a co Giant Reign?
07.07.2010 - 11:01:24
00
Ja by som sa kľudne priklonil k Zestymu.. 140/140 je ideálna kombinácia pre pohodové jazdenie a dá sa s ním aj pekne vyhrať na technických singlíkoch ;) Mňa osobne v ničom neobmedzuje a to som na ňom okrem miestnych trailov pojazdil aj nejaké tie kopce s nemalým prevýšením a úplne v pohode som stíhal kamarátom na HT.
Aby som ale len nechválil, tak mne osobne chýba vpredu pevná os.. V súčastnej dobe sa aspoň tých 15 mm stáva štandardom.. Ak začneš jazdiť trošku divokejšie, k čomu ťa bude priam Zesty až nabádať, tak časom možno bude potrebná investícia do toho.. No toto ber len ako malý mínus, ktorý záleží len od štýlu jazdenia :)

A mýtusy o pohupovaní a obmedzovaní sa vo výšľapoch zahoď za hlavu.. Keď máš kondičku a techniku, tak nie je problém ;) A na týchto faktoroch sa dá popracovať..

BTW: Pred rokom som riešil podobnú dilemu, len sa jednalo zdvihy 140/140 alebo 160/160.. a z podobného dôvodu ako ty uvažuješ, som sa rozhodol pre menšiu alternatívu.. S odstupom času by som sa vôbec ale nebál ísť do tých 160/160.. A trošku aj ľutujem, že som neporiešil Spiciho :angel:
07.07.2010 - 12:05:05
00
ja som tiež za Zestyho,presne ako vraví Mužzdžungle ;)
navyše,podľa mňa to je síce AM bike,ale EN/FR rám...super geometria,zamenením niektorých sériových komponentov(najmä kolies),by som sa na ňom hravo vybláznil aj ja...

k absencii pevnej osi len toľko,ja som ju nikdy nemal :$ ale žeby ma to nejak obmedzovalo,čo chcem dať,dám aj bez toho :rock: a nejaké krútenie,čo tam po ňom :fubar: neriešiť,jazdiť
(navyše neviem ako sa prejavuje,takže neviem odhadnúť jeho mieru(až je) na mojej vidlici)
07.07.2010 - 12:36:44
00
epo nekecaj,Zesty urcite FR ram nieje-ani geometriou ani odolnostou.Je to stale ram,co je robeny dost na vahu,aby na tych zdvihoch zvladol XC,tak isto celkovy posed je dost dlhy.Je to cistokrvne AM na vysokohorsky biking vcetne dlhych vyslapov a technickejsich pasazi.
"Super geometria" je teda podla mna dost subjektivna zalezitost...Ani o Spicym by som si nedovolil tvrdit ze je to cistokrvne EN/FR,nakolko som ho jednu sezonu sedlal.
07.07.2010 - 14:17:27
00
Pevná osa vs. obyčajný RU je rozdiel nebe a dudy, 100:1, pekný deň a špatná noc, Bernard vs. Topvar. Doteraz som jazdil HT na štandardných RU a hoci vážim len 70kg, pekne som cítil ako sa vidlica aj zadok krútia. Na Rune mám osky 20mm a 10mm a rozdiel je obrovský.

Rozhodne odporúčam zvážiť nové modely, Spicy bude mať zúženú hlavu a konečne 12x142 osku vzadu. Neviem koľko budú stáť, ale myslím, že zľava sa bude dať vybaviť.
07.07.2010 - 14:20:33
00
OT: fluider, 10x142? to bude zas nový štandard náboja?
07.07.2010 - 17:26:07
00
jazdim x-controla presne na to na co ho chce pouzivat mato.je dobry vo vyslapoch pri lahkych prevodoch do kopca akoby zamykalo zadnu stavbu a nehupe .po asfalte na tazkom prevode hupe ale mne to az tak nevadi.pri rychlich zjazdoch citit ze v predu chyba vacsi kotuc a hlavne lepsie pneu. ja som menil za NN a max.spokojnost :)
07.07.2010 - 18:36:35
00
Pevná osa vs. obyčajný RU je rozdiel nebe a dudy, 100:1, pekný deň a špatná noc, Bernard vs. Topvar. Doteraz som jazdil HT na štandardných RU a hoci vážim len 70kg, pekne som cítil ako sa vidlica aj zadok krútia. Na Rune mám osky 20mm a 10mm a rozdiel je obrovský.

Rozhodne odporúčam zvážiť nové modely, Spicy bude mať zúženú hlavu a konečne 12x142 osku vzadu. Neviem koľko budú stáť, ale myslím, že zľava sa bude dať vybaviť.

Navyše bude mať Spicy meniteľný zadný zdvih a čo je hlavné, klasický stred na závit čo je IMHO veľké + oproti debilnému press fitu.

Kubi: to isté bude aj na Froggym
http://www.singletrackworld.com/2010/06/lapierre-2011-the-froggy-and-zesty/
07.07.2010 - 20:54:51
00
Ano, nový uber-štandard od Syntace myslím. Začína ho používať aj Trek, Cube, Canyon, Turner, a iní.
07.07.2010 - 21:48:37
00
kua cim dalej tym viac sa mi ten Froggy paci,hehe (sorrac Turbi)
07.07.2010 - 22:02:53
00
keyboard_arrow_up