robert22: ano, ano sendvicove kotuce to budu, na zivotnost by to vplyv mat nemalo, za to na lepsie/rychlejsie chladenie kotucov ano, podobne ako XTR brzdy s chladicmi na AM :geek:
24.06.2010 - 21:26:16
00
Jezus - Zo životnosťou XTR sady som maximálne spok. Raver - Takže som čítal dobre ale strašne som zvedavý na tie kotúče daj foto ak môžeš veď sada je už skoro cela vonku.
24.06.2010 - 21:35:08
00
Tak niečo z nadchádzajúcich noviniek. Páči sa mi kombinácia hrán a oblín a vlastne už aj nový systém odpruženia.
lp1.pinkbike.com
24.06.2010 - 22:16:49
00
Cim viac sa na to pozeram, tym menej sa mi to paci....

Vlastne uz sa mi to nepaci.... :tmi:
25.06.2010 - 07:55:14
00
tak tento LP sa mi teda vôbec nepáči, starší DH bol lepší podla mňa aj keď ma DH nejak moc nezaujíma, celkom mi ale šmakuje tímový PRO RACE s integrovanou sedlovkou
25.06.2010 - 09:25:24
00
No ja neviem, ale kolko cisto DH strojov ma naozaj pekny ram? Toto nie su XC masiny, tak na to prihliadajte. Podla mna tento patri medzi tie velmi podarene, skoda len toho prenutia spodnej ramovky v mieste uchytu tlmica, inak :y:.

Toto ja vnimam ako naozaj skarede DH stroje:

www.specialized.com

www.konaworld.com
25.06.2010 - 10:16:52
00
chybaju im navarky na kosik s flasou :!: :lol: :P
25.06.2010 - 11:44:49
00
Presne! :lol:

Inak takto by bol ten LP ako jednocap po vzore Cannondaleu fakt idealny a s podstatne jednoduchsou udrzbou - jedine lozisko na dolnej ramovke, jedine dva capy na koncoch tlmica. Tak by som ho spravil ja. Este by som zrovnal spodnu ramovku a bol by som s nim absolutne spoko. :)

Prílohy:

p5pb5251776.jpg
p5pb5251776.jpg 242.06 KiB thumb_up0thumb_down

25.06.2010 - 12:13:23
00
jednoduche by to bolo, ale je citit pohyb do stran( na XC staci), :tmi: tak to vystuzili dalsim vahadlom :worried: :puke:
25.06.2010 - 12:22:15
00
Na zvysenie tuhosti by stacilo spustit vahadlo zhora (tie loziska by boli na celu zivostnost ramu ak by to bolo dobre nadimenzovane).

Prílohy:

p5pb5251776.jpg
p5pb5251776.jpg 241.84 KiB thumb_up0thumb_down

25.06.2010 - 12:28:52
00
Ja si myslím, že tým prepákovaním dosiahli určitý priebeh zdvihu závislý od pomeru prepákovania. Viac by povedal linkage.

Ten druhý systém s vahadlom zhora by nemohol fungovať. ;)

Krivky po ktorých sa pohybuje (by sa pohybovalo) druhé oko tlmiča sú na prvý pohľad dosť odlíšné.



Príloha:
h.jpg
h.jpg 241.03 KiB thumb_up0thumb_down

25.06.2010 - 12:31:13
00
Na zvysenie tuhosti by stacilo spustit vahadlo zhora (tie loziska by boli na celu zivostnost ramu ak by to bolo dobre nadimenzovane).

mechaniku som mal pred 8 rokmi ale nejaká intuícia mi hovorí že toto bez gumeného (alebo inak rozťahovacieho) váhadla nepojde :P
25.06.2010 - 12:39:32
00
mna by zaujmalo ako by sa to horne vahadlo zmrstovalo aby ta to mohlo hybat, kedze je to pevny trojuholnik
25.06.2010 - 12:42:31
00
jj presne to :lol: možno to rieši tá životnosť rámu čo spomína ktorá vlastne je len jedno prepruženie :rofl:
25.06.2010 - 12:46:14
00
No chvíľu by to popružilo aj bez tlmiča. Akurát tie hliníkové zliatiny nie sú najpružnejšie. :)
25.06.2010 - 12:49:25
00
keyboard_arrow_up