Nazdar,
pomaly dojazdievam Michelin Lithion; tak už začínam hľadať nejaké nové plášte.

Čo by ste mi odporúčili na také amatérske jazdenie?

Zatiaľ mi padli do hľadáčika Lithion 2, prípadne niečo z Continental Ultra Sport Kevlar a Grand Prix.

Proti Lithionom nič nemám, ale ak majú byť niektoré z tých Conti oveľa lepšie a za malý cenový rozdiel, tak by som išiel do nich. Z uvedených Continentalov sa mi zatiaľ viac pozdávajú Grand Prix.

Díky za rady
01.08.2012 - 22:19:29
00
ak si spokojny s michelinkami nemen znacku lebo statisticky je to z velkej casti skor sklamanie nez vyhra ... (kamos ma tie dvojky a su fajn )
01.08.2012 - 23:41:52
00
rrart - podobnú zlú skúsenosť som mal s Michelin Pro 2 race. Zapichovalo sa do nich čokoľvek a po tréningu v nich vždy bolo plo maličkých ostrých kamienkov a sklíčok. Defekt štatisticky každých 700 km - šlo ma drbnúť.

Ale Pro 3 race alebo speedium 2 sú úplne do pohody.

Ozi, zachytili ste, že Specialized na Tour de France na časovky používal plášte pre ich nižší valivý odpor a že galusky kvôli bezpečnosti (že sa vraj pri defekte sa nevyzujú) radšej dávali na ostatné preteky? (nepostrehol som aký tým a aké konkrétne plášte) :-(

Osobne som ešte vyzutý plášť nevidel, ale galusky aj bez defektu áno. Tuším sa aj Saganovi min. rok galuska vyzula v ostrej zákrute. Tým plytkým ráfom som nikdy neveril, kde treba galusku ešte aj prilepiť, aby držala. :^)
02.08.2012 - 08:23:41
00
rrart - podobnú zlú skúsenosť som mal s Michelin Pro 2 race. Zapichovalo sa do nich čokoľvek a po tréningu v nich vždy bolo plo maličkých ostrých kamienkov a sklíčok. Defekt štatisticky každých 700 km - šlo ma drbnúť.

Ale Pro 3 race alebo speedium 2 sú úplne do pohody.

Ozi, zachytili ste, že Specialized na Tour de France na časovky používal plášte pre ich nižší valivý odpor a že galusky kvôli bezpečnosti (že sa vraj pri defekte sa nevyzujú) radšej dávali na ostatné preteky? (nepostrehol som aký tým a aké konkrétne plášte) :-(

Osobne som ešte vyzutý plášť nevidel, ale galusky aj bez defektu áno. Tuším sa aj Saganovi min. rok galuska vyzula v ostrej zákrute. Tým plytkým ráfom som nikdy neveril, kde treba galusku ešte aj prilepiť, aby držala. :^)
ja som to takisto videl,tiez som sa cudoval
02.08.2012 - 08:29:47
00
Galusky sa podlepuju a ak to urobis zle tak ju mozes vyzut.Ak pretekas jednoznacne voz galusky,ktore hustis na 11-12atm co je pri plasti do ktoreho das cca 8atm kua rozdiel.Ak do plastoveho rafka nadrbes viac atm.tak ti moze puknut!
02.08.2012 - 10:12:18
00
TomasMen: GP4000s (cca 500 km) v porovnani s Ultra Sportami (ktore som mal asi 300km) su pohodlnejsie a aj o nieco malo rychlejsie. Viem ze 300 alebo 500 km je strasne malo (jazdim nepravidelne iba od polovice jula) na nejake hodnotenia ale pri tychto dvoch som citil rozdiel takze ak rozmyslas nad Conti tak jednoznacne GP4000s.
Vazim cca 75 kg (hustim 7-7,5 baru, max je 8,5) a zatial ani naznak porusenia plasta (cistim/kontrolujem plaste po kazdej jazde) aj pri prechode ostrymi kamienkami ktorych je na nasich udrziavanych cestach pozehnane. A hlavne je tam mensie opotrebenie ako pri Ultra Sportoch kde som prve naznaky videl uz po cca 220km. Pri GP4000s dokonca aj po 500 km (na prednom) vidim ten stredovy pasik s vystupkami prebytocnej gumy od vyroby.
02.08.2012 - 23:23:33
00
chcel by som vediet pani odbornici,ako ste testovali tie gp4000s zemaju vyssiu rychlost ked idete,to by ste museli byt ini statisti pri tak malo najazdenych km,ako citam tie vase prispevky...viem cital som test niekde na de stranke,ale vase subnazory,no neviem,neviem :D,znicim svoje a prejdem na tie gp4000s aj ja,som zvedavy
04.08.2012 - 09:42:49
00
potom nam napises svoje dojmy :D ,ja uz asi iba plastovky od tufa ...
04.08.2012 - 10:40:59
00
len sa chcem spýtať, ako riešiš defekt, keď vozíš plášťovky?
04.08.2012 - 18:11:44
00
zatial zadny nebol ale kupil som si tmel tiez od tufa (su dva druhy) z nazvom extrem a pozabudol som natocit koleso do polohy 8h a chcel som spustit plastovku zo vzduchu ,vyfucala mozno iba 1atm a ten tmel mi ventil zalepil :D takze takto nejako si to predstavujem aj pri defekte ono viac menej by si to ani nemal zistit ze si nejaky defekt mal ....
04.08.2012 - 18:18:07
00
takže ja to rozumiem asi takto, preventívne si dal do plášťovky tmel a počítaš s tým, že pri defekte to tmel zalepí, nanajvýš nosíš so sebou pumpu, že aj keď trocha odfúkne, potom, keď sa to už zalepí, dofúkaš
alebo
nedal si do plášťovky nič a nosíš so sebou tmel tufo, keď dostaneš defekt, použiješ tmel tak ako je to uvedené v návode a máš so sebou pumpu, ktorou dofúkaš?

prípadne, kto ma s tým aké skúsenosti?
04.08.2012 - 18:55:16
00
je to tak ako píšeš, od tufa sú dva druhy tmelu. Jeden si môžeš do plášťovky naliať ako prevenciu a ten by mal defekt zalepiť okamžite a druhý ( extrem ) použiješ v prípade defektu. Naleješ ho tam natočíš koleso tak aby tmel stiekol na miesto defektu a nafúkaš. Ja som takto už plaštovku v pohode zalepil.
04.08.2012 - 19:09:15
00
jj az nato ze ja som ten extrem proste do tej plastovky vlial nevidim rozdiel v tom ci bude ako preventivny alebo az po defekte , inak tou mojou pumpou by som si tu plastovku akurat tak sfukol lebo viacej ako 5atm aj tak nenatlacim takze ak mam teraz 11atm a po defekte povedzme 9atm bude to stale fajn :)
04.08.2012 - 20:15:33
00
Tiez som nalial preventivne Doc Blue co mi poradili len nechapem ako tych cca 30ml moze nieco hned pri defekte zachranit... Akurat to robilo trosku bubliny a nieco malo sa tlacilo cez ventil spat
04.08.2012 - 20:50:58
00
je pravda ze plastovka ma na hrubku mozno 2mm v najhrubsom aj to je uz asi vela ale ono ten tmel co som tam kydol uz obsahoval taku drobnu hmotu predpokladam nejaku nadrvenu gumu a ta kvapalina by mala fungovat pri zmene tlaku v plastovke rychlym tuhnutim v danom mieste ,nikde inde ....
04.08.2012 - 22:39:58
00
keyboard_arrow_up