možno hovorím len za seba, ale ja napriek blatu ako Sulov, Dubnica nemám problém s originálnymi guferami, pri klasickej údržbe. Možno je to moja výhoda, ked zítim že nieje niečo v poriadku tak rozhodím vidlu a pozriem sa, kde je problém. Na mojej som zatial nezaznamenal viac bordelu po rozobratí a čo je najhoršie, že druhým sa špáram a vo vlastnej sa mi nechce (až ked je problém) . Bola rozobratá 2x za 9000km (nie som na to hrdy ... ) a stále pôvodné guferá a blatu sa určite nevyhýbam.
Určite doporučujem častejšie kontroly ... minimálne vybrať nohy a vyčistiť penové krúžky.
Mal som v ruke viac foxov, je pravda že niekomu to vydrží viac, niekomu menej. Dokonca aj ryhy boli (1x) ... ale to sa nestane len tak. To sa stane len pri utretí gufera, kde bordel zatlačíš dovnútra. Ked rozoberieš vidlu, tak vidíš na penovom krúžku, ako sa o nu jazdec staral. čiže verdikt ... zanedbaná údržba.
Ked máš hladký chod, lahšie sa detekuje problém chodu, aj ked ..... gufera od Enduroforks som v ruke nemal (ale rád by som si ich obzrel detailnejšie)
a toť je asi fsio z tejto rozprávky
howg.