zdolava 13 poschodi....a nechodiii a nechodi ;o) (na odlahcenie)
26.05.2011 - 12:19:04
00
...žiaľ v poslednej dobe (2 mesiace) mám s týmto obchodom viac negatívnych ako pozitívnych skúseností.
Najskôr trvalo tri týždne, po tom čo mi bol zaslaný mail že tovar bol odoslaný, kým som dostal objednaný tovar z ktorého najpodstatnejšia časť (2x brzdové platničky) chýbala ... vraj "nebol na objednávke", ibaže tvoril viac ako 60% sumy z celej objednávky a zvyšné veci boli objednané len aby sa ušetrilo niečo na poštovnom ...no nakoniec to Matt síce doviezol osobne, no na 2x a bez platničiek ... a s poriadne veľkým meškaním.
Pár dní dozadu doručil kamarátovi namiesto 9speed SLX kazety 10speed kazetu ... ktorú ako uznáte nepoužije... no sľúbil že v piatok (27.5.11) osobne príde, kazetu vymení a plus donesie tubeless Rubena Kit ktorý som si dodatočne objednal ... No ako inak, nikto neprišiel, telefón nedostupný, ja bike bez plášťov, víkend pred nami a pán Matt nikde ... "díky Matt"

Myslím že by sa už v tom Suncycle mal niekto kompetentný zamyslieť nad tým, či by nebolo lepšie predchádzať zlým a neúplným dodávkam tovaru nejakou serióznou kontrolou a radšej odoslať tovar poštou alebo kuriérom o deň neskôr, ale tak aby sa už kupujúci nemusel zaoberať riešením prípadov, že mu príde niečo iné ako si objednal.
28.05.2011 - 09:39:57
00
z bojníc to nemáš na kraj sveta.. prečo si preferoval poštu? vidíš sám, ako si skomplikoval situáciu v podstate sám sebe...
28.05.2011 - 11:32:08
00
netrep EA:zy... ja som si spôsob dodávky nevybral, ten je daný v predajno obchodných podmienkach na stránkach Suncycle.... ja narážam na to že ak príde mail že tovar bol odoslaný, tak by mal byť odoslaný, ak dostanem mail že dnes večer mi dovezie tovar má ho doviezť a ak sa niečo zmení, je seriózne o tom informovať ...
Keby mi Matt napísal "príď si po tovar do Partizánskeho" tak si poň prídem ..lenže na 99% som si istý že by bol obchod zavretý ...
28.05.2011 - 11:39:41
00
EA:zy keby si zvolil l_laco osobný odber tak to tu nebude riešiť :?:
28.05.2011 - 11:39:53
00
EA:zy- fakt blbosť.. zvolím osobný odber a predajňa bude zavretá, alebo matt na dovolenke, čo som vyhral? akurát tak výjazd..
ja si tiež objednávam často poštou veci a dokonca z rovnakého mesta v akom bývam, pretože to dostanem rovno domov za deň-dva, inak by som čakal týždeň lebo mi to nevychádza časovo kvoli robote napr.. :tmi:
28.05.2011 - 12:09:57
00
... a ešte dodám, že aj keď je Partizánske a Bojnice od seba vzdialené len pár KM, myslím že okolo 22 km jedna cesta, stále ma to poštovné 3,- vyjde najlacnejšie ... takže osobný odber má výhodu len vtedy ak niečo potrebujem naozaj súrne.
Ale, ako som už napísal ja tu nekritizujem termín dodania ako taký, pretože musím pochváliť aj to, že nedávno som si v pondelok objednal brzdové platničky a v utorok už boli u mňa na pošte .. to som považoval priam za zázrak, ja kritizujem spôsob komunikácie a to, že zákazník dostane informáciu o odoslaní tovaru alebo o dodaní tovaru na presný termín a potom, bez vysvetlenia tovar proste nechodí a nechodí.
Modelová situácia:
...o dva týždne je maratón, vieš že platničky v brzdách majú už pol životnosti za sebou. V dobrých a suchých podmienkach by vydržali ešte možno 500 km ...no hrozí že zrovna na maratón bude liať ako z krhly, všade blato a bordel. Tak sa poistím, 14 dní pred maratónom si objednám platničky .. 12 dní pred maratónom dostanem mail, že budú o dva dni ... 9 dní pred maratónom dostanem mail že zásielka bola odoslaná... 4 dni pred maratónom na pošte nič nie je, predajca nedvíha telefón, 3 dni pred maratónom sa mu dovolám a uisťuje ma že v piatok večer, 1 deň pred maratónom mi platničky dovezie osobne. Je večer, čakám a nič, nikto nepríde, telefón nedvíha a ja uvažujem či to zajtra odjazdím, alebo či ešte ráno niekde nejaké platničky kúpim... a kde sa stala chyba? Veď som ich objednal pred dvoma týždňami....
28.05.2011 - 13:37:26
00
ja som riešil vidlu cez email a dohodli sme sa,že mu mám volať na mobil a bude najlepšie keď si pre to prídem sám.. tak neviem či to je teda taký "blink" ... len sa treba dohodnúť, čo nieje nič katastrofálne..

ale veď vec názoru a preferencií. každopádne si nezastávam suncycle ak sú ľudia nespokojní..ale istejšie by teda zrejme po týchto skúsenostiach bolo ísť si pre to sám kto má možnosť
28.05.2011 - 16:29:42
00
no veď to je ono.. dohodneš sa že prídeš sám, v pondelok o 16:00.. a ty dojdeš a zavreté, predajca nedvíha.. a ty sa len s úsmevom a plný spokojnosti otočíš a ideš domov?
28.05.2011 - 18:35:34
00
ako ludia nic v zlom ale co tu riesite? Suncycle nie je kamenna predajna a nema ziadne otvaracie hodiny. cas ktory je uvedeny na stranke, je cas pocas ktoreho pracujem, je zapnuty telefon ( ak nie som mimo SR na tovare ) a snazim sa odpovedat na maily ( ale vacsinou, teda vzdy je ten pracovny cas je ovela vacsi z nejednym zakaznikom som si pisal aj okolo polnoci ). ked si niekto zvoli osobny odber, vzdy sa dopredu dohodneme na case kedy bude mat tovar nachystany a kedy si moze pre neho prist...ked je tovar na 100% pripraveny, volam, pisem mail, alebo sms ze si pre to zakanik moze prist ( je to aj z dovodu ked je napr tovar slubeny od dodavatela ze pride vtedy a vtedy a nahodou nepride...bohuzial nemozem ovplivnit veci ako cas odoslania od dodavatela, ci sa to nahodou nezdrzi u prepravcu alebo podobne... )

co sa tyka nespravnej kazety, ano osobne som doniesol nespravnu, ale myslim ze zakaznikovi som to potom vysvetlil ako sa to stalo. to ze som slubil ze mu to donesiel osobne v piatok je pravda, ale skor ako sa tu zacne na mna opat kydat, skuste sa zamysliet ci mi nahodou do toho nemohli prist nejake sukromne, alebo rodinne veci ktore som musel vybavit a ktore su prednejsie ako praca! co sa tyka vypnuteho pracovneho mobilu, ano bol vypnuty nakolko ho vypinam o 17:00 nakolko nechcem uplne stratit sukromie ( ked ho na druhy den zapnem, len sa cudujem v akych hodinach by mi boli ludia schopny volat ). dotycny zakaznik mal vsak aj moj sukromny mobil ktory som mal zapnuty a na ktory sa mi dovolal ( a myslim laco ze ho mas aj ty )

ak sa niekomu zda ze tu reagujem podrazdene, tak sa velmi ospravedlnujem, ale vzdy robim co je v mojich silach aby bol zakaznik co najspokojnejsi...a mozne je to len tym ze som dnes premrzol, zhodili ma z bicykla, boli ma cela lava strana tela a este tu mam tak na dve hodiny robotu :doh:

a Craobs, nepis prosim veci ktore sa nestali...dakujem
28.05.2011 - 22:49:16
00
Matt, ja to samozrejme chápem, a aj sa ti čudujem že riešiš veci osobne, telefonicky a podobne. Iste občas to treba ale práve týmto si pletieš na seba bič. No vieš, ak niekomu povieš že niečo v ten deň dovezieš, alebo ak niekomu príde mailom potvrdenie o odoslaní tovaru ... malo by to byť záväzné pre obe strany. Zákazník vždy čaká na svoj tovar nedočkavo a ak sa niečo zmení je dobre o tom informovať čo najskôr a nie sa zatajovať.
Predpokladám, že málo kto z nás zákazníkov skutočne vie čo to obnáša starať sa o taký e-shop a riešiť objednávky, reklamácie, dodávky tovaru a všetko s tým spojené, takže zas pochop aj nás zákazníkov že máme o tom svoju jednoduchú predstavu. ;)
A neber to že tu na teba kydáme ... my len tvoríme "negatívnu" reklamu. :clap:
29.05.2011 - 08:10:07
00
Matt, a preco ta preboha zhodili z bicykla? :o to sa fakt dnes este deje?
inac mam u teba do Bratislavy objednane brzdy SLX, plus este par dalsich veci, ale hlavne su tie brzdy, plus pripadne este retaz Sram971. Moje maily asi nedosli, alebo co. Poslem ti dalsi z pracovneho mailu, aby si to nasiel. :)
29.05.2011 - 23:46:02
00
laco...v pohode, my sa snazime a taktiez viem ze zakaznici chcu mat tovar cim skor a tip top :)
iron.hide...zhodili ma obrazne na pretekoch. borci sa trafili v zakrute a zobrali zo sebou na zem aj mna. mail som dostal, odpovedal som a dnes to cestuje...s tovarom Giro je poslednu dobu bohuzial problem
30.05.2011 - 00:58:15
00
laco...v pohode, my sa snazime


ja viem, preto verím že dnes sa uvidíme, vymeníme kazetu a donesieš aj ten Rubena Kit ;)
30.05.2011 - 06:21:49
00
este tu mam tak na hodinku robotu, ale chystam sa k Vam, chystam :)

btw, prave sa preraba system aby bola mozna bezproblemova registracia a prihlasovanie. v systeme uz budu konecne aj veci ako :
- jednoduchy a prehladny vyber sposobu prepravy a platby
- na stranke bude odkaz na kontaktny formular aby zakaznici zbytocne nemuseli otvarat svoju mailovu schranku a odtial pisat dotazy
- vyhladavanie produktov
- filtracia produktov podla vyrobcu, ceny, abecedy, casu pridania do katalogu
- priamo v prehlade pri fotke vyrobku bude poznamky ci je tovar skladom
- po spusteni sa priebezne bude pracovat na zobrazeni roznych variant produktov a ich lahkeho objednania ( napr dlzky predstavca, velkost oblecenia )
- rozmyslam o on-line reklamacnom formulari ktory bude priamo zakomponovany do systemu ( uvidime ci sa to podari nejako spojazdnit )

zabudlo sa este na nieco podstatne?

este male upozornenie...cca 7-10dni pokial nabehne novy system sa moze stat ze skladova dostupnost ktora je uvedena na stranke sa nemusi zhodovat s realnym stavom na stranke ( ale malo by sa to tykat minimalneho mnozstva produktov )
30.05.2011 - 18:17:30
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up