Dozivotny rozvod = bude tam, az kym ho nerozdrapi
Dozivotna napln v automatickej prevodovke = do konca zivota prevodovky, aby si potom zakaznik mohol kupit za drobny peniaz novu rovno...
aha takto myslia tie dozivotne veci....
ja mam stare dobre polo 1,4tdi 55kw...02 bublinka
zatial to jazdi spolahlivo s 4,1spotrebou
ma to zasebou 1 rozvody a 1
baterku 1 brzdy...173tis km
tak to by som bral.
ako uz len ecoboost moze dopadnut. najma ked je od fordu... prvych 80t sa budes tesit aku mas relativne peknu spotrebu (aj ked, ked nechces byt brzdicom premavky musis motor vytacat a tym padom si sa zo spotreby dotesil) a potom nastanu problemi, ktore ak by si mal riesit v autorizovanom servise tak skrachujes a ked ich budes riesit uz znameho skrachujes len o trochu menej vzhladom na politiku nahradnych dielov ford...
vseobecne, maly objem s vysokym vykonom=vyssie tlaky, vyssie namahanie, vyssia zlozitost motora = vela problemov za cenu pseudoekologie. americanov s ich motormi s lietadiel nemam rad, ale v tomto maju pravdu. objem nicim nenahradis