Ďakujem chlapi, nechám si poradiť. Vidí sa mi aj Smart Sam ako veľmi rýchly a odolný voči defektom a opotrebeniu, no vo verzii DD je len v hrúbke 2,25.

Ak by sa chcel niekto pripojiť k objednávke, môžete napísať.
06.04.2010 - 13:47:17
00
NN do predu. Do zadku RacingRalph alebo RocketRon. RocketRon poprípade aj dopredku ale ideál dopredku NN keďže aj v blate je fajn. Dušičky Conti lite /cca 125g./ Do supersonicov alebo XX lite od Schwalbe by som nešiel /pre istotu/. Na sajrajt v dušiach by som sa nespoliehal. Nacvič radšej prezúvanie do 1 minuty a pumpu ktorú od zlosti nevyhodíš do lesa. hehe
06.04.2010 - 13:57:23
00
Používat Smart Sam dnes už nemá žádný smysl. Od té doby, co je třísměsový, tak výdrž je už skoro stejná co u RR (ona už dvousměsová verze SS vydržela o hodně méně než ty první jednosměsové).
Přitom drží o trošku hůře než RR. A hlavně SS vůbec moc rychlý není, je téměř na úrovni NN, RR je mnohem rychlejší.
Takže SS oproti RR už dnes nezbyla v podstatě žádná výhoda, když existuje i v odolnejší double defense verzi.

Já jsem kdysi najezdil více tisíc kilometrů na SS alpencross verzi. Bylo to ale v době, kdy RR měl ještě starý typ vzorku (který hůře držel) a neexistovala odolná verze RR a SS měl extra výdrž.
Ale dnes už bych do SS rozhodně nešel.

U Rocket Ronu je blbé to, že existuje jen v obyč papírové verzi a ještě navíc je v reálu o něco užší než ostatní Schwalbe stejné teoretické šířky. Pokud někdo kvůli váze vozí obyč verze a nemá problémy s častějšími defekty, tak pak klidně RoR, drží lépe než RR a jede jako RR.
06.04.2010 - 15:23:52
00
Tak už mám v obutí na tento rok jasno. Na XCM NN/RR s DD a je to OK. A som ako stenograf.

Našiel som ich na nete na http://www.kola-cykloshop.cz zhruba po tisícke. Lacnejšie som ich nikde nevidel. Ak ich v podobnej cene vedia zohnať v kolokráme, kúpim u Matta.

Mloku, máš na Liptove nového kamaráta. Podobne aj Turbi, hihi.

Len neviem či aj pri takýchto rýchlych plášťoch treba trénovať. Asi nie, ale po Bystričke to prehodnotím.
06.04.2010 - 17:11:49
00
DD verze mají trvale za slušné ceny na bike24
http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=2362;pid=104;group=71;menuid1=2;menuid2=103
Poštovné je tam levné (tedy minimálně do ČR ano, tam je to 6 euro).
Beru tam občas i UST pokud neseženu v ČR levněji (což většinou seženu).

A NN ber už určitě 2010 přepracovanou verzi.
06.04.2010 - 17:25:21
00
Hmm,na tie NN 2010 som zvedavý,hádam už sa nebudú tak vytrhávať štuple :wasntme:
06.04.2010 - 18:58:38
00
Cafte ja som tiez uvazoval o zmene gum.
Momentalnemam taketo:
http://www.feltbicycles.com/Canada/Parts/MTB-Parts/Felt-Devox-XAM-Tire.aspx

Pri browsovani som si vytipoval prave NN. Povodne bol moj zamer znizit vahu bicykla. Kedze terajsie gumy maju 910gr, NN su 540gr. Potom som si vsak uvedomil jednu dolezitu vec. Ked som minule pichol, vytiahol som konarik s priemerom asi 1-2mm z kolesa a este som pohodlne dosiel domov 2-3 km bez toho aby koleso vyrazne sfuklo. Tie duse su sice tazke ale su fakt dobre. Normalne sa na vymenu asi vykaslem.

K tym tlakom. Ja vazim okolo 70kg a hustim to na 2bary max. Absolutne nepocitujem ziadne take, ze by mi pneumatika plavala v rafiku v zakrutach. A na druhej strane presne si myslim ze velmi drobne nerovnosti by mala pruzit guma.



BTW:

nasiel som oficialneho distrubutora pre schwalbe na svk:
http://www.bikemania.sk/sport/plaste/26/mtb/26-x-225/schwalbe-plast-v-26-x-225-57-559-nobby-nic-ust.html?page_id=2490

30 ecok za UST NN verziu, co nie je zle.
26.05.2010 - 21:55:47
00
Keby to bola cena za 2010-nu,to by bolo iné kafe :(
28.05.2010 - 11:54:39
00
Uz som to dal na spravne miesto do interneho bazaru.

Dik za upozornenie. :y:


Naposledy upravil Flinker dňa 28.05.2010 - 14:07:36, celkovo upravené 1 krát.

28.05.2010 - 12:12:26
00
Použi interný bazár...
28.05.2010 - 13:17:48
00
niekto napíše dopredu NN nie lebo šmýka a niekto ho tam naopak odporúča.ja mám vredu RaRa a NN vzadu.to preto lebo NN mám seknutý a podlepený tak nech je radšej vzadu ako by mi niekde počas jazdy mal streliť vpredu.ale zistil som že je to tak celkom ok a v blate som zistil že je to tak úplne ok.myslím v poriadnom blate keď som do neho vletel.vpredu RaRa v pohode a zadok NN mi pláve do strán.tak keď už schwalbe tak NN radšej vôbec a dať dopredu aj dozadu RaRa.prípadne RoRo.
píšem o starších NN ten ich nový vzor nepoznám a ani nejak nechcem spoznať.
28.05.2010 - 20:04:50
00
Tak ja mám RaRa(RR) )aj v predu aj v zadu, na suchom a mierne vlhkom povrchu je velmo fajn, ale nenormálne sa šmýkajú (hlavne predný) na mokrom asfalte na to ale niesu takže to nieje taký problém, ak to nieje na preteku, ináč to dosť spomalí! Takže RR na mokrý tvrdý povrch NIE. V moc rozbitom teréne je lepšie vypustiť troška tlak a zaberajú ako majú. Rýchlosť už spomínaná, proste krása :D

A musím sa priznať že som momentálne jazdil troška viac na tvrdom povrchu a tlak išiel na 4Bar, teraz mám cesté a tie mám na 4,3Bar. :wasntme:
28.05.2010 - 21:00:27
00
ja fúkam aj RaRa aj NN na 2,2 vážim cca 67 kg a taký rozdiel medzi držaním tých dvoch plášťov aký sa všade po nete a v testoch spomína som si nevšimol.práve naopak vyhovuje mi to tak ako som opísal - presne naopak od všetkých zaručených príručiek a testov.
28.05.2010 - 21:08:37
00
pockaj coco, ale jazdis na bicykli normlane, prednym kolesom dopredu?
ci sedis na volante a slapes dozadu? ;)
ked sa do toho normalne opries, a ides aj trochu narocnejsi teren, je velmi cudne ze ti vychadza takato opacna konfiguracia. ale sak ludia su rozni nie?
(ja som velky fanusik NN, jazdim 2.25 na oboch kolesach uz druhy par)
28.05.2010 - 22:26:16
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Plášte a duše / MTB)
keyboard_arrow_up