Start bude o 10,00 hod. na Partizanskej luke. Trate budu mat dlzku 31 a 73 km... Kratsia je urcena pre rekreacnych cyklistov a rodiny s detmi, dlhsia preveri cyklohobikov slusnym prevysenim...
Dalsie info bude coskoro...
posledný komentár: 25. 8. 2023 o 9:21
posledný komentár: 12. 9. 2022 o 15:47
posledný komentár: 10. 8. 2022 o 21:34
posledný komentár: 14. 7. 2022 o 6:44
posledný komentár: 12. 9. 2018 o 18:12
posledný komentár: 22. 5. 2013 o 23:54
by som povedal .. ze sa boli skolit
školiť mali v Dohňanoch...
chalani, ked to je sranda, OK. Ak nie, treba porovnavat porovnatelne. Ani jeden z nasich pretekarov nie je profesional (nedostava financnu odmenu za to ze trenuje). niektory studuju, iny pracuju, maju rodinu, alebo frajerku, kamaratov a na trening maju rovnake mnozstvo casu ako my.. Uz v cechach je situacia ina, vela chalanov ma Bike ako job a mozu mu venovat vsetok "pracovny cas".
Takze ano, boli sa skolit a buduci sobotu vyskolia nas. teda ti co pridu, lebo napr Kostel je v Cine na olypiade pre studentov VS..
Čo sa týka čiech tak buď si istý,že tam berie peniaze len min.jazdcov.Každý má nejaké živobytie.
Problém vidím skôr v odbornej príprave a hlavne vedení našich jazdcov.
Nevedú ich ľudia ktorí by ich posunuli ďalej.
toto sa tu uz tolko krat riesilo .. ze je zbytocne to sem vobec pisat nieco take
Mna napriklad hneva to mnozstvo kategorii. Najprv pozriem, ze som 40ty v kategorii tak sa potesim a potom zistim ze som celkovo 200ty. Podla mna by mali byt kategorie len do 18, muzi a veterani.
nech štartujú kludne, na porovnanie je to super vec, ale táto "bezvýznamná" medaila alebo pohár im je fakt na ..., takže by som ich dal ako VIP hostí bez kategóriového poradia..
nemusia sa tým živiť, ale keď už raz niekto jazdí repre tak NIE JE hobby jazdec omg!