kubad neprovokuj :finger: :D
neslo o moj bajk, moju znacku, moju zavadu !!!
Moj bike je uz dva dni doma, je v skvelej forme a jazdi.


..a ano, nasral ma ten pacient vo Zvolene, ktory ma poslal s bajkom tam, odkial som s nim prisiel! Ale uz viem ako na to ;) stara, polkilova sedlovka a vsetko pojde ;)
20.10.2010 - 18:19:25
00
...a kubad uz sem nepis :!: lebo aj teba zoznamim s tou sedlovkou :!: :D

...koniec!! Ticho!! :x prosim zmazat :nod: :D
20.10.2010 - 18:27:11
00
Hmm, najprv tu zacnes rozoberat nesmrtelnost chrusta a ked sa Ti nepacia reakcie resp. to, ze Ti vsetci nedavaju za pravdu, tak uz by mali byt ticho? Zaujimava "demokracia". :tmi:
20.10.2010 - 18:32:33
00
len sa prisposobujem systemu ;)
20.10.2010 - 19:01:23
00
angel1: ser na to, nehadaj sa so slovenskymi "podnikatelmi". :D nahrabat peniaze a osrat zakaznika. kamos reklamoval notebook hp v cechach aj ked ho kupil na slovensku - a dalo sa to spravit. uplatnil si zaruku U INEHO PREDAJCU. alebo keby nie uneho, tak u vyrobcu priamo (pripadne distributora, ktory tu daneho vyrobcu zastupuje).

co sa tyka predajcov bicyklov na slovensku to je ale uz ina pesnicka. mas to tak ze ked im tam nenechas peniaze si pre nich odpad - nepripomina ti to nieco? :D ano, volaju sa ku_rvy :cash: :cash: :cash: :D

ps: mal som presne tento problem, brzdy som kupil v nemecku (vtedy som zil v cesku) a teraz na slovensku som ich chcel reklamovat. distributor by to len poslal vramci nejakej svojej zasielky vyrobcovi - naklady navyse = 0. ale nie, neda sa! :D proste osrat slovenskych obchodnikov, nedam im zarobit ani na skrutky na kotuce, radsej to objednam z chainu. :*

ps2: ano su aj vynimky a u tych sa clovek rad zastavi ked nieco potrebuje, ale je ich fakt malo a su to skor kamenne obchody (hovorim za KE).


Naposledy upravil Hosť dňa 20.10.2010 - 19:15:02, celkovo upravené 1 krát.

20.10.2010 - 19:04:18
00
klud vsetci!
20.10.2010 - 19:14:28
00
Zase si asi musíme objasniť, čo o záruke hovorí Občiansky zákonník:
"§ 499
Kto prenechá inému vec za odplatu, zodpovedá za to, že vec v čase plnenia má vlastnosti výslovne vymienené alebo obvyklé, že ju možno použiť podľa povahy a účelu zmluvy alebo podľa toho, čo účastníci dojednali, a že vec nemá právne vady."
Z tohto jasne vyplýva, že vady sa uplatňujú u predávajúceho.

Samozrejme, môže to byť riešené aj inak:
"§ 502
(2) Účastníci môžu tiež dohodnúť zodpovednosť za vady, ktoré sa vyskytnú do určenej alebo dojednanej doby od splnenia, alebo zodpovednosť podľa prísnejších zásad, než ustanovuje zákon. O takej dohode vydá povinná osoba oprávnenej osobe písomné potvrdenie (záručný list).
(3) Záručný list obsahuje meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov predávajúceho, jeho sídlo alebo miesto podnikania, obsah záruky, jej rozsah a podmienky, dĺžku záručnej doby a údaje potrebné na uplatnenie záruky. Ak záručný list neobsahuje všetky náležitosti, nespôsobuje to neplatnosť záruky."
Takže ak pri kúpe dostaneš od predávajúceho spolu so záručným listom aj zoznam servisov alebo ďalších predajcov u ktorých si môžeš uplatniť vadu, tak môžeš uplatňovať záruku aj u nich. Proste to majú dohodnuté s výrobcom-dodávateľom. Ak pri kúpe nič také nedostaneš, tak máš smolu a záleží na predavačovi-servisákovi, ako sa k tomu postavia... A tí sa k tomu postavia tak, ako to majú dohodnuté. Ak má napríklad predavač dohodnuté, že za vykonávanie záručných opráv má zľavu plus súčiastku so skrytou vadou vymenia za novú, tak celkom určite nebude predavač zabezpečovať záručnú opravu pri ním nepredanom tovare.
20.10.2010 - 21:19:34
00
Angel krorý pacient vo Zvolene to bol? je ich tu dosť :lol: :punch:
21.10.2010 - 17:54:25
00
Alf, zjavne si nepochopil JoKov prispevok, kludne si ho precitaj este raz a pomaly...
tym pacientom je zakaznik, nie predavac... ;)
21.10.2010 - 18:42:24
00
Nič v zlom ale vidno že si ešte nebol vo zvolene :lol:
21.10.2010 - 20:11:09
00
Tak zaruku dava predajca produktu ci je to osvetlenie za 3e alebo bike za 1000e

ak je mozne mal by problem vybavit do 3dni ak to do tej doby nespravi mal by to poslat dalej na reklamaciu

alebo ak je to mozne co sa tyka prislusenstva mal by to vymenit kus za kus

ak clovek kupi bike napr v nitre v predajni napr "bicykel" tak ho musi reklamovat v tej predajni a nie v inej aj ked mozno v bratislave maju tiez tu istu znacku

su aj vynimky napr NAY aj ked to neni bikeshop
31.10.2010 - 22:23:39
00
Vynimky su snad len bicykle na Slovensku :!: Vsade v okolitych statoch funguje tzv. zmluvny servis a ak si kupis napr. TREK v Budapesti, mozes a mas pravo ho reklamovat v ktoromkolvek inom meste - v autorizovanom servise/predajni TREK. Rovnako to je v Rakusku, Nemecku....

Plati to v kazdom odvetvi - vypoctova technika, biela technika, automobily, stavebne stroje, mechanizmy, zahradna technika, atd....

Naozaj fundovana odpoved predajcu na Slovensku:
"ja som na tom bicykli nezarobil nic, tak preco by som ja mal platit postovne do Nemecka?"
...svedci o tom, ze urcite by podla pravidiel vyrobcu mal/musi prevziat vyrobok na reklamaciu a posunut to dalej ....avsak :!: skoda reci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HOWGH !!
31.10.2010 - 23:35:29
00
nechápu proč pořád brečíš tady, napiš si k zastoupení značky a poptej se proč to na slovensku nefunguje,
napovím ti zkus si uvědomit rozdíl mezi tím když někdo něco prodává a někdo je autorizovaný prodejce !
a jinak ani na západě nefunguje když koupíš televizi XX třeba v Tescu a pak ji půjdeš reklamovat k
jinému velkému prodejci, že ti bude reklamaci řešit, od toho má značka svou prodejní síť u které se to dá řešit, to ale není automaticky každý kdo to prodává.
01.11.2010 - 07:44:00
00
Nevzrušuj sa, Angel nevie čítať predchádzajúce príspevky...
01.11.2010 - 20:34:45
00
keyboard_arrow_up