tak napisem moj pohlad ako zakaznika

ja osobne od bikoveho obchodu neocakavam ziadne sluzby, kedze komponenty si viem vybrat aj sam a spojazdnit takisto, takze mi je uplne jedno v akom shope si ich kupim, ci je to bikeshop, alebo samoobsluha v hypermarkete, jedine na co sa pozeram je cena, som ale ochotny trosicka si priplatit za komponent v miestnom shope za moznost jednoduchsej reklamacie(co som zatial nemusel ani raz spravit, nastastie), ale ked je rozdiel v cene 100% to uz je na zvazenie
13.02.2007 - 17:41:24
00
asi tak nejako.. nemam problem zaplatit o nieco vyssiu cenu v kamenaku co mi ale vynesie jednoduchsie reklamacky.. ale ak mam moznost dostat z netu 50% cenu tak to uz stoji za zvazenie.. nebudem kupovat kazetu u nas za 2500 ak ju viem zohnat za 1300 to uz sa namna nehnevajte..
13.02.2007 - 18:15:14
00
Martinex podme o tom troška pokecať. Sram síce odporúča koncové ceny to je pravda ako spusta dalších výrobcov.Ale je na nich aby si celosvetovo respekzíve celoeurópsky,cez svoje zastúpenia dokázali kontrolovať doporučené ceny.Keď to nedokážu nie je to problém zákazníka ale výrobcu-distributóra.To že si SRAM a aj iný nedokážu zabezpečiť aby sa ich výrobky určené k montážy na bike pre ich výrobcov nedostali na verejný trh je zase ich problém.Nie zákazníka.To mi chceč povedať ,že všetko tovar celoeurópsky (lebo vieme že v USA su ceny iné vieme prečo) ktorý sa ponúka lacnejšie je tovar určný na montáž na biky? Tak to by potom všetky e-shopy v celej Európe museli mať tavar určený k montážy na bike.Ak by to bola pravda tak zase vystáva otázka ako sa k tomu dostali? Buď sa z nejakou firmou čo monutuje bike dohodli aby kupili tovar aj pre nich (strašne malá pravdepodobnosť skúr nulové) alebo sa dohodli priamo z výrobcom na určitom odobratom množstve za rok ale trvali na inej cene.Nie som naivný a myslím si že ani ty nie aby si si myslel,ze trebarz taký obrovský bike obchod ako je chain v uvodzovkách zaklepe na dvere Sramu,Shimana a povie čo chce a oni povedia sorry ale to nie.Tie vaše odbery by boli super ale nie nie musite si to kupiť v krabičke a pekne na to pribyť dopručené ceny. Ha ha ha. Sram.Shimano atď sa ti vykašle na malé Slovensko aj s jeho odbermi aby ho odmietli.Takže v prvom rade by si mal SRAM,SHIMANO,ROCK SHOX,RACE FACE a mnoho dalších zamiesť pred vlastným prahom.
Druhá taká úvaha na teba.Je pre mňa nepochopitelné z akejkoľvek príčiny,že u Vás na stránke sú ešte stále zobrazované výrobky na rok 2006 a je polka februára cenník neriešim ten može ale aj nemusí byť,ale pozerať si rok sarý katalóg produktov a ešte k tomu u oficiálneho dovozcu na Slovensko ak som to správne pochopil,že ste tak to už je veľa aj na mňa.Pomaly v hrúbých úvodzovkách sa za 2-3 mesiace budú predstavovať výrobky na rok 2008 a vy ste neni schopný tam mať rok 2007. Ako potom vobec chcete niečo predávať.Výrobok sa predáva aj s náležitým pokecom,vysvetlením. Konečne na to prišli aj u dovozcu Specika na Slovensko a Čechy,že výrobok terba výborne spropagovať obrazom a aj slovom (viď najnovšý katalóg Specialized 07 akurát ho mám pred sebou) Ja som ešte nevidel v žiadnom cyklo obchode katalóg od vás ako dovozcu toľkých značiek čo ponukate minimeálne keď už nie v tlačenej podobe tak aspoň v PDF voľne stiahnuteľnom na vašej stránke.
Nerozumiem tej vete keď nebude výrobca zarábať nebude innvestovať do nových výrobkov.
A tie e-shopy to odkial majú to nevyrába výrobca? To si robia doma na kolene?
Z mojej strany sa ospravedlnenie za aktualizáciu stánky neprijma (jasne povieš tvoja vec čo ma do teba) nakoľko ste dovozca a už keď ten nemá čas na aktualizáciu stránky čo sa sťažuje že človek kupuje inde.Aspoň pre mňa to signalizuje to,že stránky sú v neporiadku ako to bude vyzerať s ostatými náležitostami,dodaním tovaru,reklamáciou výrobkou a pod.
Čo ma ešte trápi je človek má peniaze chce niečo kupiť a nadá sa to na Slovensku zohnať a keď tak je na to dlhá čakačka.Mňa ako zákazníka to ale nazujíma.Chcem to, kupim to tam kde to majú.Dnes za 24 hodín maš čokoľvek doma z ktorého koľvek kuta sveta.
Som ochotný zaplatiť aj viac ako to ponukajú inde alech cem to mať v tom momente keď vkročím do obchodu.Som ochotný aj 2-3 dni počkať ale týždeň a viac čakať tak to teda nie.
Už keby išlo tak to ako obchodník objednám to cez internet a dodám zákazníkovi ak to nemá dovozca na sklade..Ten čo si bude chiceť dlhšie počkať objednám od odovzcu.
Tak vykecal som sa čo ma už dávnejšie trápilo v našom cyklo odvetví a teraz sa kludne puste do mňa.


Tak isto ako marečej 100% servisu si robím doma nepotrebujem na to kamenný ocbchod.
Rád zavítam aj do obchodu pokecať ale keď nebude tak sa s tými ludmi čo tam robia a jazdia stretnem nikde v lese a pojazdíme pokecáme.


Naposledy upravil rasto dňa 13.02.2007 - 21:02:44, celkovo upravené 1 krát.

13.02.2007 - 19:19:59
00
nikto sa nehneva, ale presne toto predstavuje pre mna " zdegenerovany" trh. Ak by ta kazeta bola vsake okolo 2500 , nebolo by o com jednat.
13.02.2007 - 19:22:41
00
ale nie je všade za rovnakú cenu a niekde je problém a nie je u zákazníka ale u výrobcu-dovozcu-predajcu takže tam si treba najskôr pozametať
13.02.2007 - 19:25:35
00
martinex...odtial potial, ale v mnozstve veci ma rasto pravdu...mnoho obchodnikov nie je flexibilnych v poziadavkach zakaznika...ked chcem nieco predat, musim to vydupat aj s pod zeme, alebo z ineho zdroja aj ked na tom budem mat nizsi zisk. taktiez kazdy si vybera kde nakupi...sam si pisal aky je kapitalizmus dobry...ked mam moznost kupit o nieco lacnejsie, tak to kupim tam kde mi to tak ponukaju...5-10% ma nezabije a kupim aj v oblubenom obchode...ale ked sa na Slovensku nuka salter X.0 za 9000,- a niekde to iste zozeniem za 4000,- tak to je uz silna kava...necudoval by som sa keby si obchodnici kupovali Sram veci cez rozne e-shopy zo zahranicia a predavali to na predajni...neviem isto, ale myslim ze reklamacie na tieto vyrobky by ste tak ci tak museli riesit vy ako distributeri tejto znacky v SR
13.02.2007 - 20:35:37
00
no ono sa to robí tak že nejaké veci kúpiš oficko od dovozcu aj za vyššiu cenu ostatné veci kupiš nikde inde za lacnejšie napr. nejaký e-shop ceny dáš doporučené výrobcom pekne na cenovke ale v prípade záujmu zákazníka predáš tovar ktorý si kupil lacnejšie dáš mu na to zlavu zákazník je spokojný,že si mu dal peknú zľavu vychváli ťa,ty si tiež zarobil,zákazník nevie ak bude nejaká reklamácia vyreklamuješ od dovozcu,veď si u neho kupoval (výrobné číslo tam nie je myslím teraz sram,shimano) dovozca ťa nemôže domietnuť a takto sa to točí na našom malom Slovensku dokolečka dokola.samozrejme viem sa vžiť aj do kože martinexa nie je to ľahké ale predsa podnikám na to aby som zarobil,keď to nejde skončím s tým a podnikám v niečom inom alebo sa niekde zamestnám a mám pokoj.Nevidím dôvod silou mocou niečo robiť keď sa nedarí.
13.02.2007 - 21:11:29
00
No pani super, nejako sa nam to rozbehlo. Ale to je dobre. Z toho co napisal Rasto vychadza aj Sram a zacal vsetky cenovo drahsie modely vybavovat laserom oznacenym cislom. Aby bola mozna kontrola z ktoreho zdroja sa vyrobok dostal do obehu. Vyrobcovia maju zakaz predavat vyrobky urcene na montaz inym obchodnikom, ale bolo tazke dokazat vyrobcovi v Nemecku, aby sa nezbavil nadbytocneho tovaru cez e shop v Cechach. Alebo inde. Ako som spominal, ceny Am su niekde inde ako OEM, samozrejme cena je v neprospech AM. Distributor nema moznost dostat sa k baleniu OEM oficialne. U sramu je to tak, ze je potrebne objednavat priamo zo zavodu velke mnozstva, a termin dodania je cca 120 dni. Nie je mozne, aby som poslal objednavku a oni mi tovar obratom dodali, aj ked by to tak malo byt. Dalsim problemom je coraz vacsia " nenasystnost" kamannych obchodov po marziach. Ich poziadavky neustale rastu, co je pochopitelne, hlavny boom, ked sa predavalo xxx bicyklov denne je nenavratne prec. Ak by som spustil predaj na priamo, mnoho kamennych obchodov by muselo zavriet. Co sa tyka stranky, uplne suhlasim a priznavam, ze na tomto polui som vybuchol, prioritu dostal obchod, o ktorom sa coskoro dozviete. A aj situacia s katalogmi. inaksie kazdy predajca ma kompletnu ponuku nasich katalogov, sa bude zlepsovat. To verejne slubujem. O tychto slabinach som si vedomy a pracuje sa na ich odstraneni. Howg. a teraz do mna!
14.02.2007 - 08:59:15
00
No fajn takže Sram je prvá lastovička.Určite ho bude nasladovať mnoho dalších výrobcov. Otázka na teba ako dovozdu koľko výrobkov Sramu bolo reklemovaných napr.prehadzovačov,radení ja si myslím,že nie veľa takže toho vyreklamovania výrobkov by som sa až tak nebál.Som rád,že kritika na vašu stránku padla na úrodú pôdu a bude sa to len a len zlepšovať.
Otázka ohladne kamenných obchodov je skor taká že nie že by museli zavrieť ale či by sa dokázali prisposobiť.Vo vačšine pripadov asi áno.
Tu sa bavíme hlave čo sa týka Sramu X.9 a X.0 komponentov čo je troška luxus bežným stačia niššie sady kde je cena prijatelná a nebudú pokukovať po webe.Tu je komunita ludí čo pozerá ale 70% Slovákov má lacnešje biky a tak aj ceny komponentov majú rozumnú cenovu hladinu.
Nie všetko čo je na e-shopoch je lacnejšie ako na SVK. Nájdu sa aj tam drahšie veci len človek pozrie na tie najdrahšie myslí si,že všetko tam bude lacné a začne objednávať a v konečom dosaldku zistí,že je na tom tak isto ako na SVK alebo ja horšie.To je presne tá politika ako maju hypermarkety na celom svete.Keď síť niečo kupiť tak konkrétnu vec a na ine sa nepozerať.
14.02.2007 - 09:34:46
00
martinex nemáte na stránke chybu u cenniku na cestné cannondale.Modely 2008 asi preklep nemá tam byť 2007?
14.02.2007 - 10:49:31
00
2martinex: ak som spravne pochopil tak si dovozca (pracujes pre) Rock Shox na SVK...pisal som vam mail...to vazne nove vidly(2007) budu na Slovensku az v polovici marca???? si nerobte srandu :cry:
15.02.2007 - 00:11:54
00
Odpoved pre Vladol, tvoja dedukcia je spravna, a ja len plnim zelanie vacsiny obchodov, ktore si zelali tovar az na marec. Prva dodavka uz bola v 10/06 a nieco z nej este zostalo, ale konkretne tvoja vidlica nie. Nikto necakal, ze bude taka super zima.
19.02.2007 - 10:39:41
00
keyboard_arrow_up