Rad by som reagoval na to koleso,musis si uvedomit ze koleso bolo vycentrovane tak ako kazde ine a bolo v úplnom poriadku,my nemožeme zato že mu po 7km strelila špica.Este sme ho kontrolovali stým týpkom.a pokial má nejaký problém nech príde vsetko sa dá riešiť.
27.05.2009 - 16:25:24
00
no dobre a doteraz si tam nekupil nikto nic?ziadne postrehy skusenosti?ja som tam minule bol,prisiel som cez obednajsu prestavku veduci akurat odchadzal ale nevahal,odomkol opat a ochotne ma obsluzil,pokecali sme popozeral v klude.este som tam nebol servisovat ani bike nekupoval,ale si mylim ze sa snazi,a ma aj trosku prehlad.Ja si myslim ze ked niekto predava zn.scott tak sa trochu aj vyznat musi.
12.02.2011 - 10:14:52
00
a ked to chcem porovnat s tou predrazenou dierou za malym Tescom,s tymi povyseneckymi dilinami
co sa tvaria ze su jediny bikovy obchodom v Za kraji,tak je to sto a jedna.Treba mat aj vztah ku biku ako ku zivej veci,popr.jazdit a potom clovek ma vztah aj ku tej praci...
12.02.2011 - 10:27:21
00
:D
12.02.2011 - 10:33:54
00
Ku Rivii, na začiatku to bol slubne začínajúci obchod. Majiteľ bol ochotný a príjemný. Neviem, čo sa potom stalo, dlhšie som tam nebol, ale úplná zmena. Obchod sa síce rozrástol, ale prístup sa zmenil. Nie len moja skúsenosť, ideš kupovať, si král, nejdeš kupovať, si...
Mojej žene ktorá má 171cm bol schopný tvrdiť, že práve ten 15" rám je pre ňu to naj. Keď som ju videl na tom ráme ako sardinku, nevedel som ako mu povedať, že to je úplná ........., o čom sa nás snažil presvedčiť. Fakt profík. Dobre, že sa v tom vyznám a nie som slepý. Verím ale, že neskúseným zákazníkom je schopný predať čokoľvek. Odvtedy som tam nebol.

Inak ten prímer na Velosprint "tvária sa ako jediný obchod v Žiline" je úplne presný :D Ale nerád by som im krivdil, už som tam dlhšie nebol, takže možno sa polepšili.
12.02.2011 - 11:59:48
00
vies to je individualne,ked chces ist kupovat musis mat o tom nieco nastudovane,prehlad o cene ako sa kde pohybuje,a hlavne vlastnosti tej konkretnej veci lebo ked nevies dokazu ta presvedcit a tom co si oni myslia ze je najlepsie a to je len kazdeho hlupost.nevravim nie kazdy ma net aby ziskal dostatocne informacie aby si vedelo porovnat,samozrejme ak ma teda zaujem.Niekto mozno len pride,potrebujem toto,zaplati a de prec spokojny.Ja len o pristupe z toho ludskeho hladiska,lebo vlastne je to vsetko biznis :| .A o tom rame no comment :rofl:
12.02.2011 - 13:11:28
00
Presne tým sa riadim, ak idem niečo kupovať, tak si najskôr zistím všetky dostupné informácie. Riadim sa tým stále a vo všetkom. A preto ma ešte nikto neošklbal ;) No len ja si nemyslím, že to, že niekto nemá prehľad opravňuje predajcu zákazníka klamať, zavádzať a v konečnom dôsledku ho okrádať. Je jedno, či je to obchod, proste každý sa musí riadiť morálkou. Ak ju niekto nemá, nebude ju mať ani v obchode, ani v živote, ani v priateľstve. Človek by mal byť čestný za každých okolností. Dnešná doba by sa mala odučiť nazývať špekulantov a podvodníkov šikovnými ľuďmi a obchodníkmi.
12.02.2011 - 13:32:11
00
ja som v rívii kupoval lapierra, testovat ho somnou neváhal ísť v búrke,(bodaj by vahal vsak som kvoli tomu siel do ZA :lol: ) , veduci velmi ochotný, cena tiez jednoznacne bezkonkurencná. Bohuzial som potreboval reklamovat, reklamacia sa tiahla dlhsie, ale nakoniec sa to vyvynulo pre mna výborne vyhodne. takze hodnotiim viac menej kladne :)
12.02.2011 - 17:32:43
00
Nie len moja skúsenosť, ideš kupovať, si král, nejdeš kupovať, si...


Tak s týmto súhlasím. V rivii som síce kupoval bike a som s ním spokojný, ale pravdu povediac keď si chcem nejaký doplnok alebo komponent len pozrieť pred kúpou, tak do rivie veru nevôjdem.
13.02.2011 - 21:46:00
00
Moja skusenost s Riviou. Pred mesiacom som si cez mail v Rivii objednal zapletene koleso na stary bajk v sume 18 eciek, t.j. ziadny kseft. Po tyzdni mi chlapik poslal mail, ze ho mam na predajni, tak som sa zastavil. Zial rafik bol iny ako som chcel, navyse strieborny. Chlap sa ospravedlnil a ze to posle naspat. Po tyzdni sa mi ozval, ze ho tam mam, prisiel som, bolo to ono a dostal som ako bonus este dusu zdarma. Chlap sa ospravedlnoval. Jeho pristup musim ocenit, napriek tomu, ze islo o smiesnu polozku, na ktorej urcite neurobil kseft, mal snahu to riesit a dotiahnut to cele do konca. Tak isto som mohol dopadnut aj ja, keby som si to objednal cez internet a mal by som okolo toho este behanie na postu, takto to znasal predajca. Na takychto drobnostiach poznas, seriozny pristup obchodnika. Este sa mi hadam v ziadnom obchode nestalo, ze by sa mi obchodnik nesnazil predat nieco drahsie, hoci mal aj lacnejsie riesenie. Ale pokial vies co chces a kolko to asi stoji, tak to rychlo pozna aj dobry obchodnik a uz netlaci na pilu. A ak chodis niekde pravidelne, obchodnik si ta zapamata a vie, co si moze dovolit a co mu neprejde.
28.02.2011 - 19:48:15
00
Bohuzial som potreboval reklamovat, reklamacia sa tiahla dlhsie, ale nakoniec sa to vyvynulo pre mna výborne vyhodne. takze hodnotiim viac menej kladne :)


Su reklamacie ako napr. tato tvoja, ktoru obchodnik moze len tazko vyriesit, t.j. situacia ked dvozca SRAMu nemal skladom a ani nevedel zabezpecit nahradne misky Sram PressFit... nakoniec som ich ja nechal poslat z FR :geek:
28.02.2011 - 19:55:16
00
ano rozumiem tomu, vsak dopadlo to velmi dobre :) inac to si mi ti volal vtedy alebo niekto iný od vás z Demy?
28.02.2011 - 20:10:17
00
Ja som s tebou vtedy volal ;-)
28.02.2011 - 20:13:11
00
Su reklamacie ako napr. tato tvoja, ktoru obchodnik moze len tazko vyriesit, t.j. situacia ked dvozca SRAMu nemal skladom a ani nevedel zabezpecit nahradne misky Sram PressFit... nakoniec som ich ja nechal poslat z FR :geek:


Eximo? :D
28.02.2011 - 21:09:59
00
Hehe jak si to vedel?
28.02.2011 - 21:12:00
00
keyboard_arrow_up