JoKo
celkom tomu verim. Osobne poznam 3 ludi, ktori po revolucii ziskali zastupenie nejakej znacky (auta, potraviny) cez pribuzneho (emigranta) a celu dobu funguju tak, ze oni 40-50%, predajcovia 2-5%, pripadne kolko dovoli trh/konkurencia...ale max do 10%.
S tym sa neda nic robit a ked ma dotycny navyse zastupenie v dalsich 2 susednych statoch, tak mozeme nakupovat aj cez net a stale bude mat odbyt.
Dalo by sa to zmenit ak by sa nakupovalo len cez inych distributorov aby dotycny Travnicek prisiel o
predaj a mozno i o zastupenie.
Ale:
1.) kde je zarucene, ze novy importer nebude tiez taky zdierac
2.) koho z bikerov zaujima, ze kto je v pozadi predaja? Napr. zlomi na vyjazde komponent, potom sadne k netu, poGúgli a objedna niekde z netu (spravidla CZ), kde mu to hodi nizsiu cenu a nizke postovne. O pozadie sa nezaujima.
Takze vychodisko je takmer nulove.
A keby sme chceli odpalkovat vsetkych importerov tym, ze budeme objednavat na vzdialenejsich trhoch, tak by im klesli zisky, prepustili by par ludi a tym zvysime nezamestnanost.