cez sneh nie po nom jazdit to je u nas zatial nemozne ( LM ) a kedze sa idem snehom brodit nemozem dat na predne koleso taky balon mimochodom zatial tam mam wet screama 2.2 a uz sa zda ze ma brzdi , kedze som tie rady budto nepochopil alebo nepochopili ma ti co radia, skusim to co som napisal a uvidim sam .... inak dikes za rady .... :|
10.02.2010 - 10:28:43
00
drotar napísal:
Moj nazor je taky, ze si z nas robis prdel :finger:
Lto, Berco, Dudo a ani sme to asi nepochopili. A posielam meila Kopkovi, ci to aspon on chape ;( Kedze sa to uz ani nesnazim pochipit, tu je moja posledny rada. Jazdi v snehu na ziletke, to ti pojde presne tak ako ocakavas - nijako :rock:
10.02.2010 - 18:40:59
00
ale no ze som sa vobec nieco opytal , kukni si ako mi to islo v sekcii fotky z vyjazdov pokope ...
10.02.2010 - 18:44:09
00
janosik napísal:

chcem sa opytat na plaste 26 palcove predne vyslovene do snehu resp na prerazanie snehovej prykryvky (povedzme max do hr. 20 cm ) ........

zaujima ma vas nazor na predny plast vyslovene na real xc, ziadne vyjazdene cesticky , iba luka a sneh
Na zaklade tvojich otazok a fotografii musim smutne skonstatovat ;( ze neviem po com patras. Toto co si pojazdil, jazdim bez akehokolvek problemu na plastoch 2,1" podotykam predny aj zadny :hai: Ziadny specialny prerazac snehu som nikdy nepotreboval. Dokonca ani v nedelu pri navrate z pretekov po cerstvo napadnutom 5 cm snehu :!: Takze zbytocne hladas to co asi ani nenajdes. Howgh :x
10.02.2010 - 20:20:31
00
no asi tak ako si napisal , chcel som len trochu lepsie vlastnosti biku v tom snehu ...... :whew:
10.02.2010 - 21:36:21
00
Zníž tlak v duši.
11.02.2010 - 13:06:54
00
kludne zalozim nove vlakno ak nedostanem odpoved nato co sa pytam .... :lol:

da sa niekde na slovensku zohnat plast michelin MUD III ?? mne sa to nejako nedari zeby sa uz nevyrabal ?
19.02.2010 - 22:11:27
00
zdravím vlastním trekingový bike a pomaly sa mi zodiera zadný plášť, predný je ešte v pohode (na plášťoch najazdené cca 4000km :) ) preto rozmýšľam nad kúpou nového na zadné koleso... jazdím väčšinou po ceste ale teraz čoraz viac chodievam po poľných cestách tak by som potreboval poradiť nejaký čo je určený na cestu ale zase podrží aj v teréne ;) uvážujem nad týmto alebo týmto alebo poraďte nejaký iný v cene do 15€ :emo:
20.02.2010 - 17:42:38
00
keyboard_arrow_up