Chcem sa spýtať na váš názor,budem rád za každú radu neviem si vybrať medzi Jekyllom a Geniusom....cenovo ich môžem obidva zohnať za 2100€ stým, že Jekylla by som dostal najskôr v Júni....
tu su linky :
http://kola-scott.cz/horska-kola-2011/celoodpruzena-mtb-kola/panska-kola/trail/celoodpruzene-horske-kolo-scott-genius-40
http://velosprint.sk/shop/c.224_558/cannondale-jekyll-4-wht-11.p.23493
Vopred veľmi pekne ĎAKUJEM
nooooo dobre nebudem mat pevnu osku a budu prevodniky X7.no a co...zblaznim sa
a tlmič lacno a výborne upravený u Lapierra
a tlmič lacno a výborne upravený u Lapierra
Kurna ja som mohol zacat mladym robit aj slohove prace
a tlmič lacno a výborne upravený u Lapierra
bez Pro pedal?
alebo ako vyborne upraveny?nacipovany na viacej koni?
Dakujem za podporu,citim ze som urobil dobre a ak nie tak im ho otrieskam o branicku
Heh....vsetko sa da dokupit,vymenit,a na carbonovy ram nemam to su uz ine cenove kategorie...
a tlmič lacno a výborne upravený u Lapierra
ten ramo vyzera rovnako ako som mal ja na hai ride a neviem ci toto je stvorcap....
alebo ako vyborne upraveny?nacipovany na viacej koni?
prakticky hej, znížil tam compression tune a teda je o dosť citlivejší... Propedal trošku funguje, ale fakt decentne
Ono hlavne som ho potreboval opraviť, lebo bol vzduch v oleji (stačí dať na mesiac tlmič do iného rámu kde je v inej polohe a problémy sa môžu dostaviť
Práve toto sú veľké výhody štandardných tlmičov, dajú sa lacno upravovať a opravovať, prípadne aj vymeniť
je to štvorčap, väčšina haibikov sú štvorčapy
Patrik, toto určite nie je pravda.
Problém je jedine v tesneniach. Môžeš tlmič otočiť do akejkoľvek polohy, vždy musí tlmiť. Takéto tlmiče sa nikdy nerobili open bath. Pri tých tlakoch aké tam pôsobia, by to netlmilo.
No a neštandardné tlmiče sa možno tiež budú dať v pohode servisovať. Len to niekto musí na nejakom tlmiči zistiť. Vidím vhodnú príležitosť keď niekto bude chcieť poslať tlmič na repas, tak by som sa na to pozrel. Ak by sa mi to nepodarilo dať dokopy resp. by to bolo nákladné, tak by sa napokon tlmič poslal Botticu (servisujú DT tlmiče aj pre Scott). Platiť bude aj tak len toľko koľko by platil ak by tam poslal naplnený tlmič. Ale to je len teória...
Ale aby ste sa zas toho atypu toľko nebáli, aj Lefty sa považuje za atypické riešenie ale aj tie napr. robím. Njaväčšia sranda bolo naučiť sa ako zložiť valčeky a dráhy vidlice. Ale toto je už poriadna zábava.
To len tak naokraj k náročnosti servisu.
Lacovi sa zavzdušnil a poslal to do slovkolexu či kam, potom keď nahodil tlmič aj mne tak tiež - len ja som to mal extrémne tie zvuky
Inak všetko naj k meninám
Olej je pod tlakom a ak je tlmič správne naplnený, nemôže byť v ňom vzduch. Ak sa tam vzduch dostane je problém v tesneniach. Pri pružení pôsobia z oboch strán na olej obrovské tlaky (od + komory a IFP komory) ... kľudne aj viac ako 300psi. Ak je tesnenie už opotrebovanejšie, môže časom prepustiť nejaký vzduch. No a to je čas na výmenu tesnení. Aj v Tvojom tlmiči som menil 3hlavné tesnenia, ktoré delia vzduch od oleja.
Inak dik.