katko: myslel som to tak, že zadné vypletáš, a na prednom si môžeš pozrieť kríženie špicov
16.02.2010 - 10:51:39
00
aha, jasné ;)
16.02.2010 - 10:54:27
00
a co ked ma na prednom kolmy vyplet? :talk:
16.02.2010 - 10:59:59
00
tak kukne na net :P
16.02.2010 - 11:00:31
00
zihadlo 5: nema kukni si profil,
http://www.merida.sk/prodej/matts-tfs-xc-500-d-09 na tomto obrázku to vyzerá na klasický výplet s 3-itým krížením špicov

ale radšej by ste mu mali poradiť nejaký dobrý a lacný servis v jeho okolí (BB) ja to tam nepoznám
16.02.2010 - 11:05:57
00
BB ja neznaju....neporadim :P
este by ma zaujmalo naco prepleta rovnaky naboj,...mal stary zoservisovat, alebo tam dat poriadny loziskovy :wasntme:
16.02.2010 - 11:13:11
00
bike si viem zoservisovať kompletne, ale do kolies som sa nikdy nechytal jednak nemám náradie a po druhé viem len teoreticky ako sa kríži výplet, mám z toho nočnú moru. Áno vymieňam iba zadný náboj, predný náboj je OK. Keď Vám poviem prečo ho mením tak sa vysmejete.

Pri výmene kotúčov som na jednom použil väčšiu silu ako bolo treba a hlavička torxu sa odlomila, telo skrutky ostalo v náboji, zalomilo sa dosť nešťastne a nedá sa vybrať, na odvŕtanie si netrúfam. A bojím sa jazdiť s kotúčom pripevneným len na 5 skrutiek. A zohnal som cez kamarátovho otca nový rovnaký za 7€. Aspoň ponaučenie pre mňa, že odvtedy používam momentový kľúč (už ho máme doma dlho, ale bol som v ten deň lenivý ísť ho pohľadať do pivnice)... :$

to zihadlo 5: a aký ložiskový náboj odporúčaš?
16.02.2010 - 15:08:03
00
5 šroubů vzadu je naprosto v pohodě, to bych neřešil, teda pokud nemáš kotouč větší jak 160mm
16.02.2010 - 15:27:36
00
uz tu alebo na BF bola fotka Peatovho zjazdaku s 3 skrutkami na kotucoch :)
16.02.2010 - 15:34:28
00
to s tou skrutkou bolo treba hneď napísať, ja na tvojom mieste by som hľadal niekoho so stojanovou vrtačkou a ľavým vrtákom. odvrtať starú skrutku, narezať nový závit a vybavené za pár minút
v tomto prípade by som sa nebál odvrtavať, lebo stratiť nemáš čo(maximálne zlomíš vrták)
16.02.2010 - 15:38:01
00
kotúč vzadu mám 180mm (čisto len kvôli tomu, že väčší sa mi viac páči)

Mám to teda skúsiť odvŕtať? Nikoho so stojanovou vŕtačkou nepoznám, ani neviem o žiadnej strojárskej dielni. Doma mám len vrtáky na drevo a do betónu. Asi skôr tým na drevo to vŕtať však, lebo ten na betón má takú inú špičku...
16.02.2010 - 16:35:27
00
Jasne ze odvrtat. Naco ho menit, ked je sanca ze to pojde odvrtat. Je lepsie ked sa dovod, resp. problem, kvoli ktoremu chces nieco menit popise hned na zaciatku aby sa dalo lepsie poradit, co dalej a aby sa predislo zbytocnym ukonom.
16.02.2010 - 16:50:07
00
no takže moje vŕtanie bolo úspešne (hotový pôrod), koleso držal oco, ja som vŕtal, najviac som sa bál aby som šiel rovno a nezavŕtal do samotného náboja. Vybral som si vrták ktorý bol menší ako samotná skrutka...keď som skrutku prevŕtal, ostal v postate taký valček, ktorý som po kúskoch otáčal skrutkovačom a potom vyskrutkoval kliešťami... skúšal som tam dať inú skrutku a išla pekne zaskrutkovať takže závit je OK...hlavne že náboj už mám doma aj ten nový :rofl: ďalšie poučenie, najprv sa spýtať tu na fóre čo robiť.... :clap:
16.02.2010 - 18:12:33
00
bike si viem zoservisovať kompletne, ale do kolies som sa nikdy nechytal jednak nemám náradie a po druhé viem len teoreticky ako sa kríži výplet, mám z toho nočnú moru. Áno vymieňam iba zadný náboj, predný náboj je OK. Keď Vám poviem prečo ho mením tak sa vysmejete.

Pri výmene kotúčov som na jednom použil väčšiu silu ako bolo treba a hlavička torxu sa odlomila, telo skrutky ostalo v náboji, zalomilo sa dosť nešťastne a nedá sa vybrať, na odvŕtanie si netrúfam. A bojím sa jazdiť s kotúčom pripevneným len na 5 skrutiek. A zohnal som cez kamarátovho otca nový rovnaký za 7€. Aspoň ponaučenie pre mňa, že odvtedy používam momentový kľúč (už ho máme doma dlho, ale bol som v ten deň lenivý ísť ho pohľadať do pivnice)... :$

to zihadlo 5: a aký ložiskový náboj odporúčaš?


toto presne sa aj mne stalo a tiez mam zadny kotuc na 5 srobikov prichyteny ...a uz som sa tu docital ako to spravim .heh ;)
16.02.2010 - 18:30:45
00
keyboard_arrow_up