Ten Trance som dostal pri reklamacii namiesto NRS, ktore uz nevyrabali.
Aj ten Trance potom vyreklamovali, takze teraz mam opat Giant Trance 2007, ale pouzivam ho uz len ako druhy bike, snad vydrzi dlhsie :) Primarny je CUBE AMS 125 , ktore ma vahadlo prepakovane inym sposobom do horizontalne ulozeneho tlmica. Uvidime kolko vydrzi.

Nastastie bolo NRS kupene este v case, ked Progresscycle (distributor znacky pre SR, CR) uznaval celosvetovu 5 rocnu zaruku, ktoru dava Giant na ramy. Dnes najdete v zarucakoch od Progressu len standardnu 2 rocnu zaruku :envy: , aj ked inde vo svete tych 5 rokov ostalo.

Podla mna ramy s horizontalne orientovanym vahadlom uprostred sedlovej tubky a tlmicom vertikalne na tom z dlhodobeho hladiska nebudu zrovna idealne. Aj ked pri Giante som o takychto prasklinach veru od inych ludi nepocul, ale znamy takymito prasklinami je napr. Trek Fuel.
Takato konstrukcia bude asi trvanlivejsia:
http://www.canyon.com/mountainbikes/series/lux-mr.html
24.10.2010 - 22:51:02
00
Palino, budem Ti oponovat s tou konstrukciou - Kona robi vsetky svoje FS bajky vratane DH strojov s hlavnym capom umiestnenym na sedlovej rure a s prepakovanim rovnakeho typu ako to mas na Giante a nemaju problem s praskanim (teda aspon o tom neviem). Ale je pravda, ze Kona ma tuhsiu zadnu stavbu kedze ide vlastne o jednocap a tym padom asi menej zatazuje sedlovu ruru. Ale keby v Giante dostatocne nadimenzovali sedlovu ruru v tom mieste, tak to aj tak nemoze praskat. Cize Giant fail (v oboch zmysloch). :) A inak podla toho co pises by na ramoch s vodorovne orientovanym tlmicom mala praskat pre zmenu horna rura - torzne zatazenie pri vykyve zadnej stavby sa totiz prenasa vzdy do hlavneho capu vahadla a ten je pri tej horizontalnej pozicii tlmica umiestneny az na vynimky (Epic) na hornej ramovke.

Inak niekde skor v teme som pisal, ze kamos co ma 96 kg jazdi nejakeho Focusa, ale opravujem - tiez jazdi Cube (asi AMS) a je spokojny - zatial vsetko drzi.
25.10.2010 - 01:01:10
00
A inak podla toho co pises by na ramoch s vodorovne orientovanym tlmicom mala praskat pre zmenu horna rura - torzne zatazenie pri vykyve zadnej stavby sa totiz prenasa vzdy do hlavneho capu vahadla a ten je pri tej horizontalnej pozicii tlmica umiestneny az na vynimky (Epic) na hornej ramovke.

Podla mna vacsina sil pri takychto ramoch ide cez uchytenie tlmica smerom rovnobeznym s hornou trubkou. To vahadlo hlavne ma funkciu na spevnenie tuhosti zadnej stavby a znizenie namahania tesnenia tlmica. A keby tam aj nejake vacsie sily posobili smerom kolmym na hornu trubku, tak ohyb trubky znizuje umiestnene capu pomerne blizko spoja horna & sedlovka trubka + nad nim ma kopec vyrobcov este sikmu navarku kvoli sedlovke.
A niektore jednocapy toto vahadlo vobec nemaju. http://www.racebike.cz/ramy-kola/19/78/iq-ram
25.10.2010 - 19:50:26
00
keyboard_arrow_up