kraj avizoval, ze v septembri zacnu stavať.
Boli ste sa tam niekto kuknut, ci sa naozaj zacalo?
Miro
posledný komentár: Včera o 23:00
posledný komentár: 9. 12. 2025 o 14:14
posledný komentár: 27. 10. 2025 o 20:30
posledný komentár: Včera o 23:00
posledný komentár: 9. 12. 2025 o 14:14
posledný komentár: 27. 10. 2025 o 20:30
Relax.....ja som z Ober-Ufer, alebo inak villa Csáky no proste z Prievozu. My sme súčasťou mesta od 1946, takže už sme vážny mešťania nie ako Devínska, ktorú našli za kopcom v 1972 a pripojili k BA.
tak to ty si tam krical ze rychlejsie rychlejsie?
Z rakúskej strany sa dá až na našu ísť v sedle bicykla..., na našej sú veľké kamene a bez krajnice. Vlaky chodia vždy každú celú hodinu +00 a +11 minút, nákladné len sem-tam. Samotná konštrukcia má "široké" bočné priestory na prechod, viď foto http://hiking.sk/dev/gallery/photos/0c235f23aeb3407dae9ceaa7c944c97a.jpg
Nikde som sa tým verejne neprezentoval, viem si predstaviť blbcov čo by tam išli hurá systémom a prešiel by ich vlak...
K mostu: včera okolo 23:00 tam prekvapivo nikoho nebolo
Doporučujem, pekne je to nasvietené, ďalej na rakúskom území ani nohy.
large: dá sa nájsť aj na internete (nechce sa mi to teraz hľadať), rakúska cyklomapa, kde je zaznačená cyklotrasa cez železničný most.
Ak som to správne pochopil, boli aj uváhy využiť zostávajúce piliere toho druhého mosta (vedľa súčasného železničného), ktorý slúžil priamej trati Marchegg-Devínske Jazero, ako cyklomosta.
Myslím, že by to bolo fajn. Na rakúskej strane je hrádza, tam by sa to napojilo, u nás tak isto, potiahlo by sa to až k hlavnej ceste do Devínskeho Jazera. Cena by bolo určite nižšia ako to čo teraz stojí.
Najprv mam problem sa k cyklomostu vobec dostat, lebo jedina kludna trasa z Trnavky je cez BK, Borinku a Stupavu, co pri moste mam uz natocenych cca. 50 km a to som vlastne este "doma". No a v Rakusku ten most konci v poli, to je holy fakt, takze preto aj ten pohyb na nom bude tomu zodpovedajuci. Ostatne to bolo vidiet aj cez vikend. Ludia prisli do Rakuska, narazili nosom na plot Schlosshofu a dali si celom vzad. No a uzavrete casti cyklotrasy pri Hainburgu su tiez rarita. Takze pre mna zrejme stare dobre Karpaty rulez.
Značené cyklotrasy tam sú (smer Marchegg, Hainburg, Viedeň) stačí pozrieť povedzme mapu na cykloserver alebo tá čo je vyššie, prípadne na stojanoch v teréne.
Ďalšia výhoda rakúskeho územia je množstvo kvalitných poľných ciest, ktoré sú vzájomne prepojené. Po nich sa dá dostať skoro kamkoľvek. Čiže pokiaľ tam nie je vyslovene značka prečiarknutého bicykla, tak sa tam dá ísť. A tieto značky sa tu zatiaľ nevyskytujú, jediná na okolí je http://mapy.hiking.sk/?x=16.93517&y=48.17466
Určite čoskoro pribudnú ďalšie.
Ja som si za posledný rok prešiel pár prihraničných trás tu v okolí a ďalej nad Angernom. Napr. včerajší nočný výjazd http://mapy.hiking.sk/?trasa=ryom6 Do Marcheggu pekne mimo cesty po spevnenej ceste, z Marcheggu k stanici po cyklochodníku, ďalej poliami a do Schlosshofu, po cyklotrase a cestičkami k sútoku.
K trase ako sa dostať do DNV mimo hlavnej cesty sme tu už viacerí v príslušných témach písali.
V súčasnosti najprijateľnejšie riešenie skoro stále mimo hlavnej cesty:
po značenej "cyklotrase" od mosta Lafranconi, cez Líščie údolie k Zimnému štadiónu v Dúbravke. Odtiaľ sa treba napojiť na ulicu Na vrátkach-je to bočná cesta tesne pri diaľnici. Chodia tam síce autá, ale čo už. Následne klesaním až k hasičom na Agátovu ulicu. Tu kúsok po ceste (100m) a zatočiť doprava resources/image/93317 Potom cestičkou popod podjazd resources/image/93318 a prísť ku kruhovému objazdu resources/image/93319 Následne buď po zatiaľ uzatvorenej ceste a po asi 4 kruhových objazdoch alebo po novovybudovanom cyklochodníku http://fotoforum.istracentrum.sk/albums/userpics/12627/Chodnik20120608.jpg Obidve trasy sa stretnú pri obchode Metro. Potom necelý kilometer a odbočiť doľava na značenú cyklotrasu po panelovej ceste. Celá trasa v mape http://mapy.hiking.sk/?trasa=DWhTQ
A vymyslieť kľudnú trasu z Trnávky do DNV cez BK a Borinku je teda umenie
dunaj - v nedelu sme dvaja isli z hainburgu stale po cervenej popri dunaji, a neboli sme vobec sami cyklisti. Aj tak sme vsak pri rothelsteine radsej tlacili, lebo tam boli pesiaci (ale vyskytli sa aj bajkeri co im to bolo jedno).
Dalej na cervenej sa obcas znovu vyskytnu preciarknute bajky, ale to sa da ignorovat (?), lebo sa tak dostanes do krasneho pecnianskeho lesa, kde sa na paradnej plazi mozes okupat
Tak dúfam že prítomnosť mosta popoženie investície do budovania dostojných cyklo-chodníkov, v prvom rade opravit tie hrbolaté, ostrihať konáre, pokosiť burinu,lebo to je naozaj hanba, a potom volačo parádneho do Blavy, hádam sa ešte dožijem.
Musim skorigovat svoj ostatny prispevok, lebo z Borinky do Stupavy isli Tatrovky, takze pokojne to bude az cez Kosarisko, Lozorno a Oboru:-) Tam uz konecne spravim s cyklomostom vytuzenu 100-vku.
Jaj, a obehal som trosku ten Schlosshof, popozeral koniky, no je tam pekne uznavam:-)
Ale na druhej strane za 3,5 mil. € by sa v BSK dalo veru kadeco cyklistickeho vybudovat...
Idem si vylozit nohy teraz:-)
BTW: Cez Berg sa valia riadne masy turistov. Maju bicykle radtouren.de, takze organizacia funguje zatial tadialto.