Zani, veru ako spomenuli, máš riadidlá nastavené skôr na mestský bicykel a nie na šporťák. Vysoko a predstavec dohora Riaditká by mali byť podstatne nižšie ako sedlo.
Nemusíš to po dizajnovej stránke alebo po stránke jazdných vlastnosti. Ja som na takej kombinácii odjazdil ostatné 2 sezóny a z mojej strany úplná spokojnosť.
Myslim si ze tieto ramy boli alebo su ponukane spotrebitelovi aby mu ponukli nieco "viac" za sumu ktora nezodpoveda vysledku ktory ponuknu karbonove zadne stavby. Ked je este vidlica aj vzpera karbonova tak dobre ale len zadne vidlice ?
Vzhladovo v pohode ale funkcne ? Slopovany celohlinikovy ram s pouzitim karbonovej sedlovky dobre pohlcujucej otrasy ma nizsiu cenu a rovnaku funkciu ako ram s pouzitim zad. karbonovej stavby.
Aj ceny celokarbonovych ramov postupne klesaju.
JOLI: už som myslela, že poznámku si nik nevšimne.
Áno, rám je nový, má dva a pol mesiaca. Menený bol v rámci reklamácie, pôvodný koncom minulého septembra praskol - roztrhlo mu krk. Asi na dva a pol centimetri, tak, že pri teste papierom prešiel papier až úplne dovnútra rámu... Našťastie sa to stalo až na konci dovolenky - boli sme jazdiť južné Francúzsko, zistila som to na druhý deň po výlete do kaňonu Verdon. Kto pozná zjazd z Verdonu a akou rýchlosťou sa jazdí, môže mi veriť, že keby rám praskol v ten deň, tak tých 22 kilometrov dole asi tlačím...
Našťastie Kellys závadu vyriešil rýchlo, už o dva týždne som zajazďovala nový. Bola to nejaká výrobná chyba, odborníci pozerali na to ako puci, hlavne keď videli jazdca...
Týmto veľmi pekne ďakujem Kellysu za profesionálne vyriešenie reklamácie, aj svojmu predajcovi, že ho tak rýchlo vyskladal.
K veľkosti: nie, nie je veľký. Je dokonca menší ako rám starý (ten bol S-48, toto je XS-46). Sa teším, že Sko tohto typu už nebolo na sklade, tento mi krásne sedí a je to úplne iná jazda. Pôvodný bol typovo 3.93, tento je 3.9. Ale na jazdných vlastnostiach je to rovnaké.
Triki: Zani nie je malá, Zani je akurát. Čo ale narobí, keď sa veľkosť 44 nevyrába? Ale nový cesťák, na ktorý Zani šetrí, je konštrukčne trochu iný, ten bude sedieť ešte lepšie.
Radu: áno, tie pedále sú naozaj hnusné - mám už vybraté nové, sú čierno-strieborné - ale týmto to zatiaľ vozí, takže nové nemusia byť tak akútne, stačí v marci-apríli. Tie staré sú tam od novoti-už budú mať cez tri roky.
Ad: sedlovka. Aj tá je stále pôvodná, ale museli mi z nej odpíliť, aby ju dostali do tej 46ky.
No tak pri Tvojej vahe to fakt musela byt chyba materialu. Inak jedina dalsia moznost je, ze by si sla dole z Noveho mosta na petrzalskej strane po tej sikmej rampe, nedobrzdila a napalila celne do steny.
P.S. Ako si to zistila? Len nahodou abo to vydavalo nejake zvuky?
Keď som na cyklodovolenke, bicykel stojí priviazaný pred karavanom = úplne vonku, alebo pod prístreškom, podľa typu kempu. Mám vo zvyku ho kontrolovať ráno pred výjazdom a večer, keď ho priväzujem, či je v poriadku, samozrejme, keď to ide a nevraciame sa za tmy. Keď som to zistila, bol voľný deň, aj cez voľno bicykel skontrolujem, predsalen sme v prírode, padajú vetvy, zaprší, ráno treba utrieť... Vždy prebehnem vizuálne celý stroj - a našla som tú prasklinu... Večer predtým sme sa akurát vrátili za tmy, bicykle sa vykladali z prívesu až neskoro večer. Možno aj dobre, nájsť to večer, mám po spaní...Zvuky to nevydávalo, bolo to "bez varovania". Ako som písala, deň pred sme zjazdovali slávny Verdon. Akonáhle by sa dialo čokoľvek podozrivé, v momente stojím a hľadám príčinu - neznášam, keď bicykel vydáva zvuky...Ale možno ten zjazd bol už posledným klincom, ťažko povedať.
Katko, Turbi: ...vy šibali... Ale mám pocit, že stále viac odbočujeme od témy, v ktorej sme.
Takže koniec "oftopikom" posledným vysvetlením: ešte sa vám biky neviezli spolu s ostatnými cca 40timi na vlečke? Viete, ako vyzerajú po dvoch hodinách nakládky ruky sprievodcov, keď biky berú za kolesá, obtrú sa o reťaze - a potom trebárs chytia červenú žiletku za krk? Nuž, tak je čierna - srnka nesťažuje, srnka umyje. Patrí to k tomu.
Zani ja som ťa už viac krát videl a podľa mňa máš tak cca. 160cm.
Inak keď ti nesedia veľkosti tak by som si nechal rám vyrobiť...zoberú miery a hlavne nebude to žiadny Kefris.
Kto pozná zjazd z Verdonu a akou rýchlosťou sa jazdí, môže mi veriť, že keby rám praskol v ten deň, tak tých 22 kilometrov dole asi tlačím... :
to by bol ešte ten lepší pripad, horší by bol keby si to skotúlala, čo by teoreticky pri hentakej pukline mohlo nastať pri brzdení do jednej s tých mnoho zákrut
Jezus: 22 kilometrov najkrajších asfaltových serpentín, s prekrásnymi výhľadmi. Srdce cesťáka sa až chveje od radosti.
Bokom sa dá akurát zlaniť.
Veru to som si prešiel v 2005 ale ešte na MTB, nemal som cesťáčik v tej dobe. To ale asi bol jediný výjazd čo stál za to počas tej cyklodovolenky vo Francúzsku. Ostatné dni nestáli za nič. Tak sme si s kamošom urobili vlastné výjazdy a zašli sme si do Cannes, kde akurát prebiehal filmový festival, tak to stálo tiež za to.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Myslim si ze tieto ramy boli alebo su ponukane spotrebitelovi aby mu ponukli nieco "viac" za sumu ktora nezodpoveda vysledku ktory ponuknu karbonove zadne stavby. Ked je este vidlica aj vzpera karbonova tak dobre ale len zadne vidlice ?
Vzhladovo v pohode ale funkcne ? Slopovany celohlinikovy ram s pouzitim karbonovej sedlovky dobre pohlcujucej otrasy ma nizsiu cenu a rovnaku funkciu ako ram s pouzitim zad. karbonovej stavby.
Aj ceny celokarbonovych ramov postupne klesaju.
Áno, rám je nový, má dva a pol mesiaca. Menený bol v rámci reklamácie, pôvodný koncom minulého septembra praskol - roztrhlo mu krk. Asi na dva a pol centimetri, tak, že pri teste papierom prešiel papier až úplne dovnútra rámu... Našťastie sa to stalo až na konci dovolenky - boli sme jazdiť južné Francúzsko, zistila som to na druhý deň po výlete do kaňonu Verdon. Kto pozná zjazd z Verdonu a akou rýchlosťou sa jazdí, môže mi veriť, že keby rám praskol v ten deň, tak tých 22 kilometrov dole asi tlačím...
Našťastie Kellys závadu vyriešil rýchlo, už o dva týždne som zajazďovala nový. Bola to nejaká výrobná chyba, odborníci pozerali na to ako puci, hlavne keď videli jazdca...
Týmto veľmi pekne ďakujem Kellysu za profesionálne vyriešenie reklamácie, aj svojmu predajcovi, že ho tak rýchlo vyskladal.
K veľkosti: nie, nie je veľký. Je dokonca menší ako rám starý (ten bol S-48, toto je XS-46). Sa teším, že Sko tohto typu už nebolo na sklade, tento mi krásne sedí a je to úplne iná jazda.
Triki: Zani nie je malá, Zani je akurát.
Radu: áno, tie pedále sú naozaj hnusné - mám už vybraté nové, sú čierno-strieborné - ale týmto to zatiaľ vozí, takže nové nemusia byť tak akútne, stačí v marci-apríli. Tie staré sú tam od novoti-už budú mať cez tri roky.
Ad: sedlovka. Aj tá je stále pôvodná, ale museli mi z nej odpíliť, aby ju dostali do tej 46ky.
A takto dopadol môj pôvodný...
P.S. Ako si to zistila? Len nahodou abo to vydavalo nejake zvuky?
Bokom sa dá akurát zlaniť.
Takže koniec "oftopikom" posledným vysvetlením: ešte sa vám biky neviezli spolu s ostatnými cca 40timi na vlečke? Viete, ako vyzerajú po dvoch hodinách nakládky ruky sprievodcov, keď biky berú za kolesá, obtrú sa o reťaze - a potom trebárs chytia červenú žiletku za krk? Nuž, tak je čierna - srnka nesťažuje, srnka umyje. Patrí to k tomu.
Inak keď ti nesedia veľkosti tak by som si nechal rám vyrobiť...zoberú miery a hlavne nebude to žiadny Kefris.
to by bol ešte ten lepší pripad, horší by bol keby si to skotúlala, čo by teoreticky pri hentakej pukline mohlo nastať pri brzdení do jednej s tých mnoho zákrut
najprv história... takto to bolo 3.5.2009
Súťaž o bystré oko..: výhra auto Volvo podľa vlastného výberu.
Bokom sa dá akurát zlaniť.
Veru to som si prešiel v 2005 ale ešte na MTB, nemal som cesťáčik v tej dobe. To ale asi bol jediný výjazd čo stál za to počas tej cyklodovolenky vo Francúzsku. Ostatné dni nestáli za nič. Tak sme si s kamošom urobili vlastné výjazdy a zašli sme si do Cannes, kde akurát prebiehal filmový festival, tak to stálo tiež za to.