...kto pozna tu cestu (ziletkari) vedia co sa asi stalo...
Vletel do tej zakruty jak cocot,alebo typicke pre nasich soferov telefonoval a neskoro ich zbadal...
takze pokial mozno nelezte s detmi na cestu ked nemusite lebo nejaka spina vam ho moze takto zabit....
posledný komentár: 8. 10. 2025 o 10:00
Keď jeden píše ako to je a druhý ako by to malo byť, tak sa ťažko zhodnú.
Každopádne, keby sme miesto hľadania riešení čakali, kým sa zmení mentalita ľudí, neboli by ani autá, ani bicykle a náš "spor" by zrejme vyhral ten s väčším kyjakom
chlape ty si uplne mimo. predpokladam ze mas tak 12 rokov a casto pozeras star trek.
celkom peknym prikladom ako to ide bez kyjaku je "akcia" zabiek na prechodoch pre chodcov napriklad pri hoteli Danube pod mostom SNP - ziadne pokuty, "len dobry den, presli ste na cervenu" ku tomu pekna reportaz ako typek skoncil 20 metrov za prechodom potom co ho na tomto prechode zostrelilo auto kedze chodec siel na cervenu a vybavene.
par ludi si uvedomilo a hura mentalita sa meni. netraba na to ziadny plot. len normalny pristup bez dalsich obmedzeni...
no mozno svita na svetlejsiu buducnost v tomto smere nove volvo s60
http://www.sme.sk/c/5411161/byvaleho-moderatora-rastislava-zitneho-odsudili-na-25-roka-nepodmienecne.html
nie, nie, znova na začiatok. Ze by to predsa smerovalo k podmienke?
http://www.aktuality.sk/clanok/174743/zrusili-odsudzujuci-rozsudok-rastislava-z/
ale za podobnú akciu teda som
Vraj pre procesne chyby. Kua ja si nemozem dovolit v robote urobit ziadnu chybu, to by som sa s robotou rychlo rozlucil. Vyvodit zodpovednost aj voci sudcom, prokuratorom a vysetrovatelom ak si svoju robotu nerobia zodpovedne. A co sa tyka dokazovania nech sa paci citacia : Vyjadrenia odborníkov k nehode
Riaditeľ Ústavu súdneho inžinierstva v Žiline Gustáv Kasanický potvrdil, že oba posudky považuje z pohľadu metodiky meraní za prijateľné. Posudok znalca Borloka však podľa neho nie je komplexný a rýchlosť pri nehode mohla byť o niečo vyššia. V rámci intervalu 115 až 127 km/h, ktorý Borlok uviedol, by Kasanický posunul hornú hranicu rýchlosti na 130 km/h. Znalci rozdielnosť rýchlosti odôvodnili odchýlkami v spomalení, ktoré udávali do vzorcov a ďalšími technickými detailmi.
Znalec prokuratúry Guštara spresnil, že podľa jeho prepočtov Rastislav Ž. do dieťaťa narazil v rýchlosti 103 km/h a do stromu narazilo vozidlo v rýchlosti 78 km/h. Borlok rýchlosť nárazu do cyklistov neuvádza, do stromu podľa neho audi narazilo v rýchlosti 73 km/h. Obaja znalci sa zhodli, že príčinou nehody bola neprimeraná rýchlosť. Guštara si myslí, že obžalovaný by pre vysokú rýchlosť havaroval tak či tak, aj keby v zákrute nešli cyklisti. Skupinka na bicykloch podľa neho neporušila dopravné predpisy, šla technicky správne asi meter od kraja cesty. Zabrániť nehode pre krátkosť času cyklisti nemohli, vyjadril sa Guštara. Brzdná dráha auta dosiahla 56,3 metra, okrem protiblokovacieho systému ABS, ktorý zabraňuje zablokovaniu kolies v prípade brzdenia, stopy na ceste poukazujú aj na reakciu elektronického stabilizačného systému ESP, ktorý predchádza šmyku vozidla.
Tak ake este dokazy treba ??????????