Mne tak zvláštne nepripadal, pretože ako píšem vyššie, také niečo mi robilo aj Geko 201. Vtedy som to viac sledoval. Keď mal zlý signál, tvrdošijne sa držal nejakého posledného smeru a rýchlosti, presne tak, ako to vidno na duvesovom obrázku. Dokonca aj to prešvihnutie odbočenia doprava (to je tá zotrvačnosť) a tá
slučka je úplne podobná. Najmarkantnejšie to bolo v zjazdoch pri vyšších rýchlostiach. Nechcem však o tom veľmi teoretizovať, ale vtedy som si urobil taký laický záver, že moje Geko sa snaží vyzerať lepšie ako v skutočnosti je, preto mu do hlavy vtĺkli takýto algoritmus (prediktívny?). Takéto kúsky vystrájalo napr. aj po vbehnutí do Bujanovského tunela, v zázname trasy som mal trasové body aj v tuneli (po určitú vzdialenosť) a tam zjavne žiaden signál nebol. Skrátka Geko aj keď nemalo signál si môj smer a rýchlosť jazdy predpovedalo podľa seba.
Ci boha! Nechcel som sa tak rozpísať. Predsa je to len mimo tému.