Robíš tu z komára somára. Však strmeň sa nastaví raz a musí to držať na furt. Pokiaľ ti aj po správnom vycentrovaní kotúč šúcha, tak chybu hľadaj v ňom. A pokiaľ máš väčšiu hmotnosť, tak ti vzadu pomôže aj 10mm os.
Hmm, inak by som chcel vidieť ako sa pri každom defekte babreš radšej s kľúčami a matkami ako s klasickým rýchloupinákom
A asi tiež patríš medzi ľudí čo zbytočne derú sedlo, keď dávajú
bike hore kolesami aby nasadili/zhodili koleso. Nahadzuj/zhadzuj pri normálnej polohe a
koleso zapadne do drážok rýchlo a presne.
Dobre pán
servisný technik, už to nechajte tak
nemienim sa hádať, tak načo to stále vyťahujete, každý má svoje názory.
prečo stále špekulovať s tým že mi pomôže neviem aká oska a neviem čo všetko ešte len kvôli tomu aby som si nekupoval pevnú os v zadnej stavbe? a JUST si ju kúpim! našťastie defekt som mal v teréne túto sezónu za 3000km len raz, a čo sa týka tvojho postupu obrátenia biku, musím ťa sklamať... patrím medzi ľudí ktorí majú doma dielňu za ktorú by sa nehambil ani menší servis, takže servisný stojan v mojom vlastníctve je samozrejmosťou pokiaľ ide o problémy v teréne tak sa dá poradiť aj oveľa jednoduchšie, mimochodom dosť ludí praktikuje to otáčanie biku, takže neviem čo si tým chcel dokázať. Sú tí ludia akože menej cenní? ja si myslím že menejcennosť v tomto prípade treba hladať v probléme ktorý riešiš v svojej hlave, ale plne to chápem, typická vlastnosť slováka... Na rakúskych a fórach sa mi nikdy nič podobné nestalo, ale je mi jasné že oni sú v mentalite oveľa vyššie... (česť výnimkám nájdu sa tu aj seriózni ľudia) A aký máš problém s upnutím pevnej osky počas defektu? stavím sa že si to ešte ani nevidel...