Kde všade v okolí BB existujú DH/FR trate, jediné o čom viem je Bike Park Malinô Brdo, Donovaly a niečo v Podkoniciach. Budem veľmi rád ak pridáte nejaké info o trariach ktoré poznáte :)
24.07.2012 - 13:48:42
00
Cau,
minuly tyzden (28.7. 2013) som pojazdil bike park Donovaly - chalani este dorabali nejake skoky, ladili zakruty a p. Trasa pekne rychla, cast v lese hodne technicka.
Je super, ze chalani vytvorili v tej najtazsej casti 2 drahy roznej obtiaznosti (lahsia/ tazsia), ale aj tak som na 1 mieste musel prenasat :-)
Dole pri udolnej stanici lanovky na Novu holu je mozne pozicat si FR/ DH bike + komplet vybavu za par eur.

Za mna super
R.
02.08.2013 - 12:43:09
00
Jedna celkom zaujímavá funguje aj v Hriňovej/Košútka. Lanovka tam ale funguje asi len víkendy. Je to ale okres DT. cca 40-50km od BB.
02.08.2013 - 15:45:20
00
a Malino Brdo ruzomberom
02.08.2013 - 17:06:55
00
caavte:) Som z BB no a chcela by som si zlepsit techniku v zjazdoch a naucit sa pumpovat dade kde je pump track, tak by som rada sla do niakeho bike parku tu v okoli...do uvahy prichadzaju hlavne tie donovaly nakolko sa tam da cez vikend dostat cyklobusom. No a moja otazka znie, nepridal by sa niekto, ze by som mala partaka? :D Bolo by super keby som sa mohla aj nieco poducit od dakoho skusenejsieho
10.07.2015 - 11:44:42
00
neviem ako tie Donovaly ale minuly tyzden som bol prvy krat na Malinom Brde a za mna velka spokojnost, viac trati, da sa povyberat podla obtiaznosti, celodenny listok na lanovku je 19€ a technika sa tam veru pilovat da.
zajtra idem turistikovat, ale v nedelu ta mozem zobrat na nejake lokalne Bystricke traily ;)
10.07.2015 - 12:56:05
00
neviem ako tie Donovaly ale minuly tyzden som bol prvy krat na Malinom Brde a za mna velka spokojnost, viac trati, da sa povyberat podla obtiaznosti, celodenny listok na lanovku je 19€ a technika sa tam veru pilovat da.
zajtra idem turistikovat, ale v nedelu ta mozem zobrat na nejake lokalne Bystricke traily ;)