snáď si nečakal u hliníka itáliu... :lol:
to ešte tak možno papundekel...ale inak je to pekný číňan,taký červený. :lol:
12.09.2012 - 15:26:12
00
nice bike,ale aj na tvojom sa mi to zda kupodivu o nieco vacsie ako mam ja :P,spokojnost s Corimami?


neviem, tvoj bike som nevidel :) na mojom mi vsak ta hlavovka vobec ale vobec neudiera do oci, co nemozem povedat napriklad o karbonovych trekoch alebo cannondale v tej velkosti ramu...o hlinikovych ramoch, kde su tie trubky mensieho priemeru ani nehovorim..

hej, corimy su super. dobry kompromis hmotnost/odolnost. pekne sa na tom jazdi. mam galuskovu verziu. momentalne jazdim na Tufo
12.09.2012 - 20:23:23
00
snáď si nečakal u hliníka itáliu... :lol:
to ešte tak možno papundekel...ale inak je to pekný číňan,taký červený. :lol:


Tak JoKo tu pred casom vravel, ze jeho Wilier je pozvarany v Italii :D

Inac dnes prva jazda a hned story...neviem, ci bolo prefuknute, ale z nicoho-nic makke zadne koleso(dusa praskla na spoji), ktore vobec neslo z ramu von - musel som klucom brusit stecenu farbu, ktora zavadzala...
12.09.2012 - 21:45:54
00
www1.picturepush.com
13.09.2012 - 19:49:37
00
Tak JoKo tu pred casom vravel, ze jeho Wilier je pozvarany v Italii :D
Lenže môj má osem a pol roka - kupoval som ho na jar 2004. Ten môj starček má dokonca karbónovú zadnú stavbu, vzpera zadnej vidly je monostay, na tomto vyzerá byť hliníková. V roku 2004 bolo Lavaredo niekde v strede ponuky rámov Wiliera, v súčasnosti je u Wiliera na samom spodku ponuky. Aj cenove bolo vtedy niekde úplne inde ako je Lavaredo teraz.
13.09.2012 - 20:47:16
00
Keď sa tu bavíte o dĺžkach hlavových trubiek,iste však viete že je lepšie mať dlhú hlavovku ako podložky pod predstavcom.
13.09.2012 - 21:35:30
00
Lenže môj má osem a pol roka - kupoval som ho na jar 2004. Ten môj starček má dokonca karbónovú zadnú stavbu, vzpera zadnej vidly je monostay, na tomto vyzerá byť hliníková. V roku 2004 bolo Lavaredo niekde v strede ponuky rámov Wiliera, v súčasnosti je u Wiliera na samom spodku ponuky. Aj cenove bolo vtedy niekde úplne inde ako je Lavaredo teraz.


Ved prave tak som si to vysvetloval, ze tvoj wilier bude starsi :) Ono Lavaredo uz ani v ponuke nie je, nahradila ho Montegrappa :D
13.09.2012 - 23:51:37
00
Keď sa tu bavíte o dĺžkach hlavových trubiek,iste však viete že je lepšie mať dlhú hlavovku ako podložky pod predstavcom.


tak toto vo vseobecnosti vobec neplati...
14.09.2012 - 07:54:55
00
akože nie? Veď ložiská sú pri dlhšej hlavovke ďalej od seba a celok je tak tuhší. Presne pre rovnaký dôvod Shimano posunul ložiská ďalej od seba v HTII stredoch.
14.09.2012 - 08:32:47
00
akože nie? Veď ložiská sú pri dlhšej hlavovke ďalej od seba a celok je tak tuhší. Presne pre rovnaký dôvod Shimano posunul ložiská ďalej od seba v HTII stredoch.
kontrolna otazka,plati to aj pri extrem sloping-u :P
edit:// a odpovede sme sa nedockali :D :D ako som predpokladal


Naposledy upravil canopus dňa 14.09.2012 - 08:59:00, celkovo upravené 1 krát.

14.09.2012 - 08:53:54
00
neviem, neslopem :P
14.09.2012 - 08:54:52
00
no, neviem, čo si pod extrem slopingom predstavuješ? Extrem sloping hlavovej trubky? Ja som celkom presvedčený, že hlavovka bude tým lepšie odolávať silám, ktoré pôsobia na jej konce, čím budú ložiská bližšie pri tých koncoch (a čím budú tie ložiská ďalej od seba). Ale nie som strojár, takže sa kľudne nechám presvedčiť, že je to inak. Možno tie sily pôsobia úplne ináč, ako si predstavujem.
14.09.2012 - 09:13:22
00
a hlavne niekto moze mat dlhe nohy a preto potrebuje velky ram.....ale napr. samotna hlavova trubka mu bude prinizko takze aj tak bude potrebovat podlozky ;-)
14.09.2012 - 23:18:30
00
akože nie? Veď ložiská sú pri dlhšej hlavovke ďalej od seba a celok je tak tuhší. Presne pre rovnaký dôvod Shimano posunul ložiská ďalej od seba v HTII stredoch.


osobne som to nemyslel z pohladu tuhosti. myslim, ze s tuhostou nie je na novych ramoch od renomovanych vyrobcov vobec problem - ak dokazu vyrobcovia napr. na 29 mtb robit karbonove ramy s velmi kratkou hlavovkou a su dostatocne tuhe, tak na cestnom to problem vobec nie je...

myslel som to z pohladu geometrie - ked nechces mat turisticku geometriu ale mat trochu sportovejsi rozdiel vo vyske medzi sedlom a vyskou riaditok, tak extremne dlhu hlavovku asi chciet nebudes..., to sa potom s posedom vpredu nizsie nedostanes.
16.09.2012 - 18:39:18
00
tak to hej. Inak to nemusí byť len o tuhosti, ale napr. aj o životnosti hlavového zloženia.
16.09.2012 - 20:37:51
00
keyboard_arrow_up