pre autá sú tiež rozmery odstupňované po 1" a nikto sa nesťažuje. Navyše mnoho šírok a profilov, rozteče a počet dier diskov a neviem čo ešte :)
18.03.2012 - 22:35:20
00
ja by som to stupnoval po desatinach, takto su tam moc velke skoky
A na každý rozmer samostatný Svetový pohár!
18.03.2012 - 22:38:41
00
"Navyše mnoho šírok a profilov, rozteče a počet dier diskov a neviem čo ešte"
NAVYSE?
na bike nie je mnoho sirok a profilov? 16 druhov osiek? 4 druhy upnutia kotuca?
18.03.2012 - 22:40:54
00
Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty kola a gumy zakázal!
18.03.2012 - 22:42:28
00
"Navyše mnoho šírok a profilov, rozteče a počet dier diskov a neviem čo ešte"
NAVYSE?
na bike nie je mnoho sirok a profilov? 16 druhov osiek? 4 druhy upnutia kotuca?

Áno, navyše. Pretože na bajku sa udáva iba šírka plášťa, napr. 1,9", 2,1", 2,35", ... Ale na aute sa k šírke gumy napr. 225 vždy udáva aj výška, napr. 65 a k tomu ti musí pasovať priemer kolesa napr. 15". Ak zmeníš čo iba jeden rozmer máš iný obvod kolesa a nesedí ti rýchlosť podľa tachometra. Navyše ak nemáš presný rozmer gúm v techničáku máš problém s políciou. Každý ráfik na auto má iný počet dier a ak aj sedí počet dier tak máš milión roztečí dier a potom do každej diery ide pomaly iný šrób a keď nie šrób tak matica. A navyše ešte ET ráfku je taktiež niekoľko. Potom tu máš ešte rôzne rozmery stredovej diery. A to nehovorím o šírke ráfkov. Mám o tom trochu znalosť pretože ma pred zimou "vyškolil" jeden človek pri kúpe zimných gúm :)
malý prehľad ráfkov :) K tomu prehľadu si pripočítaj približne rovnaké množstvo kombinácií plášťov (letných a zimných) ;)
19.03.2012 - 00:30:58
00
lenže pri väčšine kolies je to tak ako si povedala, celkový priemer ostane rovnaký len sa zmení výška gumy, čo ti udáva pomer výšky a šírky, kvôli tomu že každému nechce nastavovať tachometer a bývajú problém aj v techničáku, ale mi hovoríme o celkovom zväčšení priemeru a nie že si dám 24" ráfik a k nemu tlstú gumu aby bola ako 26". A to že napr. úchyty sú na bicykloch štandardizované je obrovská výhoda, tak prečo si tú výhodu brať? Takže zmena kolies u aut je zväčša pre bežných smrteľníkov o cene(kvôli jazdným vlastnostiam a dizajnu). Ale pri bikoch sa mení celkové chovanie bicykla pri cca rovnakých sumách. Takže je podľa mňa blbosť porovanať bicykel sa autom!
19.03.2012 - 06:58:35
00
chce to 16" kolesá a do 26" doladiť plášťom :) sa bude jazdiť ako v bavlnke, tlstá guma pobere všetko :P
19.03.2012 - 07:46:53
00
Neviem co riesite 650ky tu boli davno predtym a pre AM fully maju potencial narozdiel od 29. Zober si ze mas ram kde vojde 26x2.5 s dostatkom miesta no ale zdvihy ti dovoluju mat uzsie gumy, zaroven to chces mat aj lahsie a rychlejsie tak tam das 650 s 2.2/2.1. V tom ma kristina pravdu, zachovas vyhodu vacsieho priemeru pri "lahsej" rychlejsej gume. Zas tie same reci jak u 29tek pred par rokmi. HT29 a AMfull650 vyriesene, uz len $$

edit: Samozrejme zavisi od ponuky rafkov a pneu, bez toho sa nepohneme dalej, ked nebude vyber kvalitnych veci tak sa to nerozsiri.
19.03.2012 - 11:38:26
00
Fox 40s - vzduchova vidla na DH: http://www.cyclingnews.com/features/new-suspension-tech-from-rockshox-and-fox
For XC - elektronika, pravdepodobne viac modov tlmenia: http://www.bikeradar.com/mtb/news/article/fox-racing-shox-test-new-electronic-suspension-33358/
30.03.2012 - 11:12:52
00
Čím viac piestov, tým viac adidas...
http://www.sram.com/news/sneaky-strong-new-avid-x0-and-x0-trail-brakes?utm_medium=email&utm_campaign=SRAM+MTB+Newsletter+42012&utm_content=SRAM+MTB+Newsletter+42012+CID_25e313199681f82c5e8ad2ce85f73acf&utm_source=Email+marketing+software&utm_term=AVID+X0+TRAIL+SNEAKY+STRONG
05.04.2012 - 14:20:26
00
Som zvedavý dokedy vydrží stránka s tými požičanými fotkami http://bikethomson.com/thomsonhandlebars/ Každopádne čísla a popis sú zaujímavé.

Prílohy:

thomson.jpg
thomson.jpg 77.15 KiB thumb_up0thumb_down

05.04.2012 - 17:54:00
00
CB Kronolog

Zaujímavé, len ako utesní to gufero prierez z oboch strán zrezaného kruhu... ?

http://www.bikemag.com/gear/crankbrothers-releases-its-kronolog-height-adjust-seatpost/
06.04.2012 - 11:11:50
00
ale rozhodne zaujimavé riešenie
06.04.2012 - 13:25:38
00
ved to gufero neni kruhove
06.04.2012 - 17:56:26
00
To vidím ale tieň(e) nenasvedčuje tomu, že by sedelo dokonale.
06.04.2012 - 18:21:08
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up