Lokalizácia
Formulár sa odosiela
maco začinaš nám nejako stárnuť :-) bude z teba druhý Jezus :D
Zobraziť komentár 07.10.2010 - 22:23:26
00
:D
Zobraziť komentár 07.10.2010 - 22:24:59
00
poslednú vec sa pýtam. čo sa stane ak tám nemám ani patku a nedám ani napinák? reťaz nebude napnutá a bude padať? lebo ja to chápem tak že reťaz sa dá skracovať len po článkoch a keď potrebujem skrátiť na článok a pol odstránim jeden článok a posuniem tu patku aby sa napla? alebo prečo tambýva ta posuvná patka prosím vysvetlite mi to podrobne v jednom príspevku ak sa niekomu chce
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 07:09:15
00
nebude napnutá... :)
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 08:40:02
00
fakt fakt prepáč že ešte otravujem :) ale asi by som šlapal na prázdno? alebo by sa mi pri rýchlom odpichu pretočili pedále naprázdno a zabralo to iba pri pomalšom rozbehu? alebo by sa nealo vôbec jazdiť? alebo by len častejšie padala reťaz pri brutálnejšom teréne??
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 12:47:50
00
vsetko dokopy
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 12:48:49
00
na tomto obrázku to ide aj bez posuvnej patky a napináku... takto by som to chcel
http://mountain.bike198.com/wp-content/uploads/2008/11/single-speed.jpg
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 13:11:09
00
samozrejme ze to ide .. diabolsky chlapec ... ved ako deti sme jazdili single bez napinakov a slo to aj s volnou retazou
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 13:13:58
00
ak to nemyslíš ironicky náladu si mi zdvihol o 200 % ;)
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 13:15:04
00
zalezi na tom ake mas patky niektore koleso zarazia este tak trocha dopredu takze keby si nanitujes retaz presne na clanok tka vzdy ked budes chciet dat dole koleso budes musiet roznitovavat retaz
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 14:11:16
00
sphotos.ak.fbcdn.net

Custom-madone triatlonistu do obchodu a na pivo
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 18:48:43
00
Pokiaľ nechceš kupovať nejakú predraženú novú mrchu, alebo sa trápiť s napinákom alebo s excentrickou nábou, tak potrebuješ starý rám. Najvhodnejší je z dráhovky. Je to rám už postavený na singlespeed a na fixie, lebo na dráhe sa na takých bicykloch jazdí už vyše 100 rokov. Výhodou je, že pätky idú vodorovne dozadu a sú dlhé cca 5 cm. Vhodnou dĺžkou reťaze je možné meniť prevody v rozsahu +- 1-2 zuby na prevodníku aj na pastorku bez nutnosti skracovania-predlžovania reťaze. Akurát sa zmení postavenie kolesa-osky v pätke.

Prílohy:

P1140473.JPG
P1140473.JPG 298.39 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil JoKo dňa 08.10.2010 - 19:21:48, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 08.10.2010 - 19:20:34
00
ten, kto to spravil, by sa mal ist vyspovedat
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 19:21:07
00
Druhá možnosť je starý cestný rám. Mal by byť z dôb, keď sa nerobili pätky na prehadzovač (či už na pevno alebo výmenné). Z čias, keď prehadzovač visel na háku, ktorý bol pripripevnený skrutkou a maticou na konci pätky pre koleso. Akurát na cestnom ráme nešli pätky smerom dozadu ale šikmo nadol a dopredu.

No a singlspeed postavený na tenkých oceľových rúrkach vyzerá lepšie ako na karbónovom ráme.

Prílohy:

P1140469.JPG
P1140469.JPG 304.8 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 08.10.2010 - 19:26:53
00
určite to chcem na svoj bike žiadne zmeny rámu... chcem mtb single speed a môj rám sa mi páči, ale mironfs hovoríš že keď na článok preste skrátim reťaz pôjde to bez tých zbytočností?
Zobraziť komentár 08.10.2010 - 19:37:10
00
keyboard_arrow_up