to raydowe: sorry, neprecital som si tvoje predch. prispevky ale suhlasim, aj ked ja sa o tie brzdy nejako moc nestaram, okrem umytia, asi mam fakt stastie

to jajo: pri 203mm rotore musis mat dvojkorunkovu vidlu, lebo inak ti z normalnej vidly spravi vrtulu po dvoch zabrzdeniach...
08.07.2005 - 19:09:21
00
to geroy:podla toho aka vidla:)
09.07.2005 - 00:45:21
00
Teda aspon v Magurách to vracalo samo spetným ťahom.Predpokladám,že to bude aj v iných podobné.Takže Sole hovoríš.Tak je to nový model od Hayes-u,tak mozno to odflákli.Neviem posúdiť,lebo som ich neskúšal.Mal som HFX-9,a tie takýto problém nemali.Skús sa opýtať niekde v špecializovanom obchode,ale neviem či ti pomôžu.Je to dosť blbá situácia.Aspoň teda z môjho pohľadu,však viem aké to bolo pri Magurách.Tie tesnenia som nezohnal.Tak veľa šťastia pri hľadaní.Mirec.
09.07.2005 - 12:30:11
00
No osobne som videl, co 203mm rotory spravili s tymito vidlicami Sherman, Black a Dirtjumper dokonca vyhli o 2 mm od osi...

ale je mozne ze to bolo specificke pre tie brzdy....ktovie
09.07.2005 - 20:46:50
00
to myslis vazne?inac pocuj nevies ake brzdy lebo tak hopom mono6 by som sa necudoval vsak tie maju 6 piestov!
10.07.2005 - 12:26:51
00
203 mm rotor rozhodne nespravi vrtulu z kazdej vidly ako vravi geroy.Sherman rozhodne nie,len pokial by nemal pevnu osu.Ziadna dvojkorunka nie je potrebna.
Hope nemaju vacsi brzdny vykon vdaka 6 piestom,lepsia je len modulacia.Cisty brutalny vykon maju skor magury.Ale aj tak si nemyslim ze to nejak moc staca vidlu.Samozrejme,ze ked niekto da 8" hydrauliku na xc vidlu skonci to takto,ale ten sherman to bolo prehnane.Bud to mal zle utiahnute alebo neviem,btw:ako si zmeral 2mm vychylku ?
10.07.2005 - 13:18:43
00
cawte..kotuce mam este iba chvilu ale uz ich asi treba ocistit tak sa chcem opytat ci staci odmontovat koleso a tak ziskam pristup k platnickam alebo treba nieco viac?
10.07.2005 - 19:02:24
00
Pre xc5:
Ano.Dáš dolu koleso,odmontuješ platničky a všetko to riadne vyčistíš.Existujú na to aj prípravky,no ja používam perchlóretylén.Vyčistím tým platničky aj kotúč a je to.Treba to potom pravdaže zabehnúť.Pri práci pozor,pretože je to poriadne svinstvo.Je to veľmi silný odmastňovač.***** to pokožku.Dobré sú rukavice.
10.07.2005 - 20:11:37
00
to Mirec :
no diki za radu:) to slovo perchloretylen som sice este nepocul ale nevadi...no asi to budem musiet vyskusat :) tak diki
11.07.2005 - 10:56:12
00
2ra, myslim tak 30 sekundovu kontrolu, skusim ci sa neuvolnuje, ako je na tom lanko a pod.. davam im zabrad a dost casto citim uvolnenie predneho kolesa. Keby som to nepozeral, moze sa strat ze stratim predne koleso.:)



Co ale netusim, ako sa riesi keby som chcel namiesto 160 kotuca 180ku... idu pod brzdy nejake podlozky?, logicky musi byt brzda dalej od osky, ale niekde som nevidel, ako to riesia.
11.07.2005 - 12:15:17
00
2Raydove : Predpokladam,ze myslis vpredu.Podla toho aky mas uchyt,neviem ci mas post mount.Zmenis adapter a mas.Ale nie u vsetkych brzd to funguje takto,u niektorych tym zmenis naklon,ale nemalo by to robit problemy.
11.07.2005 - 16:42:37
00
takze, adapterov je kopec, v podstate potrebujes vediet aky mas typ terajsieho uchytu, typ brzdy a typ kotuca ktory mas a na ktory chces upgradnut
niekolko typov adapterov mas napriklad na tejto stranke
11.07.2005 - 23:38:15
00
http://www.pricepoint.com/thumb.htm?dep ... =styleName
11.07.2005 - 23:39:00
00
2duri: skor ak sa da, aj vzadu, planujem az po opotrebeni 160-tiek

2geroy: vdaka, to som akurat potreboval. Len este nemam jasno v adapteroch, mal som judinu, na ktorej bol avid uchyteny adapterom, teraz tam mam shermena kde adapter neni treba, ak tomu spravne rozumiem, ak by som to uchytil zas podla adapteru, tak tam amozem dat 180 ku kotuc?, nemam tu teraz pobliz ten adapter, ale vyzera ako ten na tom linku pre upgrade na 180mm kotuc
13.07.2005 - 12:03:51
00
napis mi presne tvoj typ vidlice a brzd a ja ti poviem aky adapter ti treba
13.07.2005 - 19:50:33
00
keyboard_arrow_up