mám chuť si na každé pojednávanie vziať dovolenku a ísť sa s bikom postaviť pred budovu súdu
Vraj pre procesne chyby. Kua ja si nemozem dovolit v robote urobit ziadnu chybu, to by som sa s robotou rychlo rozlucil. Vyvodit zodpovednost aj voci sudcom, prokuratorom a vysetrovatelom ak si svoju robotu nerobia zodpovedne. A co sa tyka dokazovania nech sa paci citacia : Vyjadrenia odborníkov k nehode
Riaditeľ Ústavu súdneho inžinierstva v Žiline Gustáv Kasanický potvrdil, že oba posudky považuje z pohľadu metodiky meraní za prijateľné. Posudok znalca Borloka však podľa neho nie je komplexný a rýchlosť pri nehode mohla byť o niečo vyššia. V rámci intervalu 115 až 127 km/h, ktorý Borlok uviedol, by Kasanický posunul hornú hranicu rýchlosti na 130 km/h. Znalci rozdielnosť rýchlosti odôvodnili odchýlkami v spomalení, ktoré udávali do vzorcov a ďalšími technickými detailmi.
Znalec prokuratúry Guštara spresnil, že podľa jeho prepočtov Rastislav Ž. do
dieťaťa narazil v rýchlosti 103 km/h a do stromu narazilo vozidlo v rýchlosti 78 km/h. Borlok rýchlosť nárazu do cyklistov neuvádza, do stromu podľa neho audi narazilo v rýchlosti 73 km/h.
Obaja znalci sa zhodli, že príčinou nehody bola neprimeraná rýchlosť. Guštara si myslí, že obžalovaný by pre vysokú rýchlosť havaroval tak či tak, aj keby v zákrute nešli cyklisti.
Skupinka na bicykloch podľa neho neporušila dopravné predpisy, šla technicky správne asi meter od kraja cesty. Zabrániť nehode pre krátkosť času cyklisti nemohli, vyjadril sa Guštara. Brzdná dráha auta dosiahla 56,3 metra, okrem protiblokovacieho systému ABS, ktorý zabraňuje zablokovaniu
kolies v prípade brzdenia, stopy na ceste poukazujú aj na reakciu elektronického stabilizačného systému ESP, ktorý predchádza šmyku vozidla.
Tak ake este dokazy treba ??????????