Co cakat od motoru s projektovanou max. zivotnostou 150 tis. km? Jediny motor ktory sa koncernu podaril bola 1.4TSI twincharger a cuduj sa svete prestali ho vyrabat. Preco? Lebo zistili, ze vyrobou a drzanim nahradnych dielov na ten motor vela nezarobia :)


Myslim že ani 1,4ka nebola bohviečo. Všetky TSIčka od 1,2 až po 1,8 sú velmi nespolahlivé 2,0 TSI je zatial spolahlivá (Na turbobenzín z nejakým SDi to nemá zmysel zrovnávať)

Mimochodom nám teraz v 2,0 Tdi (PD 125 kw) odišli vstreky, 800 € za repas. Staré dobré 1,9 TDi.
13.06.2012 - 20:38:20
00
tak to bud rad ze len vstreky, lebo na tych 2.0 tdi pd zvykne odchadzat ehm, cely motor :D
13.06.2012 - 21:06:52
00
co cakat od 1.2TSI najma ked ho vyvija DAS AUTO!!! najma ten ich rozvod s dozivotnou zivotnostou ktory odchadza jedna radost po 150t a zakaznikovi (ak uz auto nie je v zaruke) zostanu len oci pre plac... tento koncern mam pocit ze vyvija viac snahy na vyrabanie ***** a roznych nezmyslov ako by vyvinul spolahlive auto, pretoze na nom by nasledne nezarobili na servisoch
14.06.2012 - 08:33:24
00
Dozivotny rozvod = bude tam, az kym ho nerozdrapi
Dozivotna napln v automatickej prevodovke = do konca zivota prevodovky, aby si potom zakaznik mohol kupit za drobny peniaz novu rovno...
14.06.2012 - 08:41:08
00
ja mam stare dobre polo 1,4tdi 55kw...02 bublinka :)
zatial to jazdi spolahlivo s 4,1spotrebou :P ma to zasebou 1 rozvody a 1 baterku 1 brzdy...173tis km
14.06.2012 - 08:51:40
00
hlavne je, ze to jazdi
14.06.2012 - 10:01:25
00
A to ešte si počkajme zo rok -dva, keď ich bude viacej v obehu, ako dopadne úžasný motor 1,0 Ecoboost od Forda... ;)
14.06.2012 - 10:04:05
00
bude tak isto uzastny ako vsetky nizkoobsahove motory. po 150tis ho mozes vymenit
14.06.2012 - 10:07:38
00
Dozivotny rozvod = bude tam, az kym ho nerozdrapi
Dozivotna napln v automatickej prevodovke = do konca zivota prevodovky, aby si potom zakaznik mohol kupit za drobny peniaz novu rovno...

aha takto myslia tie dozivotne veci....

ja mam stare dobre polo 1,4tdi 55kw...02 bublinka :)
zatial to jazdi spolahlivo s 4,1spotrebou :P ma to zasebou 1 rozvody a 1 baterku 1 brzdy...173tis km

tak to by som bral.
ako uz len ecoboost moze dopadnut. najma ked je od fordu... prvych 80t sa budes tesit aku mas relativne peknu spotrebu (aj ked, ked nechces byt brzdicom premavky musis motor vytacat a tym padom si sa zo spotreby dotesil) a potom nastanu problemi, ktore ak by si mal riesit v autorizovanom servise tak skrachujes a ked ich budes riesit uz znameho skrachujes len o trochu menej vzhladom na politiku nahradnych dielov ford...
vseobecne, maly objem s vysokym vykonom=vyssie tlaky, vyssie namahanie, vyssia zlozitost motora = vela problemov za cenu pseudoekologie. americanov s ich motormi s lietadiel nemam rad, ale v tomto maju pravdu. objem nicim nenahradis
14.06.2012 - 10:08:21
00
Nedavno prisiel Renault s novym TCe 0.9 motorom ( perlicka - je to 3-valec ) k comu taky motor ? Do mixera v kuchyni ok, zachvilu bude mat aj kosacka na travu turbo .. Idem zalozit firmu na repas turba
14.06.2012 - 10:15:22
00
k comu? k nicom. len kvoli tomu ze EU salie za nezmyselnymi normami pre vypustanie CO2, a ludia nie su ochotny jazdit na 20kw motoroch. takze sa to nahradza takto. motor ma sice vykon 55kw alebo kolko a dobre sa predava, ale 90% ludi si nepozrie v akom spektre otacok ten motor ten vykona ma. a obsah CO2 sa meria na nejakych referencnych otackach... na ktore nie je problem nastavit mensie emisie (tak isto ako automobilky ucelne spevnuju karoserie aby dosiahli lepsie hodnotenie NCAP - lebo vedia metodiku testovania)
14.06.2012 - 10:22:48
00
v japonsku je bezne ze kosacka ma 40kW :) teraz uz kazdy ajtak pozera len po udajoch akymi su vykon a spotreba, na aute vidia len pozlatko a vysacku s cenou.. inak k tym turbomotorom asi len tolko, ze by vydrzali kludne viac km ale ludia si ich odpisu sami. Casto sa totiz stava ze si to neuvedomuju, slahaju na dialnici 160 dojdu na odpocivadlo a cvak- vypnu motor. Takisto jazdia po meste kratke vzdialenosti a olej menia na kilometre v palubnom alebo v servisnej knizke. V dnesnej dobe tie intervaly vymeny byvaju casto uz velmi prehnane. A to vsetko vlastne vyrobcom hra do kariet, lebo vedia ze nove auto si ajtak vela ludi kupuje vzdy po 4 rokoch.
14.06.2012 - 10:30:54
00
a po akych udajoch mas pozerat?? ked boli 1.2TSI nove vsetci sa isli za nimi zadrhnut len par skeptikov si dovolilo zapochybovat o zivotnosti. pochybujem ze vyrobca veril ze zivotnost bude rovnaka ako motor s rovnakym vykonom a vacsim objemom, to povazujem ako silny odrb na zakaznika.
ano vela ludi jazdi s turbami ako prasce a odpisu si ich sami, lenze turba nie su jediny problem tychto malych motorov...
ale vo vseobecnosti. slahat po dialnici 160 (pravidelne) s takymito motormi je na smiech a dokazuje to len absolutne zly vyber motorizacie. kedze vacsina z nich trpi uz pri 120...
14.06.2012 - 10:40:32
00
len ono dnes tie autá stoja polovicu toho čo staré modely.. thalie za 4tis €, fabky za 8 atď.
14.06.2012 - 10:47:34
00
polovicu nie ale stoja menej...
14.06.2012 - 11:02:04
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up