Mozno sa Vam tiez nepaci, aky maly odstup od cyklistu si nechava vacsina vodicov.
Nemyslim si, ze to robia naschval
, ale bohuzial vacsina vodicov nikdy na
bicykli nejazdila a nevedia, ake je to neprijemne.
Osvedcil sa mi jeden na prvy pohlad drsny sposob, ako to eliminovat. Ked ma obieha auto, a lizne ma o 20 cisel, automaticky vidi v spetaku moj prostrednik
. Bohuzial neda sa mu povedat: "Prepacte, ale neslo by to trochu ohladuplnejsie?" Preto neslusne gesto.
Ked je v kolone prvy, ti ostatni vidia, ze sa to cyklistovi ASI nepaci a VZDY idu odo mna o meter dalej.
Uz sa stalo, ze "ukrivdeny" vodic
zastavil a vtedy treba pouzit jasny argument. Nech si zoberie
bicykel a ide si to vyskusat.
Prestane zurit na cyklistov.
Robit frajera
obklopeny deformacnymi zonami, airbagmi, napinacmi pasov vie kazdy ....
Samozrejme sa to neda pouzit, ked je cesta obojstranne plna.
No a kruhace sa osvedcili jazdit po strede. Jednak auto v nom NEJDE rychlejsie ako bicykel a ked si to nejaky miestny hnup
reze hlava nehlava
, je to o hubu.
Hned za kruhacom sa treba pratat doprava a uvolnit cestu