nazdar minule som si tu vsimol napisane aka je priemerna frekvencia slapania,kolko otacok za minutu len za boha to nemozem najst ak viete kde to bolo pls poslite
vysetril koleno, meniskus, vsetko ok, diagnoza boli presilene vaziva (alebo malo treningu?)...
zas tak stary nie som...
...no, Dudo, neblázni, veď kde sa stretneme ak nie na bikoch...? ...už študujem, kde bude na jar prvý pretek... dúfam, že tam tiež budeš... )
..inak pražáci niečo robia:
zusky nedrazdi
no s kolenami je to u mna takto: na zaciatku bikovej sezony ma pobolievaju kolena /nic strasne, da sa stym fungovat/, ale postupom casu bolest ustupi a vsetko je ok.
pri behu ma kolena bolia len vtedy ked sa pred behom rozcvicim. nesmiem spravit hlboky drep. clenky, zadaky, lytka rozcivicit mozem ale drep je problem. po hlbokom drepe ma zacnu pobolievat postranne vazy tak cca po 10km behu. viem znie to divne ale u mna to tak funguje...
a este aby som nezabudol preventivne uzivam colafit 2 kocky kazde rano nalacno systemom 2 mesiace beriem - 2 mesiace pauza.
Zdravím vás kúpil som si nášlapy a šlapem na ních o dosť lepšie ale je správne šliapať následovne : napr šliapem ale zároven ťahám , to jest lavá noha tlačí pravá ťahá,pravá tlačí lavá ťahá .......(zároveŇ)
Aká otázka, taká odpoveď... Logicky o tom je pevné upnutie nohy k pedálu, oproti klasickej platforme. A samozrejme aj ďalšia výhoda, ktorá sa prejaví pri udržiavaní stability biku pri zjazdoch v bahne a pod.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.