ani vlastne neviem z urcitostou povedat ze ci nejaky fičí momentalne na svk...
len si myslim ze doba je celkom priazniva urcite lepsia ako pred par rokmi... znacka MTBiker.sk sa rozrasta... cielenu bajkoreklamu na svk ani v podstate nie je kde robit (okrem netu a par magazinov), takze myslim ze s reklamou by sa tiez dalo co to vymysliet a uzivit ho...
fotecky by aj boli si myslim, fotografov a ludi co popisu o bajkovani tak ze sa to da aj vidiet aj citat je viacej...
ja len osobne by som do takeho dacoho asi nesiel (z business hladiska) ale chyba mi take smakove citanie...
celkom by ma aj zaujimalo ci CERVO sa nestretol s nakou ponukou alebo nerozmyslal nad tym...
edit: zmenil som nazov temy - katko
posledný komentár: 12. 4. 2019 o 21:04
podla obalu som sa tesil na rozhovor s Palom Polievkom, co bol asi jediny clanok ktory ma nesklamal a este na prehlad naslapnych pedalov, ktory mal bohuzial od nejakeho prehladu dost daleko. a kedze mam zaujem kupit na novu sezonu na svoj cestak nove pedale I-Clic, tak ma tam v tabulke docela zarazila suma 339e vzhadom k tomu ze vsade v cennikoch je suma 289e - myslim ze dost zavadzajuce
no a neda mi pozastavit sa nad kvalitou fotografii ktore boli nielen v tomto cisle. neviem ci som narocny, ale vsetky fotky sa mi zdali nejake tmave, sedive
najblizsie cislo bude z mojho pohladu posledna sanca pre vydavatela
V článku sú uvedené nepresné informácie. "Viditeľné značenie ťažby alebo označený súkromný pozemok" (s. 50, posledných 5 riadkov) v žiadnom prípade nie sú zákazom vstupu do lesa. Vlastník alebo ťažiar si tam môže navešať koľko chce tabúľ, jediným platným spôsobom zákazu vstupu je oznámenie o rozhodnutí lesného úradu o zákazu vstupu do lesa. Teda nie vlastník alebo ťažiar rozhoduje o zákaze, ale iba lesný úrad (na podnet vlastníka či ťažiara).
Na viacerých miestach v článku je povzdych či zmienka, že jazdou po značenej turistickej trase porušujeme lesný zákon. Podľa mňa ide o nesprávnu interpretáciu, pretože lesný zákon umožňuje jazdu po značených trasách, pričom nešpecifikuje, o aké značené trasy ide. Takže logicky ide aj o turistické značené trasy a preto keď jazdíme po turistických značkách, neporušujeme lesný zákon.
Inak, zaujímavá trasa, iste si ju tohto roku prejdem. Ďakujem za článok.
- úzke sedlo ( San Marco ) ( ako na ktory zadok ). Jednoducho dve stranky o nicom.
- úzke sedlo ( San Marco ) ( ako na ktory zadok ). Jednoducho dve stranky o nicom.
Autor mal malo casu? Nemyslim, bicykel bol postupeny do Cyklomagu este v novembri...
A tu druhu cast komentovat nechcem, nakolko je to absolutna hlupost - tak ako aj ceske tak aj slovenske casopisy pisu recenzie bez toho aby vyrobcovia alebo distributori do nich akokolvek zasahovali a presne tak isto vznikla aj tato recenzia... BEZ JEDINEHO ZASAHU A UZ VOBEC NIE NA NEJAKU OBJEDNAVKU!
moc ma ta recenzia nezaujimala a necital som ju, ale ked sa tu uz o nej zacalo pisat, tak som si ju precital. musim sa priklonit ku slovam drotara. to malo od nejakeho testu dost daleko, jazdne vlastnosti ani trosku neboli opisane, plusy/minusy na smiech a jedine co som sa dozvedel je to ze LP je pekny bike a co je na nom za aku cenu ovesane
raver, ak to mala ten bike redakcia od novembra a teraz vysiel tento clanok oznaceny ako test, tak je to dost zalostne. osobne som si doteraz myslel ze ten bike ( podla kvality clanku ) mali zapozicany tak na tyzden
ale -testy- su uplna hroza tohoto casopisu. mne osobne stacilo ked som si minule leto cital test karbonovej cestnej Meridy a tam napisali ze na plastoch nahustenych na 7 atmosfer ktore boli kolesach Mavic Ksyrium Elite ( chcem podotknut ze maju tak 1,8kg a su dobre tak max na trening ) doslova leteli
tak ako aj ceske tak aj slovenske casopisy pisu recenzie bez toho aby vyrobcovia alebo distributori do nich akokolvek zasahovali a presne tak isto vznikla aj tato recenzia... BEZ JEDINEHO ZASAHU A UZ VOBEC NIE NA NEJAKU OBJEDNAVKU!
Hmm, zacnem prvym prispevkom, ktory ma zaujal - "no a neda mi pozastavit sa nad kvalitou fotografii ktore boli nielen v tomto cisle. neviem ci som narocny, ale vsetky fotky sa mi zdali nejake tmave, sedive". Toto cislo ma daleko do sedych fotiek a cele cislo je tak farebne ake len moze byt. Jedine fotky, ktore maju menej dynamiky a farieb su tie, ktore su zo zimy - ake divne, nie? Cize prosim pozri si to pri dennom svetle a nezavadzaj...
Co sa tyka I-Clic - ak si pozorne prejdes tabulku, je rec o pedaloch s titanovou osou, najvyssi model, ktory ma EU MOC okolo 329€ - to, ze veci vidis nekomplexne je na skodu, pretoze zavadzas ostatnych.
Merida - kolesa Mavic Ksyrium Elite - treba povedat, ze na cenu bajku cca 2400€ su tieto kolesa adekvatne, ak chces kolesa porovanavat s setmi okolo 800€, tak potom nevies, co to znamena porovnavat a pisat recenziu v danej cenovej hladine. Neda sa porovnavat produkt za 100€ s produktom za 500€! Ak to chces, musis to brat ako dve samostatne veci a ukazat, ktory prinesie ake +/-...
Drotar
Verim, ze to co pises nemyslis vazne, respektive si nezobral na vedomie par dolezitych faktov. Bajk sa testoval cez zimu a popri dazdi a snehu do toho padla aj choroba. Bajk bol aj napriek tomu otestovany dobre v takychto podmienkach a nehrali sme sa na to, ze napiseme bludy - spomenuli sme ze sme na tom jazdili o cosi menej, kvoli snehu. A na takomto povrchu je to predsa uplne ine ako pri normalnej jazde v lete a to nehovorim o teplote, ktora da vzduchovemu tlmicu i vidlici inac zabrat - priebeh je tiez iny... To, ze mas bajk dlho cez jar, leto - je predsa uplne nieco ine ako ho mat na test v zime. Dufam, ze to chapes. Co sa tyka sedla a packy to je ciste subjektivna vec ale recenzent to predsa spomenut musi... Ak si to pozorne precitate, tak zistite medzi riadkami, ze ten bajk testerovi sadol a nemal vazne vyhrady (na danu cenovu relaciu). Ak mas bajk dlho, vsak napis pekny clanok o jazdnych vlastnostiach... som zvedavy...
Toto cislo bolo pripravovane cez zimu a tak je jasne, ze je tam viac predstavovania a prezentacii ako jazdenia, ci pretekov. Na druhej strane clanok o Saganovi, Polievkovi, Drbohlavovi, behani, zimnom jazdeni, ci trailu mesiaca je podla mna uplne do pohody + info o novych veciach od jednotlivych vyrobcov nikomu neuskodi - vsetko to je v peknej grafike, na kvalitnom papieri a za cenu 1,99 €. Urcite sa da vela veci zlepsovat, no dufam, ze progres aj vidno. Ako vzdy - ak ma niekto zaujem, staci napisat do redakcie a vieme sa dohodnut na istej forme spoluprace - takze mate moznost sa zapojit a urcit ciastocne smerovanie casopisu. Mozno si neuvedomujete, ake dolezite je takyto casopis mat ale je to dlhodobo alfa-omega povedomia slovenskej cyklistiky... Myslim, ze nadnes zase stacilo...
Vonku zacina byt pekne, takze okrem prace, rodiny som vonku na bajku, ci so psom v lese - na vypisovanie po forach moc casu nie je. Zase som sa sice nezabrzdil, no to preto, ze vela z Vas neberie veci komplexne ale len vytahuje iste veci do popredia, pripadne necita pozorne. Bajkovaniu zdar!
asi bude mat skor pravdu oakley
a "ked maju" teda pedale MOC okolo 329,-, preco je v casopise uvedene 339,- ?
Ano, ziadna redakcia na svete si bicykle nekupuje a uverejnenie preview, testu alebo porovnania je vzdy zaroven promo znacky pripadne modelu. To je snad jasne... netusim kvoli comu to pises.
Vacsinou si na zaklade spoluprace redakcia vyziada bicykel alebo komponent ci doplnok, ktory je podla nich zaujimavy na vyskusanie a nasledne vznikne nejaka preview, recenzia pripadne porovnanie s inymi bicyklami. Vzdy su a budu tieto clanky subjektivne a treba ich tak brat - je to jednoducho nazor redaktora. Je to tak v kazdom casopise, ci uz SK, CZ, D, UK...
To ci ma niekto dostatok skusenosti a dokaze si natlakovat vidlicu a tlmic pocas prvej par kilometrovej cesty alebo mu to trva dlhsie je mi jedno. Pri skusani bicyklov toto robim este doma podla svojich skusenosti a doporucani vyrobcu a len malokedy to potom neskor menim. Na to vsak je treba mat tie skusenosti a prax.
Ale ak niekto chce moze si samozrejme akykolvek bicykel kupit, dlhodobo testovat a napisat recenziu podla svojej chute na web, pripadne ju ponuknut niektoremu tlacovemu periodiku na uverejnenie
Já vám to říkal, že je to žalostní. hehe
Som sa nad tým zamýšlal a zistil som komu je časopis prioritne určený. Tínedžerom. Preto si tu zvyčajne staršie ročníky ktoré sa nad vecami zamýšľajú z iného uhlu frflú. A bohužiaľ keďže nie som tínedžer už nejaký ten rok aj ja, patrím medzi nich. hehe
P.S. Vlastne ja už nefrflem, lebo som prestal kupovať. hehe
Pod testom rozumiem komplexne hodnotenie vyrobku. Ze ste nemali dostatok casu, testovali ste ho v nevhodnom období, nuz potom sa radsej test nemal objavit vobec. Katalogovy opis vlatnosti mna ako potencionalneho kupcu na cokolvek velmi neoslovuje. Ale zaroven je mi jasne, ze na dlhodobe testovanie jednoducho nemate priestor. Skratenu recenziu biku som tu uz uverejnil skor ako aj recenziu na pouzivane plaste, ktoru mam spracovanu uz aj so zretelom na odjazdene kilometre. Neberto to prosim ako nejaku cielenu kritiku voci clanku ako takemu. Ide mi skor o principialne testovanie vyrobkov, ktore sa v casopisoch objavuju. Recenziu na pouzivane plaste vam s radostou poskytnem. Neuplna recenzia : viewtopic.php?f=2&t=18057&st=0&sk=t&sd=a&hilit=IRC+mythos&start=45
TO : Raver
Nastavenie biku je individualne to vieme vsetci, ale neverim, ze si niekto dokaze nastavit tlaky hned pri prvej jazde. Na to treba nieco pojazdit, v roznych terenoch, s roznym nasadenim aby si nasiel ten najlepsi kompromis, ktory vyhovuje. Vsetky taketo recenzie su samozrejme subjektivne, pretoze jedine profi teami maju testovacich jazdcov. Moja skusenost s testovanim LP Xcontrol 210 post216331.html?hilit=Lapierre%20X%20control#p216331
suhlas!
1. popis vzhladu plasta je zbytocny... staci pozriet na foto a vidim z akych tvarov a z akeho vzoru sa sklada dezen
2. z porovnania valiveho odporu s 2 roznymi plastami Schwalbe stale neviem, ci je odpor IRCecka velky alebo maly, nakolko neviem ako tieto dva Schwalbe plaste vyzeraju... a myslim, ze nie kazdy citatel bude vediet
inac pekna recenzia