Prípadne si nechaj spraviť 1cm hrubé valčeky z plastu o priemere vnútorného otvoru. Vlož ich nad pružinu. Treba vyskúšať. Trochu ti stvrdne na počiatku kroku (predopnutie) ale aj tak bude citlivá. Záleží od vnútornej konštrukcie, kolko je to možné podložiť. V každom prípade treba skúšať postupne, aby sa ti nestalo, že sa ti vystrelí vonkajšia noha von oknom.
23.04.2007 - 10:32:53
00
páni ešte som sa k tomu nedostal no musím s tým už niečo urobiť, lebo v sobotu som bol trochu potrápiť deti v Karpatoch a tá nešťastná vidla hrkotala jak besná a bojím sa, že pri jej mäkkosti vyletia riadidlá môjmu synovi z rúk pri prejazde dákej diery.
na mail som dostal ponuku v ktorej mi chalan núka vidlu Rst gila t4 za 900sk
a ďalej mi píše : -ak kupuješ vidlicu nejde o veľkosť rámu ale o dĺžku stĺpika do ktorého sa zasúva vidlica. Ta moja ma krk dlhý 20cm rok výroby je 2004 jazdená je ale len rok rekreačne farba je čierna.-

priznám sa, že aj napriek tomu, že som laik nepochopil som o čo bude brzdiť brzda, keď do takejto vidy vložím 20"-ku ráfik, podľa toho čo chalan píše nemám brať ohľad na to, či ide o 20", alebo o 26" bik. no nič asi to kúpou nevyriešim - výmena pružín to istí...
23.04.2007 - 15:22:41
00
ale ma pravdu..o velkost ramu nejde..ide o velkost kolesa
23.04.2007 - 15:28:52
00
v žiadnom prípade nekupuj.
Presne ako hovoríš. Koleso je menšie a nefungovali by ti brzdy. Jediná varianta je kotúč, ale v tejto cenovej hladine určite nie.
zrejme nepochopil velkosť biku, alebo dobrý pokus ako sa zbaviť vecí :evil:
23.04.2007 - 15:31:09
00
milos: das tam kotuce a mas po starosti, nie? zartujem... ;)
k veci: dotycny zrejme nepochopil, ze mas maly bajk s 20" kolesami... na ten naozaj tu gilu nenamontujes... o tom stlpiku ti sice napisal pravdu, ale aj tak od veci. takze skus to, co ti radi roman... alebo kup synovi uz "dospely" bajk...
23.04.2007 - 15:34:56
00
roman: o. k. dám si poradiť až na ten kotúč...:cry: vidlu - nekúpim-