Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Hydraulika Magura RT8-TT, som zvedavy na verziu RT8 pre normalne cestaky

Prílohy:

image02.jpg
image02.jpg 84.97 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

image03.jpg
image03.jpg 101.8 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

image04.jpg
image04.jpg 54.87 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

image05.jpg
image05.jpg 24.16 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

image06.jpg
image06.jpg 73.15 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

image08.jpg
image08.jpg 65.77 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 16.01.2012 - 20:36:53
00
Tak toto je neskutočná šupa.
Zobraziť komentár 16.01.2012 - 21:23:15
00
Noo pekne sa nam to vyvija, som zvedavy ci to teda ostane pri tych rafikovych alebo budu aj kotuce...
Zobraziť komentár 16.01.2012 - 23:23:31
00
bubulak: Kotucove brzdy maju ovela vacsie naroky na tuhost kolies. Pri kolesach s poctom zuzovanych spic 16/20 to vidim ako problem ;-)
Zobraziť komentár 17.01.2012 - 09:08:22
00
+ predna vidla by musela mat lavu nohu omnoho tuhsiu ako teraz - co je narast hmotnosti....
Zobraziť komentár 17.01.2012 - 09:17:15
00
Cital som jeden komentar kde sa vyjadroval vyrobca ku karbonovym vidliciam, ze pri pouziti kotucovych brzd moze pri strmeni vznikat take velke teplo ktore by mohlo dako narusit konstrukciu vidlice. Ale ze to nemaju este poriadne otestovane. Podla mna ale kotuckovky maju jednoznacne vyssiu brzdnu silu a vec ktrou najviac vycitaju rafikovym je mala ucinnost pri kompozitovych rafikoch a to neeliminuju pouzitim hydraulickych. A podla mna by sa s tou tuhostou vedeli dako vysporiadat len to chce cas.
Zobraziť komentár 17.01.2012 - 19:49:30
00
Ak myslíš karbónové ráfiky, tak s kvalitnými špalkami brzdia tie konvenčné až príliš dobre :) Hydauliky by sa predsa len mali lepšie dávkovať, väčšia brzdná sila je zbytočná, pri časovke o to viac. Uvidíme kam sa to za pár rokov dostane
Zobraziť komentár 17.01.2012 - 20:28:00
00
Noo pekne sa nam to vyvija, som zvedavy ci to teda ostane pri tych rafikovych alebo budu aj kotuce...

Kotúče tak skoro na ceste nebudú. Aspoň pri pretekoch.
Zobraziť komentár 17.01.2012 - 21:31:11
00
Skôr ako do kotúčov sa poženú do nejakej elektroniky :?:
Zobraziť komentár 18.01.2012 - 04:32:14
00
zeby nam svitlo na lahsie casy? :)
http://www.hybrid.cz/nejlehci-kov-je-100krat-lehci-nez-polystyren
Zobraziť komentár 25.01.2012 - 14:27:17
00
Cesta, ktorou pojdu vyrobcovia cestnych sad su hydraulicke brzdy, ci chcete alebo nie. Ci sa vam to paci, alebo nie :-)
Zobraziť komentár 25.01.2012 - 17:35:31
00
dám to sem... na návšteve v Giante a DT Swiss na Taiwane...

http://www.mtb-forum.it/made-in-taiwan-visita-a-giant/

http://www.mtb-forum.it/made-in-taiwan-visita-alla-fabbrica-taiwanese-di-dt-swiss/

plus fabrika CCL, kde sa robia karbonové rámy...

http://www.mtb-forum.it/made-in-china-visita-a-create-carbon-leader-produttori-di-telai-in-carbonio/
Zobraziť komentár 25.01.2012 - 19:24:48
00
Som si v prvej chvíli myslel, že tam majú obed. :lol:
http://www.mtb-forum.it/wp-content/uploads/2012/01/toniolo_taiwan_dt-swiss_023.jpg
Zobraziť komentár 25.01.2012 - 19:54:54
00
premazávajú otvori na niple? ale tiež ma ako prvé napadlo,že obedná prestávka
Zobraziť komentár 25.01.2012 - 19:59:59
00
to swiss made
už na plagát nemuseli dávať :tmi:
http://www.mtb-forum.it/wp-content/uploads/2012/01/toniolo_taiwan_dt-swiss_015.jpg
Zobraziť komentár 26.01.2012 - 06:51:15
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up