Mam plaste author cross 700x38c, ktory je viacej do lahsieho terenu. Chcel by som ho obut do plastov, viacej na cesty, ale nasiel som len SilkRoad 700x35c, bude to pasovat???? neviem PORADTE
28.10.2006 - 14:43:52
00
Pasovať to bude na 100%, nič sa neboj, rozmer (700) sedí, meníš len šírku (35), klasika trekking/cross bike. :D
30.10.2006 - 09:21:03
00
Naozaj velmi dakujem za radu, nebol som si isty, ci tam nieco nebude blbnut, ale dik.... tak na jar idem na ne,... heh :evil:
30.10.2006 - 14:14:36
00
este taka pod-otazocka, videl som ze su aj 700x25C, tak teraz neviem, ci by som aj na rafik, kde je 38C aktualne, natiahol aj 25C, ale myslim ze to je blbost, to by uz trebalo asi novy rafik, nie???? :(

a este pod-otazka, ked chcem dat tu 35C namiesto 38C, tak netreba menit dusu, ze? :roll:
05.11.2006 - 14:34:49
00
Dusu netreba menit a podla toho aky siroky mas rafik tu 25-tku...
05.11.2006 - 15:25:12
00
tak na 25tku ide tensi rafik ako na 38 alebo 35?
05.11.2006 - 19:36:09
00
Nemusi, ako hovorim, zalezi aky tam mas, doma odmeraj sirku a napis...
06.11.2006 - 10:03:02
00
no bohuzial nemam bike doma, cize neviem to odmerat teraz, potom neskor odmeram, ale je to rafik zdvojovany na pevnejsi.
nejake podrbnosti su na: http://author.sk/verbal/1298/?zobraz=cele#
taky bike aj mam, myslim ze ta 35 by tam nemala problem ist, lebo ta sirka je tak akurat, ale o tej 25 pochybujem stale viac....
06.11.2006 - 14:16:30
00
Tak tam nahod tu 35-tku, tym nic nepokazis...
06.11.2006 - 14:33:55
00
ráfky majú väčšinou menšiu šírku tak okolo 17 mm čiže nemusíš mať obavu, že by si to nenahodil. 8)
06.11.2006 - 14:49:00
00
dobre, ked tam pojde 25, tak super plast mam vyhliadnuty:
http://www.author.sk/verbal/1011/

ale ked tam budem davat 35, tak rozmyslam nad dvoma:
http://www.author.sk/verbal/697/
a
http://www.author.sk/verbal/1009/

Obi dva su velmi pekne, aj dobre, len neviem ktory lepsie vyuzijem na cestach, chodim tak na 95-98% po cestach, no tak 20-30% po cestach nizsej triedy, ale je to stale cesta, tak mi poradte, ze ktory z tych dvoch pasne na cestu lepsie, ak mate sukesnosti, budu prinosom. Dakujem
06.11.2006 - 18:51:49
00
To co som pozeral tak ta 35 je trekingovy plast cize aj do lahsieho terenu.
Ta 25 ak si si vsimol je cestny plast s tym by som urcite nechodil na nejake lesne asfaltky.Ja si na cestnom ked si ho obcas poziciam tak dam 25 ktora je pohodlna,ale jazdim po normalnych cestach.Takze ak oblubujes cestnu cyklistiku,ale nechces sa hrbit na klasickymi rajdami tak je to dobra volba.Ak s tym budes jazdit po rozbytych cestach tak to nie je nic moc.Ono cim je ten plast uzsi tak je tvrdsi to si treba uvedomit aby si mozno nebol sklamany.
06.11.2006 - 20:37:52
00
vsak ked je ta 25 tvrdsia, tak to je lepsie, cize ma na ceste mensi valivy odpor, cize vascia rychlost, nie???? to by malo byt dobre, a co by na tom malo byt zle???? ze mi bude strpat bike, ked najdem na nejaky kamienok???? tak na to som uz zvyknuty, to je v pohodicke..... a este to ze je pekne jemny aj na bokoch a ked je trvdi, tak sa s nimi daju lepsie rezat zakruty, nie?????
tak fajnsmekorvina to bude urcite
06.11.2006 - 21:08:44
00
Ta tvrdost nema s valivym odporom nic spolocne. 25ka ma nizsi "vzduchovy vankus", cize logicky menej tlmi. Najmensi valivy odpor ma vraj 28cka, zalezi od profilu, nie od sirky. Dalej, cim je plast uzsi, tym viac je ho potrebne nafukat. No a s tym, ze tvrda guma dzi lepsie v zakrute je to uplna kravina. Preco sa asi robia profi plaste z makkej siliky? OT - v skole sme raz ratali priklad klopenia jazdca do zakruty. Po uprave vzorca (a niektorych zanedbaniach) zostala ako jedina velicina ovplyvnujuca uhol naklonu jazdca trecia sila o podlozku. Co z toho vyplyva?...
07.11.2006 - 10:45:16
00
kua ja keby si ma zabil, tak neviem..... kamos co jazdi na nejakych 23 jmnych, sme raz isli nejakych 35km/hodinu, do brutal prudkej zakruty, no on ju lepsie sekol ako ja a to mam skusenosti zo sekanim, ale mna tam kazili bocne nerovnosti na profilu plaste, cize vystupky co maju sluzit v jemnom terene, tak na klopeni len zavadzaju, si myslim.......
07.11.2006 - 14:54:21
00
keyboard_arrow_up