Kód:
https://picasaweb.google.com/113485760518547460915/ZlomenyRamMERIDAAM8002Aug2011

Je toto po dva a pol sezone a 3 mesiace po zaruke normalne?
Ako som zistil dodatocne podla fotografii par tyzdnov dozadu (doteraz sa mi o praskline ani nesnivalo), postupne praskal, az dnes pri (vsetci svaty pri mne stali) lazoplazo jazde po panelovej ceste okolo rieky s deckami "puk" a povolila aj posledna cast tej praskliny.
Co vcul? Asi s predajcom ci vyrobcom nema cenu sa natahovat. Novy ram, aky, oplati sa to, ci novy bike cely? Zvarat? asi brr. Ako toto riesite?
Diky za info.
03.08.2011 - 00:34:24
00
nie na dobry portal si toto napisal...vacsina ti povie ze toto nie je normalne...pretoze pri meride by to cakali uz po roku :lol: ...s vyrobcom/dovozcom/predajcom to nema cenu...neuznava reklamacie aj v zarucnej dobe a povie ti ze to bolo sposobene nevhodnym zaobchadzanim...a dotahuj sa potom s nim...navyse ked je to po zarucnej dobe nema to vyznam vobec...
...ohladom toho ci novy ram, alebo bajk...no zalezi ake su moznosti noveho ramu, ako vyzeraju ostatne komponentny, aky mas rozpocet, ci chces rovnaky bajk alebo iny (typovo)...atd atd...hlavne sa na to vyspi, daj si :beer: ...a potom s kludnou hlavou rozmyslaj...ramy praskaju, nie je to nic neobvykle aj ked neprijemne...
03.08.2011 - 00:45:57
00
http://www.zvaraniehlinika.sk/
03.08.2011 - 06:07:16
00
Nick obor suvisi aj s postavou? Kolko vazis?
Ramy takejto konstrukcie zvyknu takto praskat pri tazsich jazdcoch aj po par rokoch bezneho jazdenia. Zname su tym napriklad Treky. Nabuduce kup nieco, co nema cap vahadla uprostred sedlovej trubky a ma tlmic skor vodorovne ako zvislo.
03.08.2011 - 07:01:49
00
Nick obor suvisi aj s postavou? Kolko vazis?
Ramy takejto konstrukcie zvyknu takto praskat pri tazsich jazdcoch aj po par rokoch bezneho jazdenia. Zname su tym napriklad Treky. Nabuduce kup nieco, co nema cap vahadla uprostred sedlovej trubky a ma tlmic skor vodorovne ako zvislo.